וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "יש מגעים והצעות, אך אשמח להמשיך לשחק"

במאיורקה טוענים שהשוער הישראלי שיחק את משחקו האחרון, והוא בדרך להפוך לאיש החזק במועדון בחסות אברמוביץ'

מאיורקה שרדה אמש (שבת) ברגע האחרון בליגה הספרדית השנייה, והבוקר האיש שזוכה למירב הכותרות בתקשורת המקומית בפאלמה הוא דודו אוואט. השוער הישראלי קיבל קרדיט רב על תרומתו למשחק ההינצלות במחזור הסיום הדרמטי, בו הספיק למאיורקה 0:0 בקורדובה כדי לסיים את העונה במקום ה-18 עם 51 נקודות, אחת יותר ממיראנס שנשרה לליגה השלישית, אבל מעבר לרשת הנקייה עליה שמר ולשתי ההצלות הגדולות שרשם, מה שעניין את התקשורת במאיורקה הוא עתידו של אוואט.

על פי הדיווחים באי, זה ככל הנראה היה משחקו האחרון של אוואט שצפוי להודיע על פרישה בימים הקרובים, ולהשתלב בהנהלה. ב-'דיארו דה מאיורקה' נטען שאוואט נמצא בשלבים סופיים של רכישת 5% מהבעלות על המועדון מידי לורנסו סרה פרר, המנהל הספורטיבי שעובר לשמש בתפקיד דומה בריאל בטיס, תמורת 2.7 מיליון יורו. במקביל אוואט הגיע לסיכום גם עם הנשיא בייל סרדה, על קניית 49% מהבעלות. בספרד מעריכים שאוואט, שעשוי להפוך בכך לאיש החזק במועדון, משמש למעשה כמתווך עבור רומן אברמוביץ', ועל פי הדיווח השוער הישראלי וסרה פרר ביקרו החורף בלונדון שם נפגשו בין היתר עם סמואל אטו.

שתי הצלות גדולות לאוואט, מאיורקה שרדה עם 0:0 מול קורדובה

מכבי תל אביב ממתינה לתשובה של תומר חמד: "הוא טרם החליט"

שוער מאיורקה דודו אוואט. David Ramos, GettyImages
יתלה את הכפפות? דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

במסיבת העיתונאים אחרי משחק ההישרדות החמיא אוואט למאמן חאבייר אולאיזולה: "המשימה הושלמה. כל הכבוד למאמן שהחדיר בנו ביטחון ואמונה. אסור לנו לשכוח שהייתה לנו עונה רעה מאוד, והיינו על סף אסון. במשחק האחרון השחקנים היו נהדרים, נתנו את הכל וגילו אחריות כלפי המועדון".

על הדיווחים לגבי אברמוביץ' אמר אוואט: "זה לא נכון שיש לי קשר לאדון הזה". לגבי עתידו כשחקן אמר השוער: "אני רוצה להבהיר שיש כמה מגעים והצעות, שחלקן יאלצו אותי להפסיק לשחק. אבל אני שחקן ואני מרגיש טוב פיזית. אשמח להמשיך לשחק, אבל אני רוצה להפסיק לסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully