וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: דימוב חתם. אבו זייד ממתין לשחרור

9.7.2014 / 17:09

בלם לבסקי סופיה וקשר מכבי ת"א, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, התבקשו להגיע לאימון. דימוב ישחק מול יבנה

חסן אבו זייד מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
בדרך למלאבס. אבו זייד/קובי אליהו

במכבי פתח תקוה ממתינים לשחרור של חסן אבו זייד ממכבי תל אביב. היום בצהריים חלה התקדמות במעברו לאחר שראשי מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב סיכמו את רוב הפרטים הנוגעים לחלוקת שכרו. ההערכה היא שהשחקן יגיע כבר מחר לאימון. פתח תקוה לא עוצרת כאן, והחתימה היום את בלם לבסקי סופיה דניאל דימוב (25). על מועמדותם של השניים פורסם בוואלה! ספורט.

דימוב, שרשם 26 הופעות בהרכב של לבסקי בעונה החולפת וכבש חמישה שערים, עבר הבוקר בדיקות רפואיות בליווי מנהל הקבוצה עמי פאן, ומאוחר יותר חתם על חוזה בליווי סוכניו. בלם לבסקי סופיה, שחקן הרכב בעונה החולפת, הסכים להגיע לישראל על רקע המשבר הכלכלי בבולגריה. כעת מתכננים המאמן רן בן שמעון ומנהל המקצועי עומר גולן לצרף עוד שני זרים לפחות עד תחילת העונה. הקבוצה תצא למחנה אימונים באוסטריה בשבוע הבא ומספר נבחנים יגיעו אליו.

היום תקיים הקבוצה את המשחק הרשמי הראשון שלה בעידן בן שמעון, כשתארח את מכבי יבנה (18:00) במתקן האימונים שלה. בן בן יאיר ואבו זייד לא ייקחו בו חלק וממתינים לאישור מכבי תל אביב. ביום שני, באותה שעה, תארח הקבוצה את בני יהודה. במועדון מקווים שבריאן חרסיסיץ' ישוחרר מהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully