וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר הירש ושובל גוזלן שוחררו

13.7.2014 / 17:10

אלכסנדר סטנוייביץ' הודיע לפני משחק האימון מול עפולה לחלוצים הצעירים שהם יושאלו בעונה הקרובה. אסמעיל ריאן ייצא למחנה

שובל גוזלן, שחר הירש שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצטרכו לשחק בקבוצה אחרת בעונה הקרובה. גוזלן והירש, הערב/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה עורכת היום (ראשון) משחק אימון מול הפועל עפולה, שיהיה משחק האימון הראשון תחת המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. עוד לפני המשחק, שני החלוצים שחר הירש ושובל גוזלן קיימו שיחה עם המאמן החדש, שהודיע להם כי הם משוחררים ויעברו בהשאלה לקבוצה אחרת. אסמעיל ריאן הצעיר ייצא למחנה.

המשחק הערב יהיה גם הבכורה עבר שחקני הרכש של הירוקים, יוסי בניון, מוחמדו אידריסו, מתן אוחיון והשוער ולדימיר סטויקוביץ'. שני שחקנים נוספים שצפויים לקחת חלק במשחק הם הקשר מוחמד כליבאת, שחוזר לסגל רגע לפני שהחוזה שלו הסתיים ואדין צוצאליץ', שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחרי שכבר נופה מסגל מכבי חיפה, צפוי לחזור אליו וייצא למחנה האימונים באוסטריה. המשחק הזה עשוי להתגלות כבעל חשיבות גדולה במיוחד עבור מספר שחקנים. מלבד שני המשוחררים, סטנוייביץ' אמור לקבל ביממה הקרובה החלטה גם לגבי איסמעיל ריאן.

סטנוייביץ' כינס עוד לפני המשחק אסיפה, כחלק מסורת שהתפתחה לאחרונה לקראת היציאה למחנה האימונים. המאמן כינס את שחקני ההרכב הראשון, שהתאמנו בנפרד משחקני הספסל, שערכו אימון בחדר הכושר ולא הגיעו לשיחה, והקרין להם וידאו ממשחק האימון שהתקיים שלשום, בו ניצח ההרכב הראשון את השני בתוצאה 0:3. סטנוייביץ', שלאחרונה הבהיר לשחקנים כי הוא נוטה לשחק עם חלוץ אחד ודורש מהם להיצמד להוראות הטקטיות שלו, במיוחד בכל הנוגע להגנה מפני התקפות מתפרצות, חילק את הווידאו לקטעי הגנה והתקפה והסביר את החשיבות של עמידה נכונה במגרש.

שחר הירש שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחר הירש/אדריאן הרבשטיין
שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שובל גוזלן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully