וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: "הראיון של דיוויד בלאט בקליבלנד הלך טוב"

התקשורת האמריקאית טוענת כי הקאבס יחליטו האם למנות את מאמן מכבי ת"א בסוף השבוע. פרשן בעיר: "צריך להתרחק ממנו"

בוידאו: דיוויד בלאט נפרד ממכבי תל אביב

דיוויד בלאט התראיין הלילה (בין רביעי לחמישי) למשרת המאמן הראשי בקליבלנד, ובימים הקרובים הוא אמור לקבל החלטה בנוגע לעתידו. כידוע, מאמן מכבי תל אביב לשעבר מתלבט בין שתי אופציות עיקריות: האם לכוון לג'וב בקאבלירס (ג'וב שעדיין לא הוצע לו, יש לציין), או להתחיל כעוזר מאמן, ככל הנראה בגולדן סטייט. סם אמיקו מ'פוקס ספורט' כתב: "על פי גורמים, הראיון הלך טוב. ייתכן שקליבלנד תכריז על מאמן חדש בסוף השבוע. יש לציין שהקאבס מתכוונים לדבר גם עם עוזר מאמן מיאמי דייויד פיצדייל עד שיקבלו החלטה סופית".

אדם נוסף שהרשים את קליבלנד הלילה הוא אנדרו וויגינס. הסווינגמן של קנזס התאמן אל מול עיניהם הבוחנות של האנשים שיבחרו ראשונים בדראפט הקרוב, ונראה טוב. גם גו'ואל אמביד, הפייבוריט להיבחר ראשון, כבר נבחן בקליבלנד, כשג'בארי פארקר יעשה זאת בהמשך השבוע.

ובחזרה לבלאט. מסתבר שלא כולם בקליבלנד רוצים במינויו של מאמן מכבי תל אביב. כריס פדור מאתר Cleveland.Com אמר בתכנית הרדיו שלו: "זה קיץ חשוב מאוד - יש לנו את הבחירה הראשונה, יכול להיות שננסה להחתים את לברון. בעונה שעברה לא רק שקליבלנד פישלה את הדראפט עם אנתוני בנט, היא פישלה גם בתהליך בחירת המאמן כשלקחה מיד את מייק בראון, וזה לא עבד. בקיץ הזה פשוט אסור לטעות. בהתחשב בחשיבות הקיץ הנוכחי, צריך להתרחק מבלאט".

פדור ציין כי אינו מכיר את שיטות העבודה של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, אך קבע: "אני יודע שהוא מעולם לא היה ב-NBA - לא שיחק, לא אימן כאן. תחשבו על כל הדברים שיהיו שונים כאן. קליבלנד תהיה מחנה האימונים שלו - הוא ילמד תוך כדי עבודה, ואני לא רוצה את זה. אני לא יודע איך קיירי אירווינג אמור להתחבר לדיוויד בלאט, וזה חשוב מאוד. איך שחקן כלשהו אמור להתחבר אליו כשהוא לא היה ב-NBA? לקיירי לא אכפת שהוא זכה ביורוליג. יש כאן אגואים גדולים יותר, המשחק עצמו שונה. תחשבו על כל השינויים. אם כל כך מעריכים אותו, שיקחו אותו כעוזר ואז בהמשך, כשהוא יתאקלם, תנו לו צ'אנס. לא עכשיו. לא בקבוצה הזאת, לא כשאין לו ניסיון".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
הפרשן כריס פדור: "קליבלנד תהיה מחנה האימונים שלו - הוא ילמד תוך כדי עבודה, ואני לא רוצה את זה". בלאט/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully