וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לאוואט וחמד, מאיורקה נשארה בליגה

השוער רשם שתי הצלות גדולות ב-0:0 מול קורדובה. אפשרות: אוואט יפרוש בתום העונה ויהיה נציגו של רומן אברמוביץ' בהנהלה

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הסוף היה מתוק. תומר חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

עונת 2013/14 לא האירה פנים לנציגים הישראלים שלנו בליגה הספרדית השנייה, אבל הערב (שבת) היא הסתיימה עם בשורה טובה מבחינתם של דודו אוואט ותומר חמד שנשארו בליגה יחד עם מאיורקה קבוצתם ממש במחזור הסיום של העונה הסדירה.

השניים פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות במשחק בו סיימה מאיורקה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול קורדובה ושרדה בליגה ממש במחזור הסיום עם 51 נקודות, נקודה מעל הקו האדום. אוואט, שבמשחקים רבים העונה יובש על הספסל, קיבל את הקרדיט בין הקורות ורשם שתי הצלות גדולות. הראשונה בדקה ה-36 והשנייה בדקה ה-80. חמד קיבל הזדמנות מצוינת לכבוש ממש עם הפתיחה אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי חואן קרלוס שוער קורדובה. התיקו הזה שירת גם את המארחים שהצליחו להשתחל לפלייאוף העליון מהמקום השביעי.

דודו אוואט שוער מאיורקה. GettyImages
יהפוך משוער לבעלים? אוואט/GettyImages

אגב, אחד האנשים שהיו הערב ביציעים בקורדובה וחגג את ההישארות של מאיורקה הוא רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי. על פי הפרסומים שיוצאים בימים האחרונים, המיליארדר עשוי לרכוש את הקבוצה. דודו אוואט עשוי להודיע בימים הקרובים על פרישה ולהיות נציגו של אברמוביץ' בהנהלה.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל הרקולס שהפסידה 2:1 בבית לברצלונה ב' ותשחק בעונה הבאה בליגה השלישית. מי שהצטרפו להרקולס בליגה השלישית הן ריאל חאן, ריאל מדריד ב' ומיראנדס - שלושתן הפסידו במשחקים שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully