וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.7

אתלטיקו מדריד רכשה שוער, סמי חדירה מתקרב לארסנל, פיליפה לואיס סגר בצ'לסי, טייו עוזב לפורטו, יונייטד וליברפול הצטרפו למירוץ אחר חאמס רודריגס, נאני עשוי להגיע למילאן, דמבה בה עבר לטורקיה ופלגריני אמר "לא" לברזיל. כל השמועות וההעברות

שחקן ברצלונה כריסטיאן טייו חוגג. AP
נודד לפורטוגל. טייו/AP

העברות

* רומא מתחזקת: הקבוצה של רודי גרסיה החתימה את חואן איטורבה, חלוצה המצוין של ורונה, לחמש שנים תמורת 22 מיליון יורו.

* ולנסיה החתימה את אנדרה גומס, קשרה בן ה-20 של בנפיקה.

* אתלטיקו מדריד רכשה את השוער הסלובני יאן אובלק, שזכה בעונה שעברה עם בנפיקה בדאבל בפורטוגל. סכום העסקה: שישה מיליון יורו.

* צ'לסי סיכמה עם אתלטיקו מדריד על העברתו של המגן השמאלי פיליפה לואיס תמורת 20 מיליון ליש"ט.

* דמבה בה עזב את צ'לסי לטובת הליגה הטורקית וחתם בבשיקטאש.

* מגן נבחרת צ'ילה גונסאלו חארה חתם לשנתיים במיינץ הגרמנית.

* כריסטיאן טייו הושאל מברצלונה לפורטו לשנתיים.

* הכול נשאר במשפחה: פליקס גצה, אחיו הצעיר של מריו גצה, הצטרף לבאיירן מינכן מבורוסיה דורטמונד. גצה בן ה-16 הפך לאח האחרון לבית משפחת גצה שעוזב את דורטמונד והוא ישחק בקבוצה עד גיל 17 של הבווארים.

* פרייבורג השלימה את החתמתו של הסרבי סטפן מיטרוביץ' מבנפיקה. הבלם בן ה-24 ששיחק בהשאלה בויאדוליד יהיה מחליפו של מתיאס גינטר שיעבור לדורטמונד בימים הקרובים.

* קשרה של ווסט ברומיץ' גרהאם דוראנס חתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

* חלוצה המקדוני של קלאב ברוז', איבן טריקובסקי, עזב את המועדון וישחק באל נסאר מאיחוד האמירויות.

שחקן נבחרת גרמניה סמי חדירה מול שחקן נבחרת גאנה סולי מונטארי. GettyImages
עוד חיזוק גדול לארסנל? חדירה/GettyImages

שמועות

* ב'בילד' מדווחים כי עסקת מעברו של טוני קרוס מבאיירן מינכן לריאל מדריד סגורה מזה עשרה ימים והקשר יחתום באלופת אירופה לחמש שנים תמורת 30 מיליון יורו.

* סקיי גרמניה מדווחת כי אלוף העולם הטרי מתיאס גינטר השלים את העברתו מפרייבורג לדורטמונד תמורת 10 מיליון יורו. הבלם בן ה-20 צפוי לחתום בסגנית אלופת גרמניה עד 2019.

* על פי דיווחים באיטליה, סוכנו של גארי מדל, שחקנה של קרדיף ונבחרת צ'ילה הגיע היום למילאנו כדי לנהל מו"מ עם אינטר שמעוניינת בו.

* על פי 'דיילי אקספרס', מנצ'סטר יונייטד וליברפול הצטרפו למירוץ אחר כוכב נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. ריאל מדריד צריכה לחשוש?

* בלמה של ליברפול, קולו טורה, אמנם מחזיק בחוזה לעוד עונה בקבוצה, אבל מי שלוטשת עיניים לעבר השחקן מחוף השנהב היא טרבזונספור הטורקית.

* ליברפול לא עוצרת אחרי ארבע ההחתמות שביצעה, והקבוצה מתכננת להגיש הצעה נוספת לבלם הקרואטי דיאן לוברן, שחקנה של סאות'המפטון. בנוסף, הקבוצה מעוניינת בדיבוק אוריג'י, חלוצה של ליל, ואלברטו מורנו, מגנה השמאלי של סביליה. כמו כן, רוג'רס מעוניין בחלוץ ליון אלכסנדר לקאזט, שמבוקש גם על ידי ניוקאסל.

* "מארקה" מדווח כי ארסנל סיכמה עם ריאל מדריד לגבי העברתו של סמי חדירה תמורת 25 מיליון יורו. מה שעומד כעת לדיון הוא נושא שכרו של אלוף העולם הטרי שדורש 105 אלף ליש"ט בשבוע, בעוד התותחנים מוכנים לשלם לו 90 אלף. כמו כן, בספרד טוענים שקיילור נבאס על סף חתימה בריאל מדריד. לידיעה המלאה

* פול פוגבה וארתורו וידאל קרובים מתמיד לעזוב את יובנטוס אחרי שיום קודם עשה זאת מאמנם, אנטוניו קונטה. ב"דיילי סטאר" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי סימנו את השניים.

* נאפולי מקווה להגיע לסיכום עם סוונסי על צירופו של מיצ'ו ביממה הקרובה. על פי הדיווחים באיטליה, המועדונים הגיעו לסיכום ראשוני על גובה דמי ההשאלה - 1.25 מיליון יורו עם אפשרות של המועדון האיטלקי לרכוש אותו בסוף השנה תמורת 7.5 מיליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נאני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ינדוד לאיטליה? נאני/רויטרס

* ניוקאסל קרובה להשלים את החתמתו של חלוץ מונאקו עמנואל ריביירה תמורת 6.3 מיליון ליש"ט. גם ווסט ברומיץ' וסטוק עוקבות בדריכות אחרי ההתפתחויות.

* באיטליה מדווחים שמילאן הגישה הצעה למנצ'סטר יונייטד כדי לרכוש את הקשר הקיצוני הפורטוגלי נאני. העלות של נאני צפויה להגיע לכשמונה מיליון יורו כשמה שנראה כרגע כבעיה עבור הרוסונרי זו עלותו של השחקן שנאמדת בכ-3.5 מיליון יורו בעונה.

* על פי "דה סטאר", מאמנה של מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, זכה לפנייה להיות יורשו של לואיז פליפה סקולארי בנבחרת ברזיל, אבל הוא השיב בשלילה.

* רומא מנסה להקדים את יובנטוס במירוץ אחר כוכב ורונה חואן איטורבה, ועל פי דיווחים הציעה 30 מיליון יורו עבורו.

* פטריס אברה שהיה קרוב ליובנטוס שוקל מחדש את צעדיו בשל פיטורי אנטוניו קונטה.

* ב'סקיי' טוענים שטוטנהאם עשויה להחליף את עמנואל אדבאיור בסמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully