וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.6

ראקיטיץ' כבר שחקן של ברצלונה, מוריניו לא מוכן לשחרר את ראמירס לריאל מדריד, שעלולה לאבד את פפה. שחקן מכבי חיפה לשעבר מועמד למונאקו, רומא קרובה להתחזק, ארסנל מעוניינת בבאלוטלי, נאפולי תפתיע?

העברות

* ניוקאסל הודיעה על החתמתו של ג'ק קולבאק, שסיים את חוזהו בסנדרלנד. הקשר בן ה-24 גדל אצל החתולים השחורים, אבל כעת עובר למדי היריבה המרה.

* הקשר בן ה-31 סטיב סידוול שוחרר מפולהאם וחתם לשנתיים בסטוק סיטי.

* הקשר-חלוץ בן ה-21, ז'ורז'ה סנטוס, חתם בספורטינג ליסבון לשש שנים. הוא עבר אליה מפאדרונסה הקטנה מליגת המשנה.

* חלוץ הופנהיים חוסלו חתם עד 2018 בהאנובר.

אדריאן סילבה, מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא קיבל הזדמנויות בקרית אליעזר. אולי במונאקו? אדריאן/ברני ארדוב

שמועות

* על פי "ספורט" הקטאלני, איבן ראקיטיץ' השלים את מעברו מסביליה לברצלונה באופן סופי והוא שחקנה של בארסה כעת. הודעה רשמית טרם יצאה.

* על פי "מירור", רפא בניטס עשוי להפתיע עם החתמה של ג'רמיין פנאנט בנאפולי. הקשר האנגלי, 31, כבר שיחק תחת המאמן הספרדי בליברפול. הוא סיים את חוזהו בסטוק סיטי בסוף העונה החולפת וכעת הוא שחקן חופשי.

* קשר ליל ונבחרת צרפת, ריו מאבובה, התראיין ל"קוריירה דלו ספורט" ואמר: "תמיד היו לי יחסים מיוחדים עם רודי גרסיה, הוא זה שמינה אותי לקפטן של ליל. הוא הוא ירצה אותי ברומא, אני לא אוכל לסרב".

* עוד אצל הג'אלורוסי: באיטליה מספרים שרומא ממשיכה להתקרב להחתמת קשר פנרבחצ'ה, סליח אוצ'אן. המחיר צפוי לנוע סביב 10 מיליון יורו.

* אדריאן סילבה, פעם שחקן שלא קיבל הזדמנויות במכבי חיפה והיום אחד משחקני הקישור הבולטים בליגה הפורטוגלית במדי ספורטינג ליסבון, מקושר במעבר למונאקו. אדריאן אמר: "החדשות הללו הפתיעו אותי. כרגע יש הרבה דיבורים על הרבה דברים. לשחק בצרפת? זה יכול להיות מעניין".

* ב"גרדיאן" מדווחים שהעולה החדשה לפרמיירליג, ק.פ.ר, שוקלת להגיש לריו פרדיננד שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. אם הבלם בן ה-35 יגיע, הוא צפוי להרוויח כ-80 אלף ליש"ט בשבוע - מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בקבוצה.

* ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים כי מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם 30 מיליון יורו לריאל מדריד על פפה.

* מריו מנדז'וקיץ' הצהיר שהוא יעזוב את באיירן מינכן בגלל שהוא לא מסתדר עם סגנון המשחק של המאמן פפ גווארדיולה. לידיעה המלאה.

* ארסנל ממשיכה לחפש מגן ימני לאור העזיבה של בקארי סאניה. כעת ארסן ונגר בוחן את האפשרות להחתים את שחקנה בן ה-19 של סאות'המפטון, קאלום צ'יימברס.

* עוד בארסנל: ב"סקיי ספורטס" טוענים שהקבוצה הלונדונית מתקרבת לשים את ידיה על חלוץ מילאן, מריו באלוטלי, ועל בלם קרדיף סיטי, סטיבן קולקר.

* ב"דיילי סטאר" מספרים שז'וזה מוריניו נחוש להשאיר את ראמירס בקבוצה, חרף ההתעניינות של ריאל מדריד. על פי הדיווח, קרלו אנצ'לוטי ביקש מפלורנטינו פרס לרכוש את הברזילאי שהוא עצמו הביא לצ'לסי ב-2010, אבל מוריניו לא מוכן לאפשר לו לעזוב.

* "טוטוספורט": יובנטוס מתעניינת בבלם ארסנל, תומאס ורמאלן. סוכנו של הבלגי הבינלאומי טען לאחרונה שכמה קבוצות בכירות באיטליה בוחנות את האפשרות לרכוש אותו מהתותחנים.

* התקשורת באיטליה מדווחת שמנצ'סטר סיטי הציעה לרומא 38 מיליון יורו עבור המגן המרוקאי מהדי בנאטיה.


התיקול המוצלח של מוריניו, השלושער של סיידורף: צפו במשחק צדקה משעשע

שחקן צ'לסי ראמירס חוגג עם פרנק למפארד. רויטרס
אנצ'לוטי מעוניין. ראמירס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully