וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יובל נעימי מועמד, אופייבו יישאר?

13.7.2014 / 10:10

שחקן נבחרת ישראל עשוי להחליף את מורן רוט בסגל של סגנית האלופה. למרות ההבנות עם ג'ף אלן, אופציית הניגרי תיבדק

שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו מול שחקן בנביט צ'אק דייויס. אדריאן הרבשטיין
יישאר בכל זאת? אופייבו משמאל/אדריאן הרבשטיין

סגנית האלופה מכבי חיפה איבדה הקיץ הרבה מאוד מנכסיה, ובימים אלה מנסים הירוקים לבנות את הסגל מחדש לאחר שעד כה שחקן הרכש היחיד שהגיע לכרמל הוא הפורוורד רנה רוז'ו מהליגה במקסיקו. לוואלה! ספורט נודע כי בחיפה היו רוצים לצרף רכז ישראלי, כשהמועמד הבולט בשלב הזה להחליף את מורן רוט הוא יובל נעימי. גם שמו של זאק רוזן עלה, אם יוכיח שהתאושש מהפציעה בידו שגמרה לו את העונה.

נעימי שהגיע באמצע העונה שעברה להפועל אילת ממכבי תל אביב, היה מועמד לפני כן להגיע לחיפה, אך במועדון העדיפו בסופו של דבר להמתין למורן רוט שיחזור מהפציעה הקלה שהשביתה אותו לחודש וחצי. בשחקן הייתה מעוניינת עירוני נהריה, אך הדרישות הכלכליות שלו מנעו את הגעתו לעולה החדשה.

על פי מספר גורמים, המאמן החדש רמי הדר מעוניין להביא עמו מהפועל עפולה את ג'ף אלן, ובין הצדדים כבר יש הבנה עקרונית, אך ייתכן שמי שיגיע בסופו של דבר לקבוצה הוא הניגרי אייק אופייבו ששיחק בחיפה בעונה שעברה עד הפציעה בברכו. כפי שפרסמנו כבר בעבר, הבעלים ג'ף רוזן הבטיח לאופייבו בעת הפציעה כי לא ישכח אותו, ואם הניגרי יוכיח כי התגבר על הקרע ברצועה הצולבת, לא מן הנמנע שיחזור לחיפה כבר בתחילת העונה הקרובה.

הסגל של רמי הדר כולל נכון לעכשיו את הישראלים בן רייס, דגן יבזורי ואלכס צ'וברביץ' שממשיכים מהעונה שעברה, וכאמור את הרכש היחיד - הפורוורד רנה רוז'ו. ייתכן כי תומר בר-אבן, ששיחק בחיפה ובקרית אתא בעונה שעברה באמצעות הכרטיס הכפול, יישאר גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully