וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארבעה ברזילאים יגיעו למבחנים

עידו חג'ג' צפה בשחקנים בברזיל ואחרי ששוחח עם ברקוביץ', הוחלט להנחיתם במחנה האימון. פיצוץ במו"מ עם בוריס קליימן

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
ימצאו את מה שהם מחפשים? ברקוביץ' וחג'ג'/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונות החיזוק לקראת העונה הבאה ובשבוע הבא צפויים להגיע למחנה האימון של הקבוצה בקיסריה ארבעה נבחנים ברזילאים שמשחקים בעמדות קישור והתקפה.

האיש החזק במועדון, עידו חג'ג', שהה בברזיל לאחרונה ועקב אחרי כמה שחקנים מקומיים. לאחר שיחה שהוא קיים עם המנהל המקצועי איל ברקוביץ', הוחלט להטיס ארבעה שחקנים לישראל. חג'ג' ואיש עסקים שמקורב למועדון, התרשמו מאוד מאותם שחקנים והם מקווים שהם ירשימו גם את ברקוביץ' ואת הסקאוט ניר אפרתי, ושלפחות אחד מהם יחתום.

בתוך כך, בהפועל תל אביב מקווים לסגור את חוזיהם של רועי גורדנה ושי אבוטבול בשבוע הבא. בין גורדנה לבין המועדון קיימים פערים קטנים מאוד ובשני הצדדים מקווים ומאמינים שהוא יחתום בתחילת השבוע. אצל אבוטבול המצב פחות ברור. מאז שהקשר הוותיק נפגש בפעם הראשונה עם ברקוביץ' ושוחח איתו על קיצוץ אפשרי בתמורה להארכת חוזה, אף נציג מההנהלה לא יצר איתו קשר.

המו"מ בין המועדון לבין השוער בוריס קליימן פוצץ. סוכנו, דודו דהאן, שוחח כמה פעמים עם הנהלת המועדון והגיע עמה לסיכום על קיצוץ בחוזהו של השוער תמורת הארכת החוזה. יחד עם זאת, זמן קצר לאחר מכן התברר שבית"ר ירושלים מעוניינת בשוער ודהאן חזר בו מהסיכום. כרגע בהפועל אומרים שאם קליימן לא יסכים לקצץ, דני עמוס יהיה השוער הראשון בעונה הבאה. כמו כן, אם בית"ר ירושלים תגיש הצעה כספית שתרצה את המועדון, קליימן יימכר לקבוצה מהבירה.

במועדון מאוד מרוצים מקצב מכירת המנויים. מספר ימים בלבד עברו מאז שהמכירה נפתחה וכ-1,000 מנויים כבר נרכשו. בהפועל צופים עלייה בקצב בשבוע הבא, תפתח מכירת המנויים לוועדי עובדים וארגונים שונים שבינם לבין המועדון קיים הסדר סבסוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully