וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדז'וקיץ': "הסגנון של גווארדיולה לא מתאים לי"

החלוץ הקרואטי הצהיר שיעזוב את באיירן מינכן הקיץ: "הבנתי שלא אוכל להוציא מעצמי את המיטב כאן, עדיף לכולם שניפרד"

מריו מנדז'וקיץ' הכריז היום (שני) פומבית על כוונתו לעזוב את באיירן מינכן. החלוץ בן ה-28, שנרכש על ידי הבווארים מוולפסבורג לפני שנתיים אחרי שכיכב ביורו 2012 איבד השנה את מקומו הקבוע בהרכב בעקבות הגעתו של פפ גווארדיולה, ועם צירופו של רוברט לבנדובסקי הקיץ הוא החליט לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

"הייתה לי תקופה פנטסטית בבאיירן, וזה מועדון נהדר", אמר מנדז'וקיץ' לתקשורת במולדתו. "האמת שעד לאחרונה בכלל לא חשבתי על עזיבה, ובמיוחד לא על עזיבה במועד הזה. אבל בואו נודה על האמת - הסגנון של גווארדיולה לא מתאים לי. במשחק הראשון מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות הבנתי סופית שלא משנה כמה אנסה, לא אוכל להוציא מעצמי את המיטב בסגנון הזה. במצב כזה אני לא מרגיש טוב, ולכן יהיה טוב יותר לכולם אם ניפרד".

מריו מנדז'וקיץ', תומאס מולר שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. Martin Rose, GettyImages
"עד לאחרונה בכלל לא חשבתי על עזיבה". מריו מנדז'וקיץ'/GettyImages, Martin Rose

"אני רוצה להודות לבאיירן שהציעה לי הארכת חוזה ולגווארדיולה שהוא מאמן נהדר", הוסיף החלוץ. "אני מאחל לכולם שם הצלחה בעתיד. באיירן והאוהדים שלה תמיד יהיו הסיפור הכי יפה והכי מרגש בקריירה שלי. אבל הגיעה העת לאתגרים חדשים עבורי". מנדז'וקיץ' הוזכר לאחרונה כמועמד למספר קבוצות באנגליה, כשמי שנחשבת לרצינית ביותר כרגע היא צ'לסי.

בסך הכל שותף מנדז'וקיץ' העונה ב-48 משחקים בהם כבש 26 שערים, אחרי שאשתקד רשם 22 שערים ב-40 הופעות. בעוד שלושה ימים תוציא נבחרת קרואטיה לדרך את המונדיאל במשחק הפתיחה מול ברזיל ללא מנדז'וקיץ', שמושעה מהמשחק הראשון בטורניר בשל הכרטיס האדום שספג בפלייאוף העלייה מול איסלנד, והוא יחזור למשחקים מול קמרון ומקסיקו.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
מאבד מכונת שערים. פפ גווארדיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully