וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן רכש את הפועל מרמורק

15.6.2014 / 20:22

הזמר שחזר לקבוצתו האהובה על תקן בעלים יחד עם עו"ד אלדד פרי אמר: "זו סגירת מעגל עבורי". שם הקבוצה ישתנה להפועל חיים מרמורק

אייל גולן. ניב אהרונסון
חוזר לעולם האהוב עליו. אייל גולן/ניב אהרונסון

הזמר אייל גולן חוזר לעולם הכדורגל: אחרי ששימש בעבר כשחקן בהפועל מרמורק ובמכבי שעריים, הזמר שב לעולם שהוא כל כך אוהב, רק הפעם על תקן בעלים של קבוצה. גולן, שעבר תקופה קשה עם פרשת הקטינות, בחר לרכוש יחד עם עו"ד אלדד פרי את קבוצת הפועל מרמורק מליגה א'. השניים חתמו בשעות אחר הצהריים על הסכם עם חנן עדני, מי שהיה הבעלים המיתולוגי של המועדון הצנוע מהשכונה הרחובותית.

מרמורק היא גם קבוצתו האהודה של גולן ועל כן הצעד הזה שבחר לעשות אינו מפתיע איש. בעונה האחרונה מרמורק נאבקה בחלק העליון של הטבלה ואף הגיעה למקום הרביעי, אבל בפלייאוף היא נעצרה כבר בחצי הגמר אחרי שהובסה 4:1 על ידי הפועל אזור.

גולן אמר היום באמצעות היחצ"ן רני רהב: "זוהי קבוצת נעוריי וזו סגירת מעגל עבורי. אני תקווה שהקבוצה תגיע להישגים טובים". בעקבות השינוי, שם הקבוצה ישתנה ל"הפועל חיים מרמורק" על שם סבו האהוב שהלך לעולמו.

חנן עדני יו"ר הפועל מרמורק. ברני ארדוב
ישמש כמנכ"ל. חנן עדני/ברני ארדוב

פרי שאימץ בעונה שעברה את בית"ר ירושלים תמורת סכום של מיליון שקל היה כבר על סף רכישת היריבה העירונית של מרמורק, מכבי שעריים. מאחר שגם סייע לשעריים בעונה שעברה תמורת סכום של 200 אלף שקל, הוא החליט להגדיל את התמיכה בקבוצה ולמעשה לרכוש אותה. בימים הקרובים הייתה אמורה עמותת מכבי שעריים לאשר את העברת הקבוצה לידיים של פרי, אבל מאחר שהאחרון הרגיש כי יש התמהמהות מצד העמותה, הוא החליט הבוקר לבצע תפנית של 180 מעלות ולחבור אל אייל גולן במרמורק.

במקום שהשניים יהיו יריבים בעונה הקרובה, הם החליטו לאחד כוחות אם כי יש כאלה ברחובות שמוכנים להמר שמרמורק היא רק תחנה זמנית במסלול של פרי ושהוא ירכוש בעתיד את בית"ר ירושלים מידיו של אלי טביב. גולן חלם כבר שנים לרכוש את מרמורק אחרי שגדל במועדון. עדני היו"ר היה גם זה שסייע לו בשעתו להוציא את הדיסק הראשון שלו 'לחישה בלילה', בטרם גילו אותו חברי אתניקס והקפיצו אותו לדרגה של כוכב. בהמשך הקריירה עבר גולן לשחק במכבי שעריים ויש לו אל המועדון סנטימנטים עד היום, אבל כאמור היום הוא סגר מעגל ולקח את מרמורק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בקרוב ברחובות? יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

עדני, אחת הדמויות הכי ציוריות בכדורגל של הליגות הנמוכות, אמור להישאר במועדון בתפקיד המנכ"ל. לוואלה! ספורט הוא אמר: "חששתי שבעוד שלוש שנים מרמורק תישאר ללא בעלים. התכנון שלי היה להיות כאן בשלוש השנים הקרובות ואחרי זה לפרוש. היום החלטתי לזוז הצידה ולתת לאייל גולן ולאלדד פרי את זכויות הניהול במועדון. שניהם התעקשו שאמשיך לנהל את הקבוצה ואהיה מנכ"ל בשכר. אני נותן להם את מרמורק בלי חוב של שקל ואני מקווה שהם יידעו לשמור על תקציב שפוי".

תקציב הקבוצה בעונה החולפת עמד על 1.3 מיליון שקל. גולן ופרי רוצים להגדילו עד לכדי 2.5 מיליון שקל במטרה להעפיל עם מרמורק לליגה הלאומית. אגב, כשפרי ניהל את המשא ומתן לרכישת מכבי שעריים התכנון שלו היה להביא את יובל נעים כמאמן ואת אבי סטרול וקובי חסן. כעת ייתכן שהוא ינסה להביאם למרמורק.

הפעולה הראשונה שיעשה עדני השבוע היא הגשת צו מניעה לצו הפינוי שהוציאו נגד מרמורק על השימוש במגרשה. "איך רוצים לפנות אותנו כשאין לנו לאן ללכת?", ירה עדני שמקבל עכשיו רוח גבית מגולן ופרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully