וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'נדלר פארסונס בדרך לדאלאס, יוסטון תשווה?

המאבס ישלמו לפורוורד 45 מיליון דולר ל-3 שנים. פופוביץ' האריך חוזה בסן אנטוניו, האלופה הוציאה הודעה ללא ציטוטים

שחקן יוסטון רוקטס, צ'נדלר פארסונס. AP
נשאר בטקסס. פארסונס/AP

דאלאס סיכמה עם צ'נדלר פארסונס, הפורוורד של יוסטון, שצפוי להגיע למאבריקס ולחתום על חוזה לשלוש שנים תמורת 45 מיליון דולר. פארסונס המצוין הוא שחקן חופשי מוגבל, ולכן לרוקטס יש עוד שלושה ימים שבהם הם יכולים להשוות את ההצעה של המאבריקס, או שיאבדו את השחקן. כעת יהיה מעניין לראות אם יוסטון רודפת אחרי השחקן, או שמא תמשיך לשכנע את כריס בוש לעזוב את מיאמי.

בוש מחכה להחלטה של דוויין ווייד ולברון ג'יימס בנוגע לעתידם במיאמי בטרם יקבל החלטה. על פי הדיווחים, לברון נפגש עם ראשי מיאמי הלילה בלאס וגאס, אבל טרם קיבל החלטה סופית.

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
לא עוזב את העיר. פופוביץ'/AP

כמו כן, בזמן שכל ה-NBA מחכה לראות מה לברון ושאר השחקנים החופשיים הנוצצים יעשו, הודיעה אמש (רביעי) סן אנטוניו בצורה לקונית, כהרגלה, על הארכת חוזהו של גרג פופוביץ'. הפרטים לא ידועים, ובכלל, ההודעה כוללת פסקה אחת המורכבת משני משפטים, 28 מילים ו-0 ציטוטים. זה נראה ככה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ההודעה על הארכת החוזה של גרג פופוביץ'. האתר הרשמי של סן אנטוניו ספרס, צילום מסך
ההודעה על הארכת החוזה של גרג פופוביץ'/צילום מסך, האתר הרשמי של סן אנטוניו ספרס

באופן מסורתי, חוזהו של פופוביץ' לא מפורסם לתקשורת ומוארך פחות או יותר משנה לשנה. אדריאן ווז'נרובסקי מרשת 'יאהו' טוען כי מדובר הפעם בחוזה ל-4-5 שנים, ובכך דאגה האלופה לסמן וי נוסף על משימותיה בקיץ הזה. כזכור, מוקדם יותר טים דאנקן ניצל את האופציה בחוזהו על מנת להמשיך, חוזיהם של פאטי מילס ובוריס דיאו הוארכו, וכעת נותר לספרס להאריך גם את חוזהו של קוואי לאונרד.

פופוביץ' בן ה-65 מונה למאמן הראשי של סן אנטוניו אי שם ב-1996, מה שהופך אותו למאמן שמחזיק הכי הרבה זמן בקבוצה מסוימת בארבעת הענפים הגדולים בספורט האמריקאי. בקיץ האחרון הפך לאחד מחמישה מאמנים בלבד בתולדות ה-NBA שזכו בחמש אליפויות או יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully