וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב בקבוצת הדירוג השנייה

אלופת אירופה לא תוכל לפגוש את פנאתינייקוס, ולנסיה ואנדולו. בקבוצה ה-1: צסק"א, אולימפיאקוס, בארסה וריאל. הפועל ירושלים בקבוצת הדירוג השנייה בטורניר המוקדמות

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב חוגג. מגד גוזני
המסע יוצא לדרך/מגד גוזני

המסע של מכבי תל אביב להגנה על תואר אלופת היורוליג יצא לדרך כבר היום (חמישי) למעשה, כאשר התפרסמו הדירוגים הרשמיים של כל קבוצות המפעל לקראת ההגרלה שתיערך בדיוק בעוד שבוע.

למרות שזכתה בתואר, מכבי תל אביב תהיה רק בקבוצת הדירוג השנייה של שלב הבתים, ממש כמו בעונה החולפת. לצד הצהובים באותה קבוצת דירוג אפשר יהיה למצוא את פנאתינייקוס היוונית, ולנסיה מספרד ואנדולו אפס הטורקית. אלופת אירופה לא תוכל לפגוש אף אחת משלוש הקבוצות הללו בשלב הבתים הראשון.

שחקני הפועל ירושלים רפי מנקו, יותם הלפרין, ליאור אליהו. מגד גוזני
טורנרי מוקדמות לא פשוט מצפה לירושלים/מגד גוזני

את הדרג הראשון מרכיבות אריות היבשת: ברצלונה וריאל מדריד מספרד, צסק"א מוסקבה הרוסית ואולימפיאקוס היוונית. אחת מהן תהיה בבית עם מכבי תל אביב. בדרג השלישי אפשר למצוא את אוניקחה מלאגה (ספרד), קוצ'ה לבוראל (ספרד), ז'לגיריס קובנה (ליטא) ופנרבחצ'ה אולקר (טורקיה), אליה עבר ריקי היקמן.

שאר הדרגים:

דרג 4: אלבה ברלין (גרמניה), גלאטסראיי (טורקיה), ארמאני מילאנו (איטליה), ניז'ני נובגורד (רוסיה)

דרג 5: הכוכב האדום (סרביה), צדביטה (קרואטיה), באיירן מינכן (גרמניה), ססארי (איטליה)

דרג 6: טורוב זגורזלק (פולין), נפטונאס קלייפדה (ליטא), לימוז' (צרפת), העולה מהמוקדמות

לגבי המוקדמות: הפועל ירושלים מדורגת בקבוצת האיכות השנייה, יחד עם ליון/וילבראן הצרפתית. בקבוצת הדירוג הראשונה נמצאות קאזאן (רוסיה) וריגה (לטביה). בקבוצה השלישית: נימבורק (צ'כיה) ואוסטנד (בלגיה). בקבוצה הרביעית: ז'ילונה גורה (פולין), שטרסבורג (צרפת). ירושלים תוגרל מול קבוצה מהדרג השלישי ואם תנצח, תתמודד נגד המנצחת במפגש בין קבוצה מהדרג הראשון לקבוצה מהדרג הרביעי. אם תנצח שוב, ירושלים תעלה לגמר הטורניר ממנו קבוצה אחת תעפיל ליורוליג.

* כל הדרגים נקבעים על פי הישגי הקבוצות בשלוש השנים האחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully