וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה סיכמה עקרונית עם מרקו רויס

לטענת "ספורט" הקטלאני, הכוכב הגרמני סיכם את תנאיו, אך המועדון יפתח במגעים עם דורטמונד רק אם אגוארו יירד מהפרק

מרקו רויס שחקן דורטמונד חוגג שער. GettyImages
לא רוצה לבאיירן, אבל מה עם ברצלונה? מרקו רויס/GettyImages

לצד הניסיונות של ליאונל מסי לשכנע את סרחיו אגוארו לחבור אליו בברצלונה, נראה שלקטלאנים יש אופציה אלטרנטיבית. עיתון "ספורט" דיווח היום (רביעי) כי במקרה שאגוארו לא יגיע, ברצלונה תקדם את עסקת מרקו רויס, עמו כבר הגיעה לסיכום בעל פה.

על פי הדיווח, בברצלונה מחכים שאגוארו יגיש למנצ'סטר סיטי בקשה להציבו ברשימת ההעברות, ובכך למעשה יביע רצון פומבי לעבור לברצלונה. אם לא יעשה כן, בראש הרשימה של המנהל הספורטיבי אנדוני סוביסארטה מופיע כוכבה של דורטמונד, לו יש סעיף שחרור בסך 35 מיליון יורו ושכרו השנתי קטן מזה של אגוארו.

כך, עסקת רויס תהיה לא רק משתלמת יותר מבחינה כספית, אלא גם מבחינה מקצועית, שכן לטענת חלק מאנשי ברצלונה הגרמני ורסטילי יותר (יכול לשחק בכל תפקידי החלק הקדמי) ועוזר יותר לחלק האחורי במשחק הלחץ. לבארסה, כאמור, יש כבר סיכום בעל פה עם השחקן עצמו, וכל שנותר לה הוא לסכם גם עם דורטמונד.

רויס עצמו, שהצהיר כי לא יילך בדרכם של חבריו מריו גצה ורוברט לבנדובסקי שערקו מדורטמונד לבאיירן מינכן בזה אחר זה, לא שלל אפשרות לעבור לספרד או אנגליה. אחרי שהבקיע 16 שערי ליגה העונה ונבחר לשחקן הטוב ביותר בבונדסליגה, ברצלונה עשויה להיות היעד הבא. הכול תלוי בהחלטה של קון אגוארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully