וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה הרשים, מכבי ת"א תפתח במו"מ להחתימו

1.7.2014 / 20:50

האוסטרלי כבש והצטיין ב-1:3 על וינר נוישטאדט והצהובים רוצים לצרף אותו. איינבינדר וראדי הוסיפו, זהבי הורחק. סנטה קולומה ניצחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחה טובה. רוקאביציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב גברה הערב (שלישי) 0:3 על וינר נוישטאדט במשחק ההכנה השני שלה במחנה האימונים באוסטריה. וינר נוישטאדט סיימה את העונה החחלפת במקום השמיני (מתוך 10) בבונדסליגה האוסטרית. המשחק החל בדקת דומיה לזכרם של גיל עד-שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח שהובאו היום למנוחות

ניקיטה רוקאביציה שהגיע להתרשמות הדדית במחנה האימון, פתח בהרכב, כבש את השער הראשון והפגין יכולת גבוהה. המאמן אוסקר גרסיה והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, התרשמו ממנו - דבר שרק חיזק את חוות הדעת הטובה שהייתה עליו מלכתחילה אחרי שנערך אחריו מעקב ממושך. לפיכך במכבי התקבלה החלטה לפתוח במו"מ לצרפו.

כזכור, האוסטרלי נשוי לישראלית ואם הוא יחתום במדי האלופה, היא כנראה תוכל לרשום אותו כישראלי ולא כזר. סנוסף, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האלופה ככל הנראה תוכל לצרף אותו ללא תמורה מכיוון שיש סיכוי גבוה שמיינץ הגרמנית, במדיה הוא חתום לעונה נוספת, תשחרר אותו בהעברה חופשית.

ומי תהיה היריבה של מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות? סנטה קולומה השיגה הערב את ניצחונה השני בהיסטוריה במסגרת אירופית, כשגברה 0:1 באנדורה על בנאנטס ירבאן הארמנית, במשחק הראשון מבין שניים. מארק פויול כבש בדקה החמישית והעניק לאלופת אנדורה את הניצחון היחיד שלה שהוא לא על מכבי תל אביב. הגומלין בשבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספג כרטיס אדום. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האלופה הישראלית עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית, כשהכובש הוא רוקאביציה. משה לוגסי שלח כדור ארוך, ההגנה האוסטרית לא הצליחה להרחיק ורוקאביציה חטף וגלגל פנימה. רבע שעה לאחר מכן זה כבר 0:2, כשהפעם הכובש הוא דן איינבינדר שנגח פנימה אחרי נגיחה קודמת של ראדה פריצה.

מהראן ראדי שנכנס במקום דן איינבינדר עם העלייה למחצית השנייה, קבע 0:3 בדקה ה-71 אחרי כדור רוחב של דור מיכה. בדקה ה-75 נפסק פנדל לזכות האוסטרים והם צימקו ל-3:1. ערן זהבי ספג כרטיס צהוב שתי דקות לאחר מכן וכששאל את השופט לפשר השליפה, ראה צהוב שני והורחק.

מכבי תל אביב פתחה בהרכב הבא: חואן פאבלו, יובל שפונגין, שחר פיבן, איתן טיבי, שרן ייני, דן איינבינדר, משה לוגסי, עומרי אלטמן, גאל מרגוליס, ניקיטה רוקאביציה, ראדה פריצה.

שותפו כמחליפים: חביב אוחיון, מאוויס צ'יבוטה, יואב זיו, בן רייכרט, עומרי בן הרוש, קרלוס גרסיה, אופק ברזני, מהראן ראדי, טל בן חיים, ערן זהבי, ברק בדש, דור מיכה, ברק לוי.

סנטה קולומה ובננטאס ירבאן יפגשו הערב למשחק הראשון ביניהן בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. המנצחת במפגש הכפול תשחק נגד מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully