וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "זה האתגר הגדול בקריירה של בלאט"

12.7.2014 / 8:35

אקס מכבי ת"א על לברון: "אם יקבל את הפילוסופיה של דיוויד, זו יכולה להיות שושלת". גם וויצ'יץ' ובלו מפרגנים

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
אף אחד לא נשאר אדיש. לברון/GettyImages

ההחלטה של לברון ג'יימס לבחור בקליבלנד היכתה גלים גם בכדורסל הישראלי. העובדה כי הכוכב הגדול בעולם החליט לשוב הביתה, ולעבוד תחת דיוויד בלאט, שימחה אנשים רבים שזכו לעבוד עם מאמן מכבי תל אביב.

דייויד בלו, אחד מכוכבי הטרבל של מכבי תל אביב בעונה החולפת, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "מהניסיון שלי עם בלאט, אני יודע שהוא מוכן לאמן ב- NBA. הוא גדל בארה"ב ותמיד ידע להתחבר היטב עם השחקנים האמריקאים. ממה שאני שומע על לברון ג'יימס, הוא אדם טוב שרוצה לנצח, מבין את המשמעות של עבודה קבוצתית ויחסים טובים, ואני חושב שתהיה עבודה מצוינת בין בלאט ללברון והקבוצה תהיה נהדרת. היא בטח הפכה להיות אחת הקבוצות המועדפות עליי ב-NBA".

בלו הוסיף: "באופן כללי, אם שחקן רוצה להיות גדול, הוא יהיה גדול. ללברון יש את הדברים שהוא עושה, אני לא יודע עד כמה דיוויד ישנה את לברון ואת המשחק שלו או המנטליות שלו במשחק, אבל דייויד יותר מכולם יכול לחבר את הקבוצה ולבנות מערכת נהדרת עם תשתית טובה לשחק שם".

שחקן מכבי תל אביב דיוויד בלו לצד המאמן דיוויד בלאט. קובי אליהו
מפרגן למאמנו לשעבר. בלו עם בלאט/קובי אליהו

ניקולה וויציץ', שעבד תחת בלאט כשחקן ובעונה החולפת שיתף איתו פעולה כמנהל מכבי תל אביב, אמר לוואלה! ספורט על המינוי: "אני מאוד שמח שדיוויד קיבל הזדמנות לאמן קבוצה שמתמודדת על האליפות, לברון יביא איתו הרבה התרגשות לעיר ולקבוצה. כבוד למכבי שהמשחק הראשון שלנו יהיה מול בלאט ולברון ג'יימס".

ריצ'רד הנדריקס, ששיחק גם הוא מספר שנים אצל בלאט, אמר: "יש לי המון ביטחון ביכולתו של בלאט לתת מוטיבציה ולעורר את לברון ג'יימס ואת קליבלנד, אבל אני גם מאמין שזה הולך להיות האתגר הגדול ביותר בקריירה של בלאט. לברון הוא השחקן הגדול ביותר של תקופתו וככל הנראה השחקן עם היכולות הגבוהות ביותר, שיכול להיות השחקן הגדול ביותר בכדורסל. מה שמייחד את בלאט כמאמן זה היכולת שלו להתייחס ולתקשר עם השחקנים שלו. הוא מבין שכל שחקן הוא אינדיבידואלי ועם אישיות משלו, לא כל השחקנים הם אותו דבר ולא צריך בהכרח לאמן את כולם באותה דרך. היתרון של בלאט נעוץ בכך שיש לו יכולת להתאים את סגנון האימון שלו לצרכים של כל שחקן - אך מבלי לסכן את המטרה המשותפת של הקבוצה".

"לדעתי, לקאבלירס יש עכשיו את המאמן והשחקנים הדרושים בכדי להתחרות על תואר אליפות כבר העונה", הוסיף הנדריקס. "לא חסר כישרון על המגרש, המפתח היא סביב יכולתו של לברון להיות פתוח ולקבל את ההנהגה של בלאט. אם לברון יקבל את פילוסופית המשחק של בלאט, כל שאר הסגל יעשה כמוהו, וזו יכולה להיות תחילתה של שושלת. לדעתי, לזכות באמונו של לברון יהיה הכרחי עבור המאמן בכדי להוביל את הקבוצה לאליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב (שמאל) מול ריצ'רד הנדריקס. קובי אליהו
גם כאן יש המון אהבה. הנדריקס עם בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully