וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בן בן יאיר סיכם, גיא מלמד חוזר

30.6.2014 / 10:52

הקשר צפוי לחתום עד אימון הבכורה מחר, יושאל לעונה אחת ממכבי ת"א. החלוץ יחזור ממכבי הרצליה. גלבאן סיכם בנים

בן בן יאיר שחקן הפועל ניר רמת השרון מעל דור מלול שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שיחק בעונה שעברה ברמת השרון. בן יאיר/קובי אליהו

עכשיו זה רשמי: מכבי פתח תקוה סיכמה על העברתו של הקשר בן בן יאיר, והוא יושאל לעונה אחת ממכבי תל אביב. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, סיכם את הפרטים באמצעות נציגו אבי נמני וצפוי להצטרף לתחילת האימונים של הקבוצה מחר לאחר שיחתום רשמית על החוזה. גם הקשר חסן אבו זייד עשוי להצטרף בהמשך. השניים אמורים להצטרף למגן השמאלי דדי בן דיין שיערוך את הוא את אימון הבכורה מחר. הקשר הסנגלי גיראן אנדו עדיין לא מגיע בשל פערים כספיים. במועדון החליטו להחזיר את החלוץ גיא מלמד, שהושאל למכבי הרצליה, והוא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה. מלמד כבש שבעה שערים בעונה שעברה, אחד מהם במדי הקבוצה, לפני שהושאל בינואר.

המאמן רן בן שמעון והמנהל המקצועי עומר גולן עוקבים אחרי מספר זרים, אבל טרם הוחלט לזמן אחד מהם להתרשמות. מספר זרים אמורים להגיע להתרשמות במחנה שייפתח ב-20 ביולי. במועדון ינסו להחתים גם שוער. כזכור, שמו של דני עמוס עלה אך הוא טרם שוחרר מהפועל תל אביב. אם הוא לא יגיע, צחי גיגי ישמש כשוער ראשון. במועדון לוחצים על שובל גוזלן להגיע, אך החלוץ מחזיק גם במספר הצעות אחרות. המגן נאור פסר צפוי לסכם השבוע על חוזה לעונה הבאה. במועדון מאמינים שיוכלו להשאיר גם את לידור כהן, שבשלב זה בית"ר ירושלים לא מוכנה לשלם 1.2 מיליון שקל עבורו. ניצן דמארי יקבל השבוע הצעה לחתום על חוזה חדש.

בנושא אחר: הקשר פדרו גלבאן שעזב רשמית את הקבוצה סיכם בנים הצרפתית. הקבוצה מהליגה הצרפתית השנייה סיימה את העונה במקום ה-15 מתוך 20 קבוצות. הארגנטינאי שהגיע למכבי פתח תקוה בתחילת העונה, כבש בעונה החולפת שבעה שערים והפך למבקיע הזר הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully