וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.6

קאקה חוזר הביתה, האם ווילי קאבז'רו חתם בסיטי? פוצ'טינו קרוב לרכש ראשון, ארתורו וידאל על הכוונת של באיירן מינכן, ארסנל ויונייטד סיכמו את העברת ורמאלן, ריאל עשויה למכור את די מריה לטובת חאמס רודריגס

שחקן מילאן קאקה חוגג את שערו ה-100 במדי מילאן. Claudio Villa, GettyImages
בחזרה למקורות. קאקה/GettyImages, Claudio Villa

העברות

* עכשיו זה סופי: קאקה חתם על הסכם עם אורלנדו סיטי האמריקאית והושאל מיד לסאו פאולו, בה עשה את צעדיו הראשונים ככדורגלן מקצוען. הברזילאי בן ה-32 יצטרף לאורלנדו רק ב-2015, כשהיא תצטרף ל-MLS.

* קורדובה שעלתה לליגה הראשונה בספרד, החתימה לשנתיים את הבלם דייויד (25). הוא עבר אליה מלאס פאלמאס.

* רוברט סנודגראס השלים את מעברו מנוריץ' להאל סיטי.

ניקולאס גאיטאן בנפיקה. AP
על הכוונת של גלאטסראיי. גאיטאן/AP

שמועות

* ב'מארקה' טוענים כי ריאל מדריד, שעוקבת אחרי חאמס רודריגס הנפלא כבר מספר שנים, עשויה למכור את אנחל די מריה במטרה לצרף את כוכב נבחרת קולומביה.

* ב"קאדנה", רשת התקשורת הספרדית, טוענים שמנצ'סטר סיטי החתימה את שוער מלאגה הארגנטינאי, ווילי קבאז'רו.

* באנגליה טוענים שהעברתו של תומאס ורמאלן מארסנל למנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד, אחרי ששתי הקבוצות כבר הגיעו להסכמה בנוגע לפרטי העסקה.

* על פי "אס", נאפולי ומילאן מתעניינות בשוער ריאל מדריד, דייגו לופס.

* כמה כלי תקשורת בבריטניה מתעקשים על כך ששחקן הרכש הראשון של מאוריסיו פוצ'טינו בטוטנהאם יהיה המגן השמאלי בן דייויס. סוונסי אמורה לקבל עבורו כ-8 מיליון ליש"ט.

* "טוטוספורט" האיטלקי: באיירן מינכן מתכוונת להציע ליובנטוס עסקת חליפין: ג'רדאן שאקירי ו-40 מיליון ליש"ט תמורת ארתורו וידאל.

* מאמן ויטסה ארנהם, פטר בוס, הסביר מדוע קשר צ'לסי ונבחרת גאנה, כריסטיאן אטסו, לא יושאל להולנדים גם בעונה הבאה: "כמעט חצי מקבוצות הבונדסליגה והפרמיירליג מתעניינות בו".

* התקשורת הטורקית מספרת שגלאטסראיי תנסה לרכוש מבנפיקה את ניקו גאיטאן (26). הקשר הארגנטינאי קושר בשנתיים האחרונות שוב ושוב במעבר למנצ'סטר יונייטד.

* רומא ממשיכה לחפש חיזוק לחלק הקדמי והשם החדש שמועמד הוא אנדריי ירמולנקו מדינמו קייב (כך על פי "קוריירה דלו ספורט"). שני שחקנים נוספים שהוזכרו לאחרונה: חואן איטורבה (ורונה), דגלאס קוסטה (שחטאר דונייצק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully