וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.7

מונאקו הודיעה: אין הצעות על פלקאו והוא ממשיך אצלנו. קאן רשמית בליברפול. ואלדס כשל בבדיקות הרפואיות ולא יוחתם. וגם: עסקת קרוס הושלמה? אטו יישאר בפרמיירליג? כל השמועות וההעברות בשוק העולמי

העברות

* ליברפול הודיעה על החתמתו של הקשר הגרמני ממוצא טורקי, אמרה קאן. קאן מצטרף למייטי רדז מבאייר לברקוזן ויהיה שחקן הרכש השלישי של ליברפול הקיץ, אחרי ריקי לאמברט ואדם לאלאנה.

* צ'לסי החתימה את מירו מוהיים בן ה-16 מפ.צ. ציריך.

* גנואה החתימה את דייגו פרוטי, הקשר הארגנטינאי של סביליה שהושאל העונה לבוקה ג'וניורס.

אתמול: באלוטלי במקום סוארס? דבושי לארסנל?

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
ההעברה תהיה רשמית בקרוב? טוני קרוס/GettyImages

שמועות

* מונאקו הודיעה שהיא לא קיבלה הצעות על רדאמל פלקאו ושהחלוץ, שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד, מצפה לשחק לצד חאמס רודריגס בקבוצה מהנסיכות בעונה הקרובה.

* עוד ממונאקו: ויקטור ואלדס הגיע לנסיכות כדי לעבור בדיקות רפואיות, ואף תועד במהלכן, אולם ראשי הקבוצה הודיעו שהם לא יחתימו אותו בגלל "בעיה רצינית בברך", כך דיווח לראשונה העיתונאי רובין ביירנר בחשבון הטוויטר שלו.

* 'מארקה' מדווח בחגיגיות שעסקת טוני קרוס לריאל מדריד הושלמה, והקשר הגרמני המצוין יחתום רשמית בשורות אלופת אירופה, שתשלם לבאיירן מינכן 25 מיליון יורו תמורתו, עם סיום דרכה של נבחרת גרמניה במונדיאל.

* אדריאנו, שהוזכר כמועמד לעזוב את ברצלונה הקיץ, אמר: "יש לי עוד שלוש שנים בחוזה, ואלא אם המועדון יגיד לי משהו אחר, אני אמשיך בבארסה. אני מודע לעניין של קבוצות אחרות, אבל אני מאוד רוצה להישאר".

* סמואל אטו עשוי להישאר בפרמיירליג, כשארסנל ואברטון הוזכרו כמועמדות לקלוט את החלוץ בן ה-33.

* קלאס יאן הונטלאר הכחיש את השמועות על מעברו הקרוב לליברפול, והצהיר: "אף אחד לא יצר איתי קשר, ולא דיברתי עם הסוכן שלי על קבוצות אחרות. אני מרוכז רק במונדיאל".

* באיטליה מדווחים שפיורנטינה קרובה לצירופו של אוקטביו, קשרה בן ה-21 של בוטאפוגו.

* יאן מ'ווילה, קשרה הצרפתי של רובין קאזאן, קרוב למעבר לאינטר.

* סביליה מנהלת משא ומתן עם אינטר על צירופו של הקשר הסרבי זדרבקו קוזמנוביץ'.

ויקטור ואלדס עם אוהד בבית חולים במונאקו. טוויטר, צילום מסך
התמונה שחשפה. ויקטור ואלדס במונאקו/צילום מסך, טוויטר

* אלברטו ג'ילארדינו קרוב לחבור למרצ'לו ליפי בגואנגז'ו הסינית. מי שעשוי להחליפו בחוד של גנואה הוא מרקו בוריילו, שכבר רשם שתי קדנציות במועדון בעבר.

* באיטליה טוענים שנאפולי כשלה בניסיונה לצרף את סנדרו, קשר טוטנהאם, אבל כעת מעוניינת בנאסר צ'אדלי (טוטנהאם) ולוקאס לייבה (ליברפול).

* באנגליה טוענים שלואי ואן חאל דורש מהנהלת מנצ'סטר יונייטד למכור את מרואן פלאיני, "הפלופ של מויס", שהגיע רק בעונה שעברה תמורת 27 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של פטר צ'ך טוען שגם פריס סן ז'רמן וגם מונאקו פנו אליו והביעו התעניינות בשוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully