וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 3.6

פ.ס.ז' מכינה הצעת ענק להזאר, צ'לסי מובילה במרדף אחרי פברגאס ותשלם 30 מיליון ליש"ט, ברצלונה ונאפולי מציעות טרייד. הדיווח היומי

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Rose, GettyImages
קיץ סוער. מוריניו/GettyImages, Clive Rose

שמועות

* על פי דיווחים בספרד ובאנגליה, סרחיו אגוארו חלוצה של מנצ'סטר סיטי, עשוי לבקש מראשי קבוצתו לשחררו לטובת ברצלונה שמחזרת אחריו נמרצות.

* בצרפת ממשיכים לטעון שפריס סן ז'רמן לא יורדת מאדן הזאר. על פי 'פראנס פוטבול', אחרי המונדיאל תגיש אלופת צרפת הצעה של 75 מיליון יורו עבור הקשר המבריק, ואם צ'לסי תיענה בחיוב, תציע להאזר חוזה ענק של 15 מיליון יורו לעונה למשך חמש שנים.

* באנגליה טוענים בשלל מקורות כי צ'לסי עומדת להסתער על ססק פברגאס, תציע על הקשר של ברצלונה 30 מיליון ליש"ט ושהיא מובילה במירוץ אחריו. ואחרי שאתמול כבר דווח על ההתעניינות של ארסנל וסיטי, השאלה הנשאלת היא בלתי נמנעת: האם אכן פברגאס עומד להיות השם הכי מאוס בחלון ההעברות הקיץ?

* פריס סן ז'רמן חומדת עוד שחקנים מצ'לסי: אחרי שכבר קנתה את דויד לואיז והביעה עניין באדן הזאר, כעת אלופת צרפת רוצה את ברניסלב איבנוביץ'.

* ולנסיה רוצה שני חלוצי פרמיירליג: בספרד טוענים כי הקבוצה מעוניינת בחלוץ צ'לסי פרננדו טורס ובחלוץ מקסיקו ויונייטד חאבייר צ'יצ'אריטו הרננדס.

* באנגליה טוענים כי היעד הבא של ארסנל הוא חלוץ סוונסי ווילפרד בוני. המחיר שהתותחנים (או ווסטהאם וניוקאסל המתעניינות) יידרשו לשלם: 19 מיליון ליש"ט.

* "דיילי מייל" מדווח שגם באיירן מינכן וגם ברצלונה לוטשות עיניים על ארון ראמזי, קשר ארסנל. עוד נטען שבאיירן רוצה את אלכסנדר קולארוב ממנצ'סטר סיטי.

* "אס" דיווח שברצלונה מוכנה להשאיל לריאל סוסיאדד את בויאן קרקיץ' על מנת להביא למועדון את השוער קלאודיו בראבו.

* נאפולי רוצה את יאן ורטונחן, בלמה הבלגי של טוטנהאם, ומוכנה להציע מזומן פלאס את גוראן פאנדב.

* אוהדי אתלטיקו מדריד פתחו במחאה אחרי ששמעו שהמועדון רוצה להביא את רוברטו סולדאדו מטוטנהאם. אוהדי אלופת ספרד הטרייה לא מעוניינים שהחלוץ, שגדל בריאל מדריד, יעבור לאתלטיקו אחרי העונה החלשה שלו בווייט הארט ליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully