וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שחררה את ניקולס פלצ'וק ועידו אקסברד

26.6.2014 / 14:11

השניים יעזבו את המועדון ללא תמורה. רעננה ואשדוד כבר פנו לקשר. ולנסיין הורדה ליגה, מה שמקדם את שחרור מליקסון

דור מלול שחקן בית"ר ירושלים מול יובל אבידור. ברני ארדוב
"רכש ראוי". מלול מימין/ברני ארדוב

הפועל באר שבע החליטה לשחרר היום (חמישי) את ניקולס פלצ'וק ועידו אקסברד. השניים שוחררו בחינם וזאת למרות שאקסברד מחזיק בחוזה לעונה נוספת ואילו לגבי פלצ'וק לבאר שבע הייתה אופציה להאריך את חוזהו ולהשאירו בקבוצה. בכך, החליטה באר שבע להיענות לבקשתו של פלצ'וק לסיים את ההתקשרות בין הצדדים וכעת הוא מבוקש על ידי מספר קבוצות. אחרי הפניה של הפועל עכו, השבוע פנו גם מ.ס אשדוד והפועל רעננה לשחקן. במועדון אישרו כי השניים שוחררו ללא תמורה.

האם מאור מליקסון יחתום בשבוע הבא בהפועל באר שבע? ההתאחדות הצרפתית החליטה להוריד את ולנסיין לליגה השלישית, ואולי היום גם לליגה החמישית, כך על פי התקשורת הצרפתית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההליך המשפטי נגד ולנסיין עשוי לסלול את דרכו של השחקן, שמחזיק בהצעה גם מלגיה ורשה, להפועל באר שבע עוד במהלך השבוע הקרוב. "ההליך המשפטי עשוי להוביל לשחרורו של מליקסון בחינם ואז דרכו לכאן תיסלל", הסביר אתמול גורם בבאר שבע. "גם אם לא ישוחרר בחינם, סביר להניח שולנסיין תעדיף למכור אותו מהר". בהתאם להחלטה של ההתאחדות הצרפתית, השוער ניקולה פנטו כבר שוחרר מהקבוצה למרות שהחזיק בחוזה.

אחרי שהחתימה אתמול את המגן דור מלול, הפועל באר שבע מתפנה כדי לסכם על החתמת קשר אחורי. מלול, שעל מועמדותו והסיכום עימו פורסם בוואלה! ספורט, אמור לחתום היום באופן רשמי בקבוצה לאחר שסוכנו גלעד קצב שב אתמול מקרואטיה. מלול יהיה הרכש השני של הקבוצה העונה אחרי שלומי ארבייטמן. שני המועמדים המובילים של באר שבע לעמדת הקשר האחורי הם קובי מויאל, לו הוגשה הצעה רשמית, וניקולה מיטרוביץ' ממכבי תל אביב, אולם לגביו הדבר תלוי בין היתר בשחרורו הסופי ממכבי תל אביב ושיחות בין הצדדים כבר מתנהלות בנושא. במקביל נמשך המשא ומתן גם עם רועי גורדנה.

בנושא אחר: במועדון קיבלו אתמול הודעה מאופ"א לפיה יתכן שמשחקה הראשון של הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית יהיה משחק חוץ, ולא משחק בית, כפי שנקבע בהגרלה. הדבר עשוי לקרות אם מיקה הארמנית תדיח ספליט הקרואטית במפגש שיקבע מי מולן תפגוש את האדומים בשלב הבא, ובנוסף פיוניק הארמנית תנצח את אסטנה הקזחית במשחק מקביל. הסיבה: אופ"א אינה מעוניינת ששתי קבוצות מארמניה יארחו באותו יום. כזכור, באר שבע אמורה לארח את המפגש בין מיקה לספליט ב-17 ליולי, כששבוע לאחר מכן היא תתארח במשחק הגומלין. במועדון אמרו אתמול כי הם מודעים לעובדה שהסיכויים ששתי הארמניות ימצאו את עצמן בשלב הבא נמוכים.

באר שבע תצא למחנה האימונים ביום שני ותשהה שם עשרה ימים. במהלך המחנה היא תפגוש שלוש יריבות אימון. סדר המשחקים:

3.7 הפועל באר שבע – ז'לגיריס וילנה
5.7 זבישה בידגושץ' – הפועל באר שבע
8.7 לגיה ורשה – הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully