וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה: אינדפנדיינטה שבה לליגה הראשונה בארגנטינה

הרוחו גברו 0:2 על הורקאן במשחק ישיר על העלייה. אגוארו בירך: "חיבוק גדול לכולם. אני אוהב אותך, אדומה"

שוער אינדפנדיינטה סנטה פה, קמילו ורגאס. AP
ברוך שובכם/AP

שנה פחות שלושה ימים. זה הזמן אותו בילתה אינדפנדיינטה, אחת הקבוצות הכי גדולות בארגנטינה, בליגה השנייה. בתום העונה שעברה, הרוחו ירדו, לראשונה בתולדות המועדון. הערב (רביעי), הם חזרו בגדול עם 0:2 על הורקאן בקרב הישיר על הכרטיס לליגה הבכירה.

הדרמה החלה כבר ביום ראשון. אינדפנדיינטה הייתה צריכה ניצחון כדי לעלות מהמקום השלישי, אחרי שבאנפילד ודפנסה אי חוסטיסיה כבר עלו, אלא שהקבוצה מאבז'נדה סיימה רק בתיקו מול פטרונאטו ואילו הורקאן ניצחה את אלמירנטה בראון, מה שקבע ששתי הקבוצות, שסיימו עם 67 נקודות, ייפגשו למשחק עלייה.

הערב כאמור, המפגש הזה נערך באצטדיון בלה פלאטה ואינדפנדיינטה, חמושה באוהדיה הנאמנים, הייתה זו שחגגה. בדקה ה-38 הורקאן קיבלה כדור קרן לאחר הצלה גדולה של שוער אינדפנדיינטה, דייגו רודריגס. הקרן הזו הורחקה והפכה למתפרצת קטלנית. מתיאס פיסאנו דהר קדימה, עבר בקלות את השומר שלו ובעט. שוער הורקאן, מרקוס דיאס, הציל, אבל על הריבאונד עט מרטין ספאטה הוותיק, שכבש את ה-0:1.

אינדפנדיינטה חיכתה עד לדקה ה-86 כדי להבטיח את העלייה. הורקאן חיפשה את השוויון והלכה קדימה, מה שאפשר למחליף פרנסיסקו פיסיני לקבל את הכדור מול דיאס. השוער ניסה להכשיל אותו, אבל פיסיני התגבר עליו ומול רשת חשופה קבע את תוצאת המשחק. דקה לאחר מכן, קרלוס אראנו מהורקאן הורחק וסגר את הסיפור סופית.

סרחיו אגוארו, שצמח באינדפנדיינטה, אומנם מתכונן למונדיאל עם נבחרת ארגנטינה, אבל הוא לא שכח לצייץ בטוויטר עם שריקת הסיום: "חיבוק גדול לכל השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים על הניצחון הזה והעלייה!! אני אוהב אותך, אדומה".

תקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully