וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: הקינגס עלו ל-0:2 בסדרת הגמר מול הריינג'רס

כמו במשחק ה-1, ניו יורק עלתה ליתרון 2 שערים, אבל לוס אנג'לס עשתה קאמבק וניצחה בהארכה שנייה משער של דסטין בראון

דסטין בראון לוס אנג'לס קינגס חוגג. Mark J. Terrill, AP
הפעם בראון היה הגיבור. לוס אנג'לס חוגגת/AP, Mark J. Terrill

במשחק הראשון בסדרת הגמר של ה-NHL עלתה ניו יורק ריינג'רס ליתרון מהיר של שני שערים בסטיפלס סנטר מול לוס אנג'לס. אלא שהקינגס ידעו להגיב, ניצחו בהארכה ונטלו את ההובלה בסדרה. הלילה (בין שבת לראשון), הם עשו בדיוק את אותו דבר, עם 4:5 דרמטי, שהעלה אותם ל-0:2 והציב אותם מרחק שני ניצחונות בלבד מזכייה בסטנלי קאפ בפעם השנייה בשלוש עונות והשנייה בכלל בתולדות המועדון.

בדיוק כמו בזכייה שלהם לפני שנתיים, הקינגס ניצחו את שני המשחקים הראשונים בסדרה בתום הארכות (גם בעונה שעברה סדרת הגמר נפתחה עם שני משחקים שהסתיימו בהארכה). ניו יורק ידעה שהפעם היא חייבת לקחת את המשחק, כדי לא להיכנס לבור גדול מדי והיא שוב כבשה פעמיים בשליש הראשון של המשחק, כאשר ריאן מקדונה ומאטס זוקארלו קבעו 0:2 מוקדם.

המלכים שוב לא הסכימו להישבר ועם פתיחת השליש השני, ג'ארט סטול צימק, אלא שמרטין סנט לואיס ניצל פאוור פליי וקבע 1:3 באמצע השליש. לוס אנג'לס קיבלה פאוור פליי משלה ו-ווילי מיצ'ל הוריד את הפיגור לשער אחד בלבד, אלא ש-11 שניות חלפו ודריק ברסארד החזיר את יתרון שני השערים לניו יורק, שעלתה לשליש האחרון עם 2:4 מבטיח מאוד.

לצערם של הריינג'רס, גם זה לא הספיק. עם פתיחת השליש, דווייט קינג צימק ו-12 וחצי דקות לתום הזמן החוקי, מריאן גאבוריק קבע שוויון. בהארכה הראשונה לא נכבשו שערים, למרות עוד פאוור פליי של הריינג'רס, בו הם החמיצו בגדול. תשע וחצי דקות מפתיחת ההארכה השנייה, מיצ'ל שלח מכה חזקה מרחוק והקפטן של לוס אנג'לס, דסטין בראון, הסיט קלות את הדיסקית כדי להשיג עוד ניצחון דרמטי. המשחק הבא, בלילה בין שני לשלישי בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully