וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שמעתי צעקה, והבנתי שזה לא בגלל מזג האוויר"

צפו בתגובתו הראשונה של מאמן קליבלנד לחזרתו של לברון ג'יימס: "לא ראיתי את זה מגיע, דברים טובים קורים למי שמחכה". הפרשנים משבחים: "בלאט חדשן ויצירתי, הוא יהיה אדיר עבור לברון". וסוכנויות ההימורים? הם כבר הפכו את הקאבס לפייבוריטים

לברון ג'יימס מיאמי היט. AP
כולם נרגשים. לברון/AP

לברון ג'יימס הודיע על חזרתו לקליבלנד קאבלירס אחרי ארבע שנים ושתי אליפויות במיאמי, וליגת ה-NBA כמרקחה. ההודעה הארוכה והמפורטת של הכדורסלן הטוב בעולם לא הותירה אף אחד אדיש, ופרשני הכדורסל בארה"ב כבר מזכירים את הקבוצה מאוהיו כמועמדת מובילה לזכות באליפות. ולמי ששכח, את הקבוצה יאמן בעונה הקרובה דיוויד בלאט, שלא האמין שזה יהיה אקורד הפתיחה המדהים לקריירת ה-NBA שלו. ולברון? בחג המולד הוא צריך לחזור עם קליבלנד כדי להתארח אצל מיאמי. אגב, בארה"ב ידעו לספר שראשי קליבלנד ומיאמי לא קיבלו מלברון שום התראה וגילו על המעבר יחד עם העולם כולו, דרך הפרסום ב"ספורטס אילוסטרייטד".

דיוויד בלאט הגיב: "אני נרגש מהחדשות. זה מרגש עבור הקבוצה, המדינה והכדורסל. שמעתי צעקה בזמן האימון והבנתי שזה לא בגלל מזג האוויר. לא ראיתי את זה מגיע וזה לא היה תנאי עבורי - אבל דברים טובים קורים למי שמחכה. לאמן את השחקן הטוב בעולם זו ברכה שאני מאחל לכולם, אני יודע איזה מין שחקן הוא ואיזה מין אדם הוא, וזה ישפר את הקבוצה שלנו בכל תחום. אני מרגיש כאילו אני קופץ מהר להר, אבל יודע שזה לא ימשיך כך לנצח".

אדריאן ווז'נרובסקי צייץ: "שאלתי את מאמן הקאבס דיוויד בלאט אם הוא יתרגש לקבל את ההזדמנות לאמן את לברון. הוא ענה 'זה האנדרסטייטמנט של המילניום'".

צפו בתגובתו הראשונה של דיוויד בלאט למהלך

דן גילברט, הבעלים של קליבלנד, אמר ל"יאהו": "אני פשוט שמח עבור תושבי קליבלנד. מה שמניע אותנו זה רק דבר אחד - להביא אליפות לעיר הזאת". אנדרסון ורז'או צייץ: "ברוכים השבים לקאבס, חברי לברון ג'יימס. אני ממש שמח עבור העיר והאנשים בקליבלנד".

מיקי אריסון, הבעלים של מיאמי, צייץ: "אני המום ומאוכזב מהחדשות האלה. למרות זאת, לעולם לא אשכח מה לברון הביא אלינו לפני ארבע שנים. תודה על הזכרונות, לברון".

אנדרו ווז'נרובסקי, פרשן הכדורסל הבכיר של "יאהו", צייץ: "דיוויד בלאט יהיה מאמן אדיר עבור לברון ג'יימס. הוא חדשן ויש לו מוח יצירתי מאוד. הוא ילמד המון מהדרך בה אריק ספולסטרה השתמש בלברון. לפני ארבע שנים, לברון היה צריך לעזוב למיאמי ולהטמיע את עצמו במסגרת ובאופי התרבות שם. הוא חוזר לקליבלנד הרבה יותר מפותח וכשיר להנהיג, סופרסטאר שיכול להפוך קבוצה צעירה למועמדת לאליפות".

ווז'נרובסקי הוסיף וצייץ: "שאלתי את מאמן הקאבס דיוויד בלאט אם הוא יתרגש לקבל את ההזדמנות לאמן את לברון. הוא ענה 'זה האנדרסטייטמנט של המילניום'".

ווז'נרובסקי הדגיש כי סוכנו של לברון, ריץ' פול, התקשר לדן גילברט רגעים ספורים לפני הפרסום ב"ספורטס אילוסטרייטד" ואמר לו: "ברכות, דן. לברון חוזר הביתה".

מארק ג'י ספירס, כתב NBA אחר של "יאהו", צייץ: "נכון לרגע זה, מקורבי הרוקי של קליבלנד, אנדרו וויגינס, מאמינים שהוא לא יישלח למינסוטה בטרייד תמורת קווין לאב". ב-ESPN דיווחו שקליבלנד פתחה בשיחות עם מינסוטה על טרייד. הקאבס ישלחו לוולבס את דיון וויטרס, אנתוני בנט ובחירת סיבוב ראשון ויקבלו בתמורה את קווין לאב. לברון אף פנה למייק מילר והציע לו להצטרף לקליבלנד. גם ריי אלן מוכן להגיע לקאבס תמורת חוזה מינימום לוותיקים.

מארק סטיין מ-ESPN צייץ: "מקורבים לסיטואציה אומרים שקווין לאב נלהב מהאפשרות לעבור בטרייד לקאבס ומוכן להתחייב לטווח ארוך אם טרייד כזה אכן יקרה".

זאק לואו, מ"גרנטלנד", צייץ: "איזה רגע עבור קליבלנד. מה עוד אפשר לומר? השחקן הטוב בעולם חזר לקליבלנד. דיוויד בלאט, ברוכים הבאים ל-NBA".

ג'וני מאנזיל, אחד מכוכבי הפוטבול הצעירים של ארצות הברית, אותו בחרה קליבלנד בראונס בדראפט האחרון, צייץ: "ישששששש!! לא יכול להיות יותר שמח עבור החבר שלי לברון ג'יימס והקאבס".

ריקי רוביו צייץ: "נו, כנראה שהוא לא מגיע למינסוטה :(".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
יש לו מוח יצירתי. דיוויד בלאט/AP

בארצות הברית ידעו לספר שכבר בדקות שלאחר הודעתו של לברון קווי הטלפון במשרד הכרטיסים של הקאבלירס פשוט קרסו מרוב עומס.

ב-ESPN כבר פרסמו את הימורי הסוכנויות לזכייה באליפות ה-NBA בעונה הבאה:

קליבלנד 1 ל-3
סן אנטוניו 1 ל-4
אוקלהומה סיטי 1 ל-7
שיקגו 1 ל-7
מיאמי 1 ל-100

* המעבר של לברון לקליבלנד יוצר את הפעם הראשונה מאז הלייקרס הגדולים של 1987 שקבוצה ב-NBA מחזיקה בארבעה שחקנים שנבחרו ראשונים בדראפט. אז היו אלה קארים עבדול ג'באר, מג'יק ג'ונסון, ג'יימס וורת'י ומייקל תומפסון. הפעם אלה לברון, קיירי אירווינג, אנדרו וויגינס ואנתוני בנט.

ממים על חזרתו של לברון לקליבלנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully