וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: מונאקו התחרטה, לא תחתים את ואלדס

השוער שעזב את ברצלונה כבר סיכם עם המועדון מהנסיכות לפני מספר חודשים, אולם הוא מתקשה להתאושש מהפציעה הקשה

שוער ברצלונה ויקטור ואלדס. GettyImages
הפציעה שינתה הכול. ואלדס שרוע על הדשא/GettyImages

כבר לפני יותר משנה הודיע ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה, כי הוא לא יחדש את חוזהו בקבוצה הקטאלנית בה העביר את כל הקריירה, כאשר זה יגיע לסיומו. החוזה הזה אכן הגיע לסיומו, עם תום העונה שחלפה, אולם נראה כי כעת הדברים לא הולכים בדרך בה ואלדס תכנן אותם.

על פי דיווח ב"לאקיפ" הצרפתי, מונאקו העשירה, שהגיעה לפני מספר חודשים לסיכום עם השוער על הגעתו למועדון מהנסיכות, חזרה בה מהחלטתה והיא לא תחתים אותו.

שני דברים מרכזיים גרמו לשינוי דעתה של הקבוצה ממונאקו, שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה והתהדרה לאחרונה במאמן חדש, לאונרדו ז'ארדים, שהחליף את קלאודיו ראניירי בתפקיד. ראשית, נראה כי הפציעה אותה ספג ואלדס בסוף חודש מרץ האחרון, פציעה קשה ברצועות שגרמה לו להחמיץ את שארית העונה, עוד יותר מסובכת ממה שנראה תחילה. ואלדס עבר ניתוח לתיקון הרצועה, אבל ההתאוששות לא מתקדמת כמתוכנן והוא עלול להיות מושבת לתקופה ממושכת.

דניאל סובאשיץ' שוער מונאקו. AP
היכולת שלו תשאיר אותו בשער. סובאשיץ'/AP

מעבר לכך, במונאקו מרוצים מהשוער הקרואטי דניאל סובאשיץ', שעמד בשער הקבוצה העונה וצפוי לשמור על תפקידו בעונה הבאה. בקבוצה רוצים להביא שוער מחליף ברמה גבוהה, כזה שיוכל לספק תחרות לסובאשיץ', אולם לא מעוניינים בשוער בכיר בדמות ואלדס, שידרוש להיות בהרכב.

בעקבות השינוי המפתיע בתכניות, האופציות החדשות שנפתחו בפני ואלדס, שכמובן יחמיץ את המונדיאל בשל הפציעה, הן ליברפול ומנצ'סטר סיטי, שסיימו במקומות הראשונים בפרמיירליג בעונה החולפת. נכון לרגע זה, לשוער אין קבוצה לפתוח בה את העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully