וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טייריס רייס חתם לשלוש שנים בחימקי מוסקבה

30.6.2014 / 16:55

הגארד עוזב את הצהובים לטובת כ-2.5 מיליון דולר לעונה בקבוצת היורוקאפ: "תודה לך מכבי! אני מעריך כל אחד מהצבא הצהוב!"

עריכה: טל רזניק

בוידאו: רייס מוביל את מכבי תל אביב לזכייה באליפות אירופה

טייריס רייס חתם היום (שני) לשלוש שנים בחימקי מוסקבה הרוסית. ה-MVP של הפיינל פור הודיע הבוקר למכבי תל אביב על כוונתו לממש את אופציית היציאה בחוזהו, ומספר שעות לאחר מכן כבר סגר על חוזה בשורות הקבוצה הרוסית, כך צייץ סוכנו אובראד פימיץ' בחשבון הטוויטר שלו. יש לציין שחימקי, שהגיעה אשתקד לשמינית גמר היורוקאפ, לא תשחק גם בעונה הבאה ביורוליג.

רייס צייץ הערב והודה לאלופת אירופה: "מכבי תל אביב, תודה לך! קשרים נהדרים נוצרו בעונה האחרונה, כאלה שיחזיקו לכל החיים. והם יודעים את האמת! אהבה!. תל אביב, האהבה היתה מדהימה, והיא לא ניתנת להחלפה. אני מעריך כל אחד מהצבא הצהוב! מודה גם לארבעת המופלאים: דני פדרמן, ניקולה וויצ'יץ', אבי אבן ויאיר. החבר'ה שלי. אני מעריך את כולכם הכי הרבה על האמונה. אה, כן, ולקחתי פחות כסף כדי לבוא למכבי, כי ידעתי שנהיה נהדרים. זה עבורכם, האנשים שלא יודעים את זה... יש לי ילד ואני צריך לדאוג לו".

לפני שבוע פרסמנו כי רייס עשוי לעזוב את מכבי תל אביב לטובת הכסף הגדול של אירופה, וששורה של קבוצות בכירות ביבשת רוצות את השחקן ומציעות לו סכומים שעולים על 1.5 מיליון דולר. למכבי תל אביב הבשורה היא מכה קשה, מאחר שתיאלץ לבנות מחדש את הקו האחורי. יש לציין כי הצהובים הציעו לרייס שדרוג בשכר, אך זה לא התקרב לסכומים שהוצעו לו באירופה: על פי דיווחים, הרכז ירוויח כ-2.5 מיליון דולר לעונה בשורות חימקי.

לפני שבוע חשפנו: רייס עשוי לעזוב לכסף הגדול

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מול מורן רוט. ברני ארדוב
עובר ליורוקאפ. טייריס רייס/ברני ארדוב

בשיחות המרובות שהתקיימו עמו לאחרונה אמר רייס להנהלת מכבי בין השאר: "אני מאוד מעריך את המועדון ואקח בחשבון את הצעתכם אליי", אך הצהובים הבינו שלמרות השיחות וההצעה המשופרת שהגישו לרכז, הם לא יוכלו להתמודד עם ההצעות הכספיות שקיבל מקבוצות אחרות.

"טייריס יודע עד כמה אנו אוהבים אותו וגם הוא מאוד אוהב את המועדון", אמרו שם היום. "אבל כדורסל זה עסק וההצעות שיש לו בחוץ מטורפות. אנחנו לא בטוחים לאן הוא עוזב, אולי לרוסיה אולי למקום אחר, בכל מקרה זה היה באוויר בשבועות האחרונים ונצטרך להיערך מחדש בסגל". כידוע, גם ריקי היקמן עשוי לעזוב את אלופת אירופה, שתידרש לבנות את הקו האחורי שלה מחדש.

מכבי תל אביב הודיעה רשמית על עזיבתו: "טייריס רייס הודיע היום רשמית למכבי תל אביב כי הוא מנצל את סעיף היציאה שלו מהחוזה. מכבי מודה לטייריס על עונה חלומית שהסתיימה בזכייה בכל התארים האפשריים, ומאחלת לו הצלחה בהמשך. ברצוננו להבהיר כי מכבי תל אביב הייתה ערוכה לסיטואציה הזו, וכי כבר קיימים מספר מועמדים איכותיים ביותר להחליפו. אנו משוכנעים שההחתמות הקרובות שלנו יעזרו לנו להמשיך להיות בטופ האירופי".

ובעוד רייס עוזב, נראה כי ההתעניינות מקבוצות בכירות בשחקני אלופת אירופה לא מסתיימת בו. גלאטסראיי הטורקית מעוניינת בסופוקוליס שחורצאניטיס, וזאת משום שלמרות שלסנטר היווני יש חוזה לעוד עונה במכבי תל אביב, לשניים יש סעיף יציאה הדדי.

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים בדקו ראשי מכבי תל אביב את האפשרות לצרף את קית' לנגפורד, אולם בשיחות עמו הובן כי קבוצות רבות מתעניינות בו ומחירו יהיה גבוה, כך שנכון לרגע זה טרם הוגשה לגארד הצעה כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully