וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שרון דרוקר מונה למאמן

מאמן הפועל גלבוע גליל ימלא את מקומו של צביקה שרף שעזב: "נעשה הכל כדי לבנות קבוצה ראויה. זה מועדון מכובד"

שרון דרוקר מאמן גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
עובר לעיר היין. שרון דרוקר/אדריאן הרבשטיין

שרון דרוקר מונה היום (שלישי) למאמן מכבי ראשון לציון. מאמן הפועל גלבוע גליל עליון בעונה החולפת יחליף בתפקידו את צביקה שרף, שעזב בתום העונה. הוא ינסה להצעיד את הכתומים לתקופה טובה יותר, אחרי עונה לא קלה שכללה החלפת מאמנים ומאבקים רצופים בתחתית.

כאמור, ההחתמה של דרוקר הגיעה לאחר שהנהלת הקבוצה וצביקה שרף, שאימן בקבוצה מתחילת הסיבוב השני, הגיעו להחלטה משותפת לא להמשיך ביחד בגלל אי הסכמה על גודל התקציב ועל השתתפות באירופה.

"אני שמח להצטרף למועדון מכובד כמו מכבי ראשון לציון", אמר דרוקר עם חתימתו על החוזה. "נעשה כל מה שביכולתנו על מנת לבנות קבוצה ראויה, תחרותית ומלוכדת לעונת המשחקים הקרובה. המוטו שלנו צריך להיות לשחק ביחד ואני מקווה שדרך זו תוביל אותנו לעונה מוצלחת ומהנה".

לרשותו של דרוקר נמצאים כיום שון דאוסן, שמחזיק בחוזה ארוך טווח בראשון לציון, ודרור חג'ג', שחתם בתחילת העונה שעברה על חוזה לשנתיים ושיחק מעט מאוד החל מהגעתו של שרף. גם הסנטר איגור נסטרנקו צפוי להמשיך לעונה נוספת לאחר שהרשים בחלקים רבים של העונה. בקבוצה צפויים לבנות על קבוצה של צעירים כשאחד השחקנים שמוזכר כמועמד לחזק את הסגל הוא נמרוד טישמן, ששיחק תחת דרוקר בגלבוע/גליל.

מכבי ראשון לציון תהיה קבוצתו הרביעית בליגת העל, לאחר שאימן במכבי רעננה, גליל עליון והפועל ירושלים. אחרי שזכה עם ירושלים בגביע יול"ב (2004), עבר לאמן במספר קבוצות באירופה בניהן אוראל גרייט הרוסית (עמה זכה ביורוקאפ צ'לנג'), ריטאס וילנה הליטאית, אוסטנד הבלגית (עמה זכה באליפות ובגביע) ובבולוניה האיטלקית. כשחזר לארץ שימש כעוזר מאמן במכבי ת"א תחת פיני גרשון ולאחר מכן חזר להפועל ירושלים כמאמן ראשי וכאמור בעונה החולפת אימן את גלבוע/גליל.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן מול שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מהשרידים היחידים. שון דאוסן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully