וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ' סיכם בהפועל באר שבע ועבר בדיקות רפואיות

9.7.2014 / 19:48

לוואלה! ספורט נודע: ההנהלה סיכמה עם הקשר בכפוף לקבלת שחרורו ממכבי תל אביב. סוארס לשחקנים: ”חושש לחזור”

ניקולה מיטרוביץ' קשר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד צעד בדרך לקרית שלום. מיטרוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קשר מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ', סיכם הערב (רביעי) בהפועל באר שבע. מועמדותו של השחקן פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. במהלך השעות האחרונות חלה התקדמות משמעותית במגעים בין הפועל המועדון לשחקן שימתין כעת לשחרור מהאלופה לפני שיחתום רשמית. מיטרוביץ' כבר עבר את הבדיקות הרפואיות בבאר שבע.

מיטרוביץ' בן ה-27 הצטרף בעונה שעברה למכבי תל אביב מוידאוטון של פאולו סוזה והיה חלק משמעותי באליפות האחרונה של הצהובים. למרות הרוטציה שהנהיג סוזה במכבי תל אביב, הקשר הסרבי שותף ב-33 משחקים בעונה שעברה. בין הקבוצות הנוספות שבהן שיחק בקריירה נמצאות פרטיזן בלגרד ו-וולגה. כמו כן, הקשר רשם גם הופעה אחת במדי נבחרת סרביה.

בנושא אחר, המשא ומתן עם קובי מויאל מתנהל בעצלתיים. אתמול הגישה הקבוצה לשחקן הצעה נוספת, לשלוש שנים בלבד ולא לארבע כפי שסוכם בעל פה קודם לכן.

וויליאם סוארס, שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
לא ביקש לעזוב רשמית. סוארס/דייב בוימוביץ'

ובינתיים בהפועל באר שבע עדיין מסרבים לעכל את עזיבת החלוץ גליינור פלט. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, החלוץ החליט לעזוב את הקבוצה ולממש את הסעיף בחוזה שלו, הקובע כי יוכל להשתחרר מהסיכום תמורת פיצוי של 25 אלף יורו. אבל אם עזיבת פלט לזולטה וארחם הבלגית לא מספיקה, כעת חוששים במועדון גם מעזיבת וויליאם סוארס.

שחקנים עימם שוחחנו אתמול מהמחנה טענו כי "סוארס חושש מאוד לחזור לישראל בגלל המצב הביטחוני. הוא שוחח עם אשתו בסקייפ, וניסינו להרגיע אותו. הוא צריך להבין שזה חלק משגרת החיים, אבל זה ייפסק. אין סיבה שיעזוב אותנו". בבאר שבע טענו אתמול כי סוארס לא ביקש, לפחות רשמית, לעזוב.

הקשר מאור מליקסון יחתום בקבוצה בכל מקרה, אבל ספק אם ישחק במשחק הראשון באירופה. השחרור מוולנסיין טרם הגיע ובבאר שבע סיפרו אתמול כי הנושא תלוי במפרק שמונה לקבוצה, שבינתיים מעכב את שליחת השחרור בגלל עניינים טכניים. בכל מקרה, באר שבע תוכל לרשום את השחקן לסיבוב השני.

עדכון ראשון: 12:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully