וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: מליקסון חתם ל-5 שנים, גם גורדנה חתם

10.7.2014 / 13:58

קשרי ולנסיין והפועל ת”א, שמועמדותם פורסמה בוואלה! ספורט, סגרו. מליקסון ישתכר 270 אלף ד’ לעונה ויוכל לשחק באירופה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. ברני ארדוב
לא יעבור לבאר שבע. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

עכשיו זה רשמי: מאור מליקסון הפך לשחקנה של הפועל באר שבע, לאחר שהתקבל שחרורו של השחקן מקבוצת ולנסיין הצרפתית. השחקן כבר חתם על זכרון דברים לחמש שנים וירוויח כ-270 אלף דולר לעונה. מליקסון עובר לבאר שבע יחד עם רועי גורדנה, שסיכם לשלוש שנים. על מועמדותם של השניים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. טופס השחרור הבינלאומי של מליקסון הועבר להתאחדות הישראלית והצרפתית, השחקן נרשם ברשימות הקבוצה למשחק הראשון בליגה האירופית. בהתאחדות ממתינים לקבלת האישור על שחרורו הבינלאומית.

"אני שמח מאוד לחזור הביתה, מאושר שהכל הסתדר בסופו של דבר וכבר מחכה לאימון הראשון", אמר מליקסון לאחר החתימה. "אני רוצה להודות לאלונה על המאמצים הגדולים שהיא השקיעה כדי להביא אותי חזרה לבאר שבע".

לגבי גורדנה, פרטי החוזה סוכמו בעל פה ולאחר שיחה בין סוכנו אבי נמני לבין החשב ניר כץ החוזה נחתם באופן סופי. באר שבע תשלם להפועל תל אביב כחצי מיליון שקל תמורת השחקן, וגם הוא כבר נרשם למשחקים בליגה האירופית. לפני מספר ימים ניסו בהפועל תל אביב ובאר שבע ליצור עסקת טרייד ולהעביר גם את תומר סוויסה להפועל תל אביב. ייתכן שעסקה כזו תצא לפועל בהמשך ובמקרה כזה הסכום שיועבר עבור העסקה יקוזז.

לידיעה הראשונית על המגעים עם רועי גורדנה

שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה. ברני ארדוב
גם הוא בבאר שבע. גורדנה/ברני ארדוב

באר שבע הודיעה כי עסקת העברתו של ניקולה מיטרוביץ' לקבוצה פוצצה וזאת בשל העובדה שהשחקן לא מוכן לשחק בישראל בגלל המצב הביטחוני. מקורבים לעסקה טוענים כי מכבי תל אביב היא זו שהערימה קשיים על השחקן.

בעקבות הפיצוץ בעסקת מיטרוביץ', הקשר קובי מויאל שוב על הפרק ועשוי לסכם במועדון. לבאר שבע יש כעת שלושה זרים בלבד וייתכן שתצרף זר נוסף בלבד ותפתח את הליגה עם ארבעה. במועדון מוטרדים מאוד ממצבו של וויליאם סוארס, שאתמול כזכור התבטא בפני שחקנים בקבוצה כי הוא חושש לחזור לישראל. הבוקר כבר התקבלה החלטה ראשונה בנושא, כשהמועדון הודיע לסוארס, אוסטין אג'ידה וטומיסלב פאיוביץ' להישאר בפולין על רקע המצב הביטחוני בארץ ולשוב רק בעוד יומיים. במועדון חוששים מאוד שסוארס יעזוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. מליקסון חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון ראשון: 10:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully