וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רועי עטר כתב: "מאחל לך מוות הכי כואב שיכול להיות"?

2.7.2014 / 11:44

כדורגלן מכבי חיפה והפועל עכו לשעבר רועי עטר במתקפת פייסבוק קיצונית נגד חנין זועבי ואחמד טיבי: "אני מאחל לך מוות הכי כואב שיכול להיות ושלא תוכלי לעשות כלום חוץ מלהתפלל למוחמד מת". עטר: "אני לא יודע בכלל מי זו חנין זועבי. פורצים לי לפייסבוק"

צילום: גדעון צנטנר, דוד קורן, רדיו תל אביב, ערוץ הכנסת; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

בוידאו: חנין זועבי מותקפת ומגורשת מדיון בכנסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס שנכתב בחשבון הפייסבוק של רועי עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מציאת שלוש הגופות של שלושת הנערים החטופים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח מעוררת לא מעט עניין ברשתות החברתיות כשלא מעט שחקנים ומאמנים מביעים את דעתם על הפעולות שישראל צריכה לנקוט, ואחד הסטטוסים החריפים ביותר שנכתבו ביממה האחרונה הוא של שחקנה של מכבי חיפה והפועל עכו לשעבר, רועי עטר.

רועי עטר, בנו של מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר, התייחס לדברים שאמרה לכאורה ח"כ חנין זועבי, וכתב בדף הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "חנין זועבי. אני לא כתבתי מאז שפתחתי את הפייסבוק, אבל אין, אני לא יכול להתאפק ולרשום את זה. אני מאחל לך מוות הכי כואב שיכול להיות שמה שעשו לחיילים שלנו יעשו לילדים שלך ולמשפחה שלך וירצחו אותם מול העיניים שלך ולא תוכלי לעשות כלום חוץ מלהתפלל למוחמד מת ולראות אותם מתים לאט לאט יא שרמוטה בת שרמוטה!".

עטר המשיך ותקף: "הדבר היחיד שאני לא מבין בארץ המזוינת הזו זה איך נותנים לזונה הזו ולמחבל אחמד טיבי כזו במה ללכלך על ישראל ולעודד את המחבלים להמשיך...פשוט לא ברור". בהמשך מחק עטר את הסטטוס הזה.

הבוקר פירסם השחקן בדף הפייסבוק שלו הודעת הבהרה שבה כתב: "מישהו רשם בשמי את הכתבה המטומטמת הזאת נגד חנין זועבי ואחמד טיבי ובכלל הערבים. הוא חתיכת טיפש ואני רוצה שתדע שפגעת בי מאוד ואין לי שום בעיה, לא עם חנין זועבי ולא עם אחמד טיבי". בנוסף, ביקש עטר להבהיר: "אני בכלל לא יודע מי זו חנין זועבי. כל הזמן פורצים לי לפייסבוק. מי זו בכלל? לא איכפת לי ממנה. אין לי שום דבר נגדה או נגד אחמד טיבי. אין לי מושג מי כתב את זה. הפוסט מנוגד לדעות שלי".

בואו לזכות בטיסה וכרטיס לחצי גמר המונדיאל – בחסות בנק ירושלים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל עכו רועי עטר. ברני ארדוב
דברים קשים. רועי עטר/ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטטוס ההבהרה של רועי עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully