וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלון בראון סיכם באולימפיאקוס, דה קולו בצסק"א

שחקן הפועל ת"א אשתקד מצטרף לקבוצת הפאר היוונית, הגארד הצרפתי חתם לשנתיים במוסקבה. קרטיס ג'רלס חתם בקאזאן

קרלון בראון הפועל תל אביב מול טריקו ווייט הפועל אילת. ברני ארדוב
שדרוג רציני. קרלון בראון/ברני ארדוב

אחרי עונה נהדרת בהפועל תל אביב אשתקד, השתדרג היום (שני) בגדול קרלון בראון וסיכם באולימפיאקוס, כך על פי דיווחים ביוון. הגארד האמריקאי (24, 1.96 מ') העמיד אשתקד ממוצעים של 19.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק בעונה הסדירה אמור להיות הרכש הראשון של סגנית האלופה היוונית בקו האחורי, מספר ימים אחרי עזיבתו של הרכז אייסי לואו. גם שחקן הפנים אות'לו האנטר אמור לחתום באדומים מפיראוס.

* הרכז האמריקאי קרטיס ג'רלס, שהיה גם על הכוונת של מכבי תל אביב על פי דיווחים, חתם באופן רשמי לשנתיים בשורות קאזאן תמורת 1.8 מיליון דולר. כזכור, מוקדם יותר החודש החתימה קבוצת הפאר הרוסית גם את קית' לנגפורד לחוזה גדול.

* צסק"א מוסקבה השלימה את אחת ההחתמות המרשימות של הקיץ, כשצירפה את שחקן סן אנטוניו וטורונטו בשנתיים האחרונות, נאנדו דה קולו. הגארד הצרפתי אמור להרוויח כ-4 מיליון דולר לשנתיים בשורות האלופה הרוסית.

* נבחרות הכדורסל באירופה ממשיכות להתכונן למוקדמות היורובאסקט בחודש הבא ולנסות לגייס שחקני חיזוק אמריקאים. מי שהצליחה לעשות זאת היום (שני) היא נבחרת מקדוניה, שהודיעה על צירופו לסגל של ריצ'רד הנדריקס, הפורוורד בן ה-27 ששיחק בעונה החולפת בלוקומטיב קובאן הרוסית וזכור כמובן מהשנתיים שלו (2010-2012) בישראל כשחקן מכבי תל אביב.

הנדריקס קיבל היום באופן רשמי את הדרכון המקדוני ומחליף בסגל את הפוינט גארד בו מקאלב. הפורוורד ינסה לסייע לנבחרתו החדשה במאבקיה בבית ד', שם תפגוש החל מה-10 באוגוסט את בלגיה, דנמרק ובלארוס. כזכור, הנדריקס זכה עם מכבי תל אביב בדאבל בעונת 2010/11 וכן ב-2011/12, אז היה שותף גם לזכייה בליגה האדריאטית. לאחר מכן עבר למילאנו האיטלקית ובעונה האחרונה לבש את מדי קובאן וסיים עם ממוצע של 10.5 נקודות למשחק ו-7.3 ריבאונדים.

שחקן לוקומוטיב קובאן ריצ'רד הנדריקס. Marina Kobzeva, GettyImages
הכי מקדוני שיש. ריצ'רד הנדריקס/GettyImages, Marina Kobzeva

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully