וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החליטה: שוער בן 15 יצטרף למחנה

26.6.2014 / 10:00

הצהובים לא זוכרים תקדים כזה: חביב אוחיון, שוער קבוצת הנערים שמסומן ככישרון גדול ומתאמן עם הבוגרים, יהיה חלק ממצבת השוערים. אלון חזן, מאמנו בנבחרת: "לחשוב שהוא יהיה בוגר בקרוב רק יכול להצית את הדמיון"

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב לצד חביב אוחיון. קובי אליהו
יש לו ממי ללמוד. חביב אוחיון, מימין, עם חואן פאבלו/קובי אליהו

בין השחקנים שימריאו מחר (שישי) בבוקר למחנה האימונים של מכבי תל אביב באוסטריה יהיה גם השוער חביב אוחיון. למרבית אוהדי הקבוצה השם עוד לא אומר הרבה, אבל בקרית שלום מדברים רבות על השוער שטרם מלאו לו 16. אוחיון, שרק בעוד חודשיים יחגוג יום הולדת, מתאמן בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב מאז שהיה בן 15. לאורך כל העונה שעברה הוא התאמן עם חואן פאבלו וברק לוי כשפאולו סוזה התעקש שהבחור הצעיר והגבוה (1.94 מטר) יהיה חלק ממצבת השוערים של הקבוצה באימונים.

אוחיון הוא מפתח תקוה. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, אבל היה לא מעט במועדון הכדורגל של הוד השרון שם הכיר אותו גדי ברומר שעובד היום במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. מאמנים במחלקה הצעירה של מכבי תל אביב היו בעונה שעברה מאוד מאוכזבים מסוזה שמיעט להעלות שחקני נוער לקבוצה הבוגרת, אבל לגבי אוחיון לסוזה לא היתה התלבטות ולאורך כל העונה הוא כאמור התעקש שהשוער יתאמן עם הקבוצה הבוגרת ובסופי שבוע ישחק את משחקי הליגה של קבוצת נערים א'.

מכבי תל אביב: פוצץ המו"מ עם דור ז'אן

אלון חזן מאמן נבחרת נערים א'. Thorsten Wagner, GettyImages
"יש לו בטחון ושקט נפשי שלא ראית דבר כזה. כל מה שיש לו עכשיו יילך וישתפר כי בסופו של דבר הוא עוד ילד". אלון חזן/GettyImages, Thorsten Wagner

מאמן נבחרת הנערים אלון חזן זיהה את החומר שיש לו ביד מזמן וכבר לפני שנה שלח את אוחיון לנבחרת נערים א' של עופר פביאן שם הוא גם היה שוער ראשון. חזן שעלה לבוגרים כשחקן בגיל צעיר מאוד, לא זוכר תופעה כזו של שוער כל כך צעיר שכבר מתאמן בבוגרים ויוצא למחנה האימונים. "חביב אוחיון הוא שוער מוכשר עם נתונים גופניים שלא תואמים לכדורגל שלנו", סיפר חזן לוואלה! ספורט. "הוא גבוה עם מוטת ידיים אדירה. יש לו בטחון ושקט נפשי שלא ראית דבר כזה. כל מה שיש לו עכשיו יילך וישתפר כי בסופו של דבר הוא עוד ילד. לחשוב על זה שהוא יהיה בוגר בקרוב ואז הוא יהיה שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים, רק יכול להצית את הדמיון. יש לו עבודת רגליים מצוינת ולמרות הגובה שלו והשליטה שלו באוויר, הוא גם בעל יכולת טובה על הקרקע. מה שחשוב פה ששורה אובארוב לקח אותו תחת החסות שלו במכבי תל אביב. פעמיים בשבוע הוא עובד איתו לבד והוא עוד ישפר אותו ב-40 אחוז. שורה אובארוב רואה בו כמישהו שיכול להיות השוער הראשון של מכבי תל אביב בעתיד. אני לא זוכר שוער שבגיל 15 וחצי כבר התאמן עם הבוגרים ויוצא למחנה האימונים".

גורם בצוות המקצועי של מכבי תל אביב אמר לוואלה! ספורט: "עצם זה ששוער שעוד לא מלאו לו 16 מתאמן איתנו כבר כמעט שנה ויוצא עכשיו למחנה, אומר הכול. הוא ילד טוב שכל עתידו לפניו ובמכבי יעזרו לו להתקדם כי פוטנציאל יש כאן בשפע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully