וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: הריינג'רס צימקו את סדרת הגמר ל-3:1

12.6.2014 / 8:03

הצגה של שוער ניו יורק, הנריק לנדקויסט, שסיפק 40 עצירות, הובילה ל-1:2 על הקינגס במשחק 4. הסדרה חוזרת ל-LA

הנריק לנדקויסט שוער ניו יורק ריינג'רס. Seth Wenig, AP
לא מוותר. לנדקויסט/AP, Seth Wenig

אחרי שהפסידו בדרמטיות את שני משחקי החוץ שפתחו את הסדרה ואחרי ששותקו גם במשחק הבית ונקלעו לפיגור 3:0, ידעו שחקני ניו יורק ריינג'רס שהסיכוי שלהם לזכות באליפות, בסדרת הגמר של ה-NHL מול לוס אנג'לס קינגס, מזערי במיוחד. למרות זאת, הם לא הסכימו ללכת הביתה ולגמור את העונה הזו ללא קרב אמיתי והלילה (בין רביעי לחמישי), צימקו השחקנים מהתפוח הגול את הסדרה ל-3:1 בזכות ניצחון ביתי, 1:2.

הקינגס הגיעו למשחק בידיעה שהם במרחק ניצחון אחד בלבד מאליפות ומסוויפ ראשון בסדרת הגמר מאז 1998, אבל אחרי שהשוער שלהם, ג'ונתן קוויק, נתן הצגה במשחק הקודם, הפעם היה זה תורו של השוער מהצד השני, הנריק לנדקויסט, שזכה ללא מעט ביקורות על יכולותו במשחקים הקודמים והפעם עשה את העבודה עם 40 עצירות.

בנואה פולייה העלה את הריינג'רס ליתרון בשליש הראשון לאחר שהסיט קלות את הדיסקית בדרכה אל השער. מרטין סנט לואי הכפיל את התוצאה, שש וחצי דקות בתוך השליש השני, אבל הקינגס, שבשני המשחקים הראשונים חזרו מפיגור 2:0 לניצחון, לא נבהלו ויצאו קדימה. דסטין בראון, גיבור משחק 2, כבש שער נהדר במתפרצת, לאחר שניצל טעות בהגנת הריינג'רס. לוס אנג'לס לחצה ולחצה וראתה איך בשניות הסיום הדיסקית נעצרת בגלל הקרח מרחק חצי סנטימטר משער שוויון. זה נגמר עם ניצחון של ניו יורק ועכשיו הסדרה חוזרת מערבה, למשחק החמישי, בלילה בין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully