וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוקאביציה יוכל להגיע ללא סכום העברה

30.6.2014 / 10:13

לאוסטרלי יש חוזה במיינץ לעונה הבאה, אך אם הוא ירצה להצטרף ומכבי תל אביב תרצה אותו, זה כנראה יהיה בהעברה חופשית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקשר חלוץ האוסטרלי ממוצא אוקראיני, ניקיטה רוקאביציה אמור להתחיל להתאמן היום (שני) עם מכבי תל אביב במחנה האימונים באוסטריה. רוקאביציה הגיע כבר אתמול למלון של הקבוצה ליד העיר גראץ, אולם מאחר שבואו נפל על יום ראשון, אי אפשר היה למצוא צוות מקומי שיערוך לו בדיקות רפואיות. הבוקר ינסו במכבי להביא למלון צוות שיערוך את הבדיקות או שרוקאביציה יוסע למכון שייתן את האישור כך שהוא יכול להתחיל להתאמן.

אם הבדיקות של רוקאביציה יהיו תקינות, הוא יחל כאמור להתאמן היום ומחר עשוי להשתתף במשחק האימון מול וינר ניושטאדט, שסיימה את העונה החולפת במקום השמיני בבונסדליגה האוסטרית.

אוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף מכירים היטב את רוקאביציה שנחשב לאחד השחקנים המהירים בגרמניה. האוסטרלי שהושאל בעונה החולפת ממיינץ הגרמנית ל-FSV פרנקפורט מליגת המשנה, מיעט לשחק בחודשיים האחרונים והצוות המקצועי רוצה להתרשם ממנו במספר אימונים. במקביל גם רוקאביציה שרגיל למועדונים אירופאים, רוצה לבחון את ההתנהלות במכבי. שחקנים בקבוצה סיפרו הבוקר לוואלה! ספורט שהשחקן נראה מאוד מרוצה.

רוקאביציה שוכן בחדר אחד עם ראדה פריצה שנחשב לג'נטלמן ולמי שיודע להכניס אורחים. האוסטרלי גם התחבר לגל אלברמן מכיוון שלשניים חבר משותף, החלוץ הקנדי רוב פרנד ששיחק בעבר עם אלברמן בבורוסיה מנשנגלדבך ובהמשך עבר לשחק עם רוקאביציה בהרטה ברלין.

רוקאביציה נשוי לישראלית ויוכל להירשם במכבי שלא על תקן של שחקן זר. הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת במיינץ, אבל לא נמצא בתכניות של הקבוצה הגרמנית ובמכבי מספרים שאם הוא ירצה לבוא ומכבי תרצה בו, קרוב לוודאי שהוא יעבור לקבוצה בהעברה חופשית ולא יעלה כסף. כמובן שבעצם השחרור של השחקן, מיינץ תחסוך את השכר שלו.

ניקיטה רוקאביציה במדי מיינץ. GettyImages
יספיק לשחק נגד וינר נוישטאדט? רוקאביציה במדי מיינץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully