וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: "סיכוי נמוך שרייס יישאר"

גורמים במועדון לא יודעים לאן הגארד יעבור, אך מאמינים שהוא יממש את סעיף היציאה. ריאל מציעה לו 5 מיליון דולר ל-3 שנים

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מניף את תואר ה-MVP. מגד גוזני
מבוקש על ידי הקבוצות העשירות ביבשת. רייס/מגד גוזני

במכבי תל אביב כבר מתחילים להתכונן ליום שאחרי טייריס רייס. גורמים בקבוצה מרגישים שהגארד המצטיין נמצא לפני עזיבה, למרות הלחץ ומסע השכנועים שמופעל עליו מצד אנשי המועדון. כרגע רייס דוחה את ההצעות הגבוהות, אך אמר בשיחות שיממש את סעיף היציאה ובמכבי מאמינים שהוא יעזוב, אם כי לא בטוחים אם זה לריאל מדריד, ברצלונה או צסק"א מוסקבה. "סיכוי נמוך שהוא יישאר כאן", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט.

השחקן יודיע למכבי תל אביב עד מחר (שני) האם הוא מממש את אופציית היציאה מהחוזה שלו, או לחילופין מסכים להצעת הקבוצה לחוזה חדש. לרייס הצעה כספית גבוהה מאוד מריאל מדריד, כחמישה מיליון דולר לשלוש שנים. גם אנדולו אפס איסנטבול נכנסה לתמונה בימים האחרונים והיא מתעניינת ב-MVP של הפיינל פור של היורוליג.

כזכור, לאחרונה גם צסק"א מוסקבה וברצלונה פנו לרייס עם הצעות גבוהות מאוד, וישנה גם אפשרות שהוא ישחק ב-NBA. במכבי תל אביב אופטימיים לגבי המשך דרכו של רייס בקבוצה, אבל יודעים שאין ביכולתם להתמודד עם הצעות כספיות כמו זו מריאל מדריד.

במקביל, אנשי מכבי ממשיכים במגעים עם ג'רמי פארגו, כפי שפרסמנו ביום שישי. בנוסף, אלופת אירופה מקיימת שיחות עם דיאור פישר, שצפוי לקבל בתקופה הקרובה אזרחות ישראלית. בקבוצה יודעים שגם הפועל ירושלים מעוניינת בשחקן, אך מעריכים שהוא יעדיף לחזור למועדון בו שיחק במשך שנתיים. פישר שיחק במהלך העונה האחרונה בבאמברג הגרמנית, ואם יקבל אזרחות בשבועות הקרובים הוא יצטרף לסגל נבחרת ישראל כמתאזרח.

אם פישר יחתום באלופת אירופה, תעמוד מצבת הגבוהים של הקבוצה על שלושה - בצוותא עם אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס. במקרה כזה הצהובים צפויים להמשיך להשאיל את ג'ייק כהן, כשבין המועמדות לקלוט אותו נמצאות הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון ובני הרצליה. שחקן גבוה נוסף שצפוי למצוא את עצמו בקבוצה אחרת הוא בן אלטיט, שבו מעוניינת מאוד העולה החדשה לליגת העל, עירוני נהריה.

(עדכון ראשון: 11:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully