וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש: מה צופן העתיד לדיוויד בלאט?

11.6.2014 / 14:30

האנשים ששמעו מה הוא החליט. הסוכן שמשווק אותו בארה"ב בצורה מוזרה. המנהלים שקיבלו תשובה ברורה בנוגע לצסק"א. הכיוון המסתמן והכיוון הנכון. וכמובן, הלכלוכים. הבלוג של גרינוולד חושף מה עומד מאחורי הדיווחים על בלאט ל-NBA וכיצד הימים הגורליים של מכבי ת"א יסתיימו

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

אנשים שמדברים עם דיוויד בלאט בימים האחרונים מקבלים את התחושה שהנטייה של המאמן היא לעזוב את מכבי תל אביב לטובת ה-NBA.

בלאט, חשוב להדגיש, עדיין לא החליט; הוא מתחבט ושוקל את האופציות בכובד ראש. עד ליום ראשון הקרוב, ה-15 ביוני, יצטרך להודיע למכבי האם הוא מממש את זכות היציאה מחוזהו הנוכחי. כזכור, לפני שנתיים חתם בלאט לשלוש שנים במכבי, כאשר בקיץ הנוכחי מחזיקים שני הצדדים בסעיף יציאה, הכפוף לפיצוי הדדי של כ-150,000 דולר. חלון היציאה הראשון הוא של בלאט: אם לא יודיע על מימוש סעיף היציאה, יעבור הכדור למכבי. הקבוצה תיכנס לחלון בן שבוע בו תוכל להודיע לבלאט כי היא מסיימת את ההתקשרות איתו. לכאורה, אם שני הצדדים לא יממשו את סעיף היציאה, בלאט ימשיך במכבי עונה נוספת, בהתאם לחוזהו הישן – אבל לשני הצדדים ברור שזה לא יקרה.

בלאט צפוי בכל מקרה לממש את סעיף היציאה, כדי שיהיה חופשי לנהל מו"מ עם כל המעוניינים בו – לרבות מכבי. את הפיצוי למכבי ישלם. אלא אם כן יתרחש משהו בלתי-צפוי בסוף השבוע ובלאט ומכבי יגיעו לסיכום על חוזה חדש, ארוך טווח, במקומו של החוזה הישן מלפני שנתיים.

בלאט מבין שהוא מצוי בפוזיציה נדירה, אולי חד-פעמית בקריירה של מאמן – קל וחומר בחייו של מאמן מכהן במכבי: כל הקלפים נמצאים אך ורק בידיים שלו, ובמשחק הזה הוא לא יכול להפסיד. אם ירצה, יחתום במכבי על חוזה חדש לשלוש שנים; אם יחפוץ, יוכל למצות את האופציה האירופאית - צסק"א עדיין ממתינה לו עם מזוודה של מזומנים; ובפעם הראשונה, גם הגישה לג'וב בכיר ב-NBA פתוחה לחלוטין. ובעניין הזה נרחיב ונעמיק בשורות הבאות.

אבל עוד לפני כן, כמה דברים בהקשר של בלאט ומכבי: במועדון טוענים שבפגישה שכבר נערכה עם המאמן לפני כעשרה ימים, ובשיחות הבלתי-רשמיות שהתקיימו בין הצדדים מאז, אמר להם בלאט ש"צסק"א ירדה מבחינתי מהפרק", וכי "ההתלבטות העיקרית היא בין הישארות במכבי לבין מעבר ל-NBA".

ייתכן שזו הייתה אמירה בעלת תוכן - למעט הכסף הגדול, לבלאט יש הרבה סיבות לכאוריות לוותר על ההרפתקה הרוסית (עצם החיים במוסקבה, העובדה שאם ישוב לישראל בתוך פחות מ-4 שנים יצטרך ממילא להשלים את מדרגת המס ולוותר על חלק גדול מהכסף, האתגר המקצועי - שאינו מרגש אותו במיוחד, וכו'); מצד שני, אולי מדובר באיזו טקטיקה מורכבת של מו"מ: בכיר אחר במכבי אמר אתמול ש"למיטב ידיעתנו, לצסק"א כבר יש מאמן חתום. מי? אין לנו מושג, אבל אנחנו שומעים שהם יודיעו על זהות המאמן החדש מיד בסיום העונה" (אגב, לפי דיווחים באיטליה, אטורה מסינה יצטרף לסן אנטוניו ספרס כעוזר ראשון לגרג פופוביץ').

מכל מקום, במכבי מקבלים זאת כאקסיומה. מבחינתם - אם בלאט מוותר על האופציה האמריקאית, הוא נשאר במועדון.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
או ארה"ב או מכבי? בלאט/ברני ארדוב

***

עוד נשוב לסוגיית מערכת היחסים של בלאט ומכבי. אך רלוונטית יותר היא האפשרות, ההולכת ונרקמת, שבלאט יעשה היסטוריה עם מינוי ב-NBA. ועבור בלאט מדובר, כמובן, בשתי אפשרויות בלבד: משרה של מאמן ראשי (בקבוצה מסדר גודל קטן), או משרה של עוזר מאמן ראשון (בקבוצה מסדר גודל בינוני ומעלה). לכל אחת מהאפשרויות האלה יש מבחינת בלאט יתרונות וחסרונות.

ראשית, המועמדות לקלוט את בלאט: בימים האחרונים הוזכר כמועמד לאימון קליבלנד (כמאמן ראשי), וכמועמד להצטרף לצוות המקצועי בגולדן-סטייט ובמינסוטה (כעוזר ראשון). קבוצות נוספות שלא הוזכרו, אך שניתן לספר עליהן כעת כאפשרויות ממשיות מבחינתו של בלאט, הן ניו יורק ניקס וטורונטו רפטורס (גם כן כעוזר ראשון).

יש שישאלו: מה נשתנה? הרי גם בקיצים קודמים הוזכר בלאט מידי פעם בהקשר של קבוצות NBA שונות. אלא שכעת אומרים בסביבתו של המאמן כי "הפעם מדובר באפשרויות קונקרטיות. הסיטואציה מתאימה והמצב החוזי מאפשר את המהלך. וכבר היו דיבורים". מה שהופך את הקיץ הזה למיוחד, ל-"Real Deal" מבחינתו של בלאט, זו לא רק הזכייה המדהימה ביורוליג בעונה החולפת. מובן שיש להישג המקצועי הזה חלק חשוב בהייפ המתגבש באמריקה סביב בלאט, אולם השינוי המרכזי קשור להחלטה אסטרטגית שקיבל המאמן.

בלאט החל לעבוד עם סוכנות פריוריטי ספורט (Priority Sport) - מהסוכנויות הגדולות, היוקרתיות והחזקות בארה"ב. לפני כשנה פתחה פריוריטי מחלקה מיוחדת שנועדה לטפל רק במאמנים ובשדרי כדורסל. מי שמונה לעמוד בראש המחלקה הוא אדם בשם מייק טננבאום, המשמש עתה, למעשה, כסוכן האמריקאי של בלאט.

טננבאום אינו קוטל קנים. הוא בעל היסטוריה של עשרים שנה בספורט האמריקאי - בעיקר בליגת הפוטבול. הוא כיהן במספר תפקידים ניהוליים בקבוצות NFL, ובתפקידו האחרון שימש כג'נרל מנג'ר של ניו יורק ג'טס (2006-2012). פריוריטי חטפו את טננבאום לפני שנה ותפרו למידותיו את מחלקת המאמנים והשדרים. לאורך השנים ניהל טננבאום מאות משאים ומתנים עם שחקנים ומאמנים מטעם הקבוצות שעבד בהן, וכעת הוא עובר אל הצד השני של השולחן.

טננבאום עובד חזק בשבועות האחרונים. בלאט אינו הקליינט היחיד שלו. טננבאום מייצג, בין היתר, גם את סטיב קר. הוא היה זה שתפר לפני שבוע את העסקה ששלחה את קר חסר הניסיון (באימון) לספסל של גולדן סטייט ווריורס כמאמן ראשי, בשכר של חמישה מיליון דולר בעונה. במלים אחרות, טננבאום יודע מה הוא עושה. וכעת הוא מרוכז בבלאט.

במסגרת ההייפ הנוכחי סביב בלאט בכלי התקשורת האמריקאים נעשה שימוש בטרמינולוגיה כמעט זהה – אם כי מעט משונה: בכל הדיווחים מתואר בלאט – מכל התיאורים האפשריים שיכולים להלום את מידותיו – דווקא כ"גאון התקפי". בהקשר של גולדן סטייט, שמחזיקה בסגל כמה שחקני התקפה סופר-מוכשרים, הסיבה לשימוש במלים הללו ברורה: למישהו יש אינטרס להטמיע את המסר שבלאט הוא האיש הנכון במקום הנכון. ולכן סביר להניח שיד נעלמה כלשהי מתדרכת את אותם עיתונאים, שאינם מכירים את בלאט כלל.

"עד שעלה הדיווח על הפגישה של בלאט וקר באתר 'יאהו', מעולם לא שמעתי את השם הזה", הודה עיתונאי אמריקאי, שמסקר את גולדן סטייט עבור עיתון מקומי גדול, "אבל כשביררתי עליו סיפרו לי שהוא מבין גדול בהתקפה, שהוא מבסס את המשחק של הקבוצה שלו על אלמנטים שעוד למד כשחקן בפרינסטון ושהוא יודע להוציא משחקניו את המיטב". למשפט האחרון ניתן למצוא תימוכין. הקשר בין השניים הראשונים לבין המציאות די רופף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטיב קר, כדורסלן עבר. AP
לאן תוביל הפגישה בין סטיב קר לבלאט/AP

***

חשוב להדגיש שכל הדיווחים אודות בלאט בארה"ב לא נתמכו באישורים רשמיים מפי גורמים בקבוצות ה-NBA הרלוונטיות. האמריקאים מאוד זהירים. מבחינתם, בלאט הוא מאמן תחת חוזה – ועל מאמנים שחתומים בקבוצות אחרות לא מדברים. פליפ סונדרס, נשיא הטימברוולבס שמינה את עצמו למאמן הקבוצה בשבוע שעבר, היה הפונקציונר היחיד בליגה שהתבטא בנושא בלאט בשמו, אבל לא אישר שנעשתה פנייה כלשהי לבלאט. עם זאת, האמירה בין השורות ברורה.

"בלאט עשה עבודה מדהימה באירופה", אמר סונדרס בשישי האחרון לתחנת רדיו מקומית במינסוטה. "השאלה הגדולה ביותר היא: האם הוא רוצה לבוא לכאן? האם הוא חושב שהוא יכול לקבל כבר עכשיו משרה של מאמן ראשי בליגה, או שהוא צריך להתחיל כעוזר מאמן? זו החלטה שבלאט יצטרך לקבל". בהמשך דבריו שב סונדרס ומחזק את המנטרות באשר להיותו של בלאט "מוח כדורסל גדול. יש לו התקפה טובה. הוא עזר לקבוצות להפוך לאובר-אצ'יבריות".

מינסוטה, כאמור, היא אחת המועמדות המובילות לקלוט את בלאט. אבל הסיטואציה אצלה (ובקבוצות האחרות שהוזכרו כאופציות עבור בלאט) ממחישה את הקלישאה שמדברת על חשיבות התזמון והסיטואציה ביחס לקבלת משרה ב-NBA – כמאמן, כעוזר מאמן או כשחקן. רוצה לומר: בכל קבוצה ישנה סיטואציה אחרת שטומנת בחובה יתרונות וחסרונות עבור בלאט. והמאמן הישראלי-אמריקאי צריך להביא את כולן בחשבון – אבל בסופו של דבר, להמר.

קודם כל, ההתחבטות העקרונית היא בין המתנה לקבלת הצעה להתמנות למאמן ראשי לבין לקיחת אחת ההצעות שכבר קיימות בפניו להתמנות לעוזר מאמן. בכל קיץ נפתחות מעט מאוד משרות ראשיות ב-NBA, וישנם הרבה מאוד מתמודדים על כל תפקיד. שנית, וזו הנקודה החשובה יותר – הקבוצות שבכלל עשויות להביא בחשבון מינוי של אדם נטול ניסיון NBA כמו בלאט למאמן ראשי הן קבוצות קטנות, מן הסתם. קבוצות נטולות אספירציות שהסיכוי להצליח בהן בדרך לתפקיד גדול יותר – נמוך. בכל זאת, אם בלאט יקבל הצעה להתמנות למאמן ראשי – סביר להניח שייקח אותה; אבל הוא יודע שמדובר בעניין מסוכן משום שכישלון עשוי לחרוץ את קריירת ה-NBA שלו מוקדם מאוד.

מצד שני נמצאת האפשרות להתמנות לעוזר מאמן. ושם האפשרויות יציבות יותר ומגוונות יותר. יציבות, משום שעוזר המאמן אינו נושא באחריות לכישלונות. מגוונות יותר, משום שהן אמורות להוות קרש קפיצה לקראת תפקיד של מאמן ראשי – אך גם העניין הזה הוא תלוי-סיטואציה.

מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס. Jonathan Daniel, GettyImages
מעריך מאוד. סונדרס/GettyImages, Jonathan Daniel

***

טלו לדוגמא את מינסוטה. סונדרס, כך לפי הדיווחים בארה"ב, מינה את עצמו למאמן הקבוצה בלית-ברירה, אחרי שלא מצא מועמד ראוי (לשיטתו) לקבוצה. סונדרס כבר אימן את מינסוטה במשך עשר שנים (1995-2005) והעדיף להישאר בתפקיד ניהולי. הוא מינה את עצמו למאמן לתקופה קצובה: אין לו רצון לשוב ולאמן כ"כ הרבה שנים. לפי הדיווחים, סונדרס לא סתם מחפש כעת עוזר, אלא מישהו שיוכל לחנוך בזמן הקרוב כדי להעביר אליו את הקבוצה – בקיץ הבא, ככל הנראה. ולכן ייתכן שבלאט יראה בקבלת תפקיד של עוזר מאמן במינסוטה השקעה שיכולה להביא לתשואה גדולה בתוך זמן קצר.

בגולדן סטייט הסיטואציה אחרת. קר מונה לחמש שנים, כאמור. הוא לא אמור לעזוב בקרוב. אבל בגלל שמדובר באדם חסר ניסיון באימון, העוזר שלצידו יהיה בעל השפעה גדולה מאוד. בלאט הוא אופציה טובה עבור קר משום שהוא אינו אדם שאמור להוות איום עליו במקרה של כישלון, או לחתור תחתיו במהלך השנה (קר יכול להחליף כמה מילים עם אריק שיבק בעניין, אבל זה לכתבה אחרת). ולבלאט יש הרבה מאוד ניסיון באימון (הגם שלא ב-NBA). במסיבת העיתונאים שערך קר כשמונה לתפקיד בשבוע שעבר הוא אמר ש"הייתי רוצה לצדי על הספסל מאמנים ראשיים, לא עוזרים". אולי, משתעשעים העיתונאים בסן פרנסיסקו, התכוון קר למאמנים ראשיים מאירופה. מכל מקום, האפ-סייד עבור בלאט הוא האפשרות להפוך לגורם משפיע מאוד בקבוצה שיש לה פוטנציאל לעשות עונה טובה ובכך לחזק מאוד את מעמדו בליגה. במלים אחרות, קרש קפיצה נהדר.

אגב, אפרופו הקשר בין קר לבלאט: לא ברור כיצד שמע קר על בלאט. גם הפגישה המדווחת בין השניים בשדה התעופה בלוס אנג'לס נשמעה מעט חשודה. גורמים בכירים בגולדן סטייט טוענים שלא שמעו על בלאט עד לרגע שבו דווח ב"יאהו" על הפגישה עם קר בשדה. מה שכן אומרים בקבוצה זה ש"סטיב מונה לתפקיד רק לפני שבוע, והוא מחפש צוות שיעבוד תחתיו. הוא נמצא עכשיו בנסיעות בין שחקני הקבוצה שפזורים ברחבי המדינה". זה כמובן לא וודאי, אבל בהחלט אפשר שהשושבין של החיבור הזה – שאולי עוד יוביל לחתונה – הוא הסוכן המשותף טננבאום.

"אבל זה לגיטימי", אומר גורם באחת מקבוצות ה-NBA, "זה התפקיד של הסוכנים. אין שום בעיה בכך שסוכן הכיר בין קר לבלאט. קר לא ייקח עוזר ראשון לפני שיבדוק אותו היטב. בלאט בשל לפחות לתפקיד של עוזר מאמן ראשון ובמובן הזה חתימה שלו בגולדן סטייט לא תהיה מופרכת. ובלאט הוא צ'ארמר ידוע שמן הסתם הקסים את קר בפגישה ביניהם. חוץ מזה, ב-NBA תמיד מחפשים את הדבר הבא. הם אוהבים את הסגנון האירופאי. לבלאט יש אפ-סייד גדול. הוא בהחלט יכול לתרום לליגה".

בטורונטו המצב שונה. שם מדובר בעיר קוסמופוליטית ובקבוצה שנחשבת לאוונגרדית בהרבה תחומים. מבחינת בלאט מדובר באופציה מעניינת משום שלטורונטו מאמן שגורמים בליגה רואים כ"חלש" – דוויין קייסי, שאימן את הקבוצה בשלוש השנים הקודמות ושבעונה החולפת הצליח להביאה לראשונה לפלייאוף (הדחה בסיבוב הראשון). בחודש שעבר האריך קייסי את חוזהו בטורונטו בשלוש שנים, אבל אין ביטחון שיסיים את החוזה ומכל מקום לבלאט אמור להיות בראפטורס מרחב תמרון מקצועי משמעותי.

דווין קייסי, מאמן טורונטו ראפטורס. רויטרס
אולי במקום קייסי בטורונטו?/רויטרס

***

מה לגבי בלאט ומכבי? ובכן, הסיטואציה ברורה. גם הזכייה ביורוליג לא הפכה את בלאט אהוד בקרב חברי ההנהלה. אנשים שפגשו את חברי ההנהלה של מכבי לפני, במהלך ואחרי הפיינל פור במילאנו שמעו את אותן טענות וגידופים ישנים כלפי בלאט. ההנהלה ממשיכה להתפלץ מכך שבלאט מקבל את הקרדיט לשינוי שעבר על טייריס רייס ואלכס טיוס. גורמים במכבי טוענים ש"אף אחד לא מבין באיזה מצב הייתה הקבוצה בדצמבר, ואלמלא פעולות שעשינו, שחייבו את בלאט לחזור לתלם ולהתחיל להשתמש בסגל שלו כמו שצריך, כל העונה הזו הייתה הולכת לעזאזל". מבחינתם בלאט הוא אותו מאמן טוב-אך-מוערך-במידה שהיה לפני הזכייה בירוליג, ובהנהלה בהחלט חושבים שיש חיים אחריו. ולא חיים רעים, בהכרח.

מצד שני ברור להנהלת מכבי שהזכייה ביורוליג הרימה את מעמדו של בלאט בקרב האוהדים והתקשורת לגבהים שאולי רק פיני גרשון היה בהם קודם לכן, אחרי ההצלחות הגדולות של אמצע העשור הקודם. בלאט של היום הוא לא סתם פרה קדושה: הוא עגל זהב. ולכן ההנהלה של מכבי מחויבת, מבחינה פוליטית, להגיש לבלאט הצעה. היא לא יכולה להצטייר בציבור כמי שדחקה את בלאט החוצה. אבל האווירה אינה קודרת כפי שאולי נדמה. ההצלחה הפכה את האווירה מאחורי הקלעים למעט יותר חיובית. נכון שהמנהלים לא העניקו לבלאט הרבה קרדיט בראיונות שהעניקו לכלי התקשורת, אבל גם המהפך התודעתי שעבר בלאט ביחס לשחקנים מסוימים ולסגנון המשחק זוכה להערכה. אפילו דני פדרמן נצפה מחליף מלים עם המאמן באימונים בשבועות האחרונים. ואולם אהבה אין, ולא תהיה.

בכיר במכבי אומר לנו היום כי "דיוויד יודע מה הוא יכול לקבל מאיתנו. אין כאן מקום ליותר מדי משחקים. הוא צריך להחליט האם הוא לוקח את החבילה שאנחנו יכולים לתת לו, או שהוא מעדיף לשנות פאזה בקריירה ולעבור ל-NBA".

הדיבר "יודע מה הוא יכול לקבל" מתבטא בפועל בחוזה לשלוש שנים שיכולה מכבי להציע – עם אופציית יציאה הדדית בעוד שנתיים, היינו בקיץ 2016. מבחינה כספית מדובר בשדרוג קל בלבד לחוזהו הנוכחי – לכ-800,000 דולר.

"אנחנו פשוט לא יכולים לשלם יותר", אומר הבכיר. "קודם כל, אחרי שפיני קיבל מיליון דולר לעונה וקרה איתו מה שקרה, אנחנו למדנו את הלקח וכבר לא נחזור על הטעות. שנית, התקציב ממילא מהודק. כל דולר שנעביר למאמן הוא דולר שייגרע מתקציב השחקנים. וממילא כמעט כל השחקנים הולכים להרוויח יותר כסף בעונה הבאה. כדי להשאיר את טייריס וטיוס נצטרך לפתוח להם את החוזה, ולפי החוזים של דווין וסופו הם אמורים לקבל העלאה. פניני אמור לקבל חוזה חדש. בקיצור, אין הרבה כסף פנוי, ואת מה שיהיה נצטרך להשקיע בשחקנים. לתת לבלאט מיליון ומשהו דולר נטו כמו שהוא אולי היה רוצה זה שני מיליון דולר ומשהו מהתקציב. זה פשוט לא יכול לקרות, וגם דיוויד יודע את זה". אותו בכיר מדבר על מו"מ ש"יכול להיות על כמה עשרות אלפי דולרים לכאן או לכאן. לא יותר".

את הדיווחים לפיהן דורש בלאט "סמכויות נרחבות" מההנהלה דוחים במכבי. לדבריהם, בפגישה עם בלאט לא דובר כלל על סמכויות וברור לכל הצדדים שמה שהיה – הוא שיהיה. "הקונסטלציה הזו הביאה אותנו לזכייה ביורוליג, לא?", אומרים במכבי.

חשוב לציין שמבחינה כספית, ההצעה של צסק"א היא הגדולה ביותר. שכר של עוזר מאמן ראשון ומוכר ב-NBA עשוי לנוע בין 600 ל-800 אלף דולר (ברוטו) לעונה, לא הרבה יותר. אומנם, שכר צוות האימון אינו חוסה תחת תקרת השכר הקבוצתית, כך שלכאורה אין כל מגבלה על הסכומים שיכולות הקבוצות להציע למאמנים, אבל קשה לראות את בלאט מרוויח כעוזר מאמן סכום של 7 ספרות – ובכל מקרה מדובר בסכום ברוטו. סכום הנטו מבחינתו של בלאט יהיה נמוך הרבה יותר. לכן הכסף בהחלט מהווה שיקול – והוא חלק מהדילמה העקרונית של בלאט: הארכת החוזה במכבי תביא את בלאט, ככל הנראה, לזנוח לתמיד את חלומות ה-NBA. הוא כבר בן 55, והישארות במכבי, סביר להניח, תשאיר אותו כאן. מצד שני, מעבר ל-NBA יפתח עבור בלאט אופק חדש ומלהיב, אבל חסר-ביטחון, ויאלץ אותו לוותר על הרבה מאוד כסף; בטווח המיידי של השנתיים הקרובות, מדובר בויתור של כמיליון דולר וחצי ביחס להצעה של מכבי ושל סכום כפול ביחס להצעה של צסק"א.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אין הרבה מקום למשחקים"/ברני ארדוב

***

המקורבים לבלאט דוחקים בו לעשות את המעבר לארה"ב. מבחינתם, "דיוויד כבר השיג את כל מה שהוא יכול להשיג במכבי. אם הוא עוזב עכשיו, הוא עוזב כמו גדול, עם ראש מורם. קשה להאמין שניתן יהיה לשחזר בזמן הקרוב את העונה הנוכחית. ולחזור בעתיד למכבי הוא הרי תמיד יוכל".

מבחינה משפחתית, אם אכן יגיע בלאט ל-NBA, משפחתו לא אמורה להצטרף אליו בשלב הראשון. יש לבלאט בנות בצבא, בן באקדמיה לכדורסל, ואישה שמנהלת קריירה בישראל. עבור משפחת בלאט התזמון הנוכחי טוב הרבה יותר מהעזיבה הראשונה של בלאט לאירופה לפני כעשור. "אז היו לדיוויד ילדים קטנים, והכל היה יותר קשה", אומר מקורב למשפחה. "עכשיו הילדים גדולים. ואל תשכח שבפעם הקודמת דיוויד עזב לסנט פטרסבורג, ועכשיו אולי מדובר על חיים בסן פרנסיסקו. גם מבחינתו זה עולם אחר".

במכבי תל אביב מבהירים שגיא גודס הוא המועמד היחיד לרשת את בלאט, אם וכאשר. אבל עוד קודם לכן צפוי לעבור על כולם סוף שבוע – ואולי עוד כמה ימים נוספים – של המתנה והתלבטות באשר לצעד שיכול לשנות חיים של הרבה מאוד אנשים. למעשה, חיים של מועדון שלם.

ohad@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully