וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראינו נבחרת התקפית, אך בלגיה זאת לא הונדורס"

2.6.2014 / 6:51

ישראל חגגה מול הונדורס. גוטמן: "היינו יכולים להבקיע יותר, אבל זה בסדר". זהבי: "זה ניצחון שצריך לתת לנו ביטחון"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים שער מול נבחרת הונדורס. GettyImages
"ראינו נבחרת שמחה, התקפית, שמנצלת את הפוטנציאל שלה"/GettyImages

נבחרת ישראל חזרה הלילה (בין ראשון לשני) לנצח אחרי שנה, והיריבה מולה עשתה זאת שוב הייתה הונדורס. שבועיים לפני משחקה הראשון של במונדיאל מול צרפת, הנבחרת של לואיס פרננדו סוארס הובסה 4:2 מול שחקניו של אלי גוטמן במשחק הידידות שנערך ביוסטון, משערים של ערן זהבי (34), עצמי של פיגרואה (53), עומר דמארי (60) וגילי ורמוט (74). מונס דאבור וקובי מויאל ערכו הופעות בכורה במדי הנבחרת, שחזרה לחייך אחרי ההפסד 3:0 במקסיקו.

במחנה הנבחרת הביעו סיפוק התוצאה, אבל השחקנים מבינים שהמבחן האמיתי יהיה מול בלגיה. "כולם ראו אתמול איזה נבחרת חזקה נפגוש ספטמבר. זאת לא הונדורס, אלא נבחרת חזקה בהרבה, אולי אחת החזקות באירופה", אמרו שחקנים בנבחרת. "אבל זה לא גורע דבר ממה שעשינו אתמול. ראינו נבחרת שמחה, התקפית, שמנצלת את הפוטנציאל שלה. חשוב מאוד שדווקא זהבי, ורמוט ודמארי הבקיעו. כבר מזמן הנבחרת לא הפגינה דיוק כזה מבחינה התקפית". אריאל הרוש אמור לפתוח בשער גם מול הבלגים. בסיום המשחק הודה גוטמן לשחקנים על הלחימה וההקרבה שלהם במשחק.

בנבחרת שוקלים לקיים טקס הוקרה ליוסי בניון על שבירת שיא ההופעות. "גם כשיוסי לא היה במגרש, הוא היה חשוב מאוד לנבחרת בחדר ההלבשה", אמרו. מונס דאבור וקובי מויאל יקבלו צלחת מעוטרת עבור ההופעה הראשונה שלהם.


נבחרת ישראל חגגה ביוסטון עם 2:4 על הונדורס

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, גילי ורמוט. AP
יש למה לצפות מול בלגיה? ערן זהבי עם גילי ורמוט/AP

"אני שמח לסכם את המסע הזה אחרי ניצחון", אמר אלי גוטמן אחרי המשחק. "זה לא היה פשוט, אבל צריך לתת קרדיט גדול לשחקנים שהפנימו את ההוראות וידעו לבצע את הדברים על הצד הטוב ביותר. גם מול מקסיקו היו לא מעט דברים טובים למרות התוצאה הסופית, והערב מול הונדורס ניכר השיפור שרציתי לראות. יש לי לא מעט חומר למחשבה לקראת המשחק עם בלגיה בספטמבר, ואני מאמין שנגיע מוכנים. לחצנו היום כמו שרציתי, הנענו כדור והבקענו ארבעה שערים. היינו יכולים להבקיע יותר כמובן, אבל זה בסדר".

המצטיין במשחק, גילי ורמוט, אמר: "אני מאוד שמח שניצחנו ובעיקר שהבקענו ארבעה שערים, זה לא עניין של מה בכך. למדנו את הונדורס היטב, מילאנו את ההוראות ועשינו משחק טוב מאוד?. ערן זהבי הוסיף: "אני שמח שעשינו משחק טוב וסיימנו את המחנה עם טעם טוב, עכשיו אנחנו עם הפנים לבלגיה. הניצחון הזה צריך לתת לנו ביטחון להמשיך בדרך הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל. AP
"זה לא עניין של מה בכך.". גילי ורמוט/AP

עומר דמארי אמר: "זה היה משחק הכנה טוב של כל הנבחרת. מה שהכי חשוב זה כמובן המשחק בספטמבר מול בלגיה. ידענו להתאושש מההפסד למקסיקו, הגענו להמון מצבים והיה שיתוף פעולה טוב בין כולם, ואת החומרים האלו צריך לקחת להמשך". קובי מויאל, שכאמור לבש את המדים הלאומיים לראשונה, סיכם: "אישית אני שמח על הופעת הבכורה בנבחרת, זאת הרגשה עילאית בעיקר כאשר אתה מנצח. ניצחנו נבחרת שתיהיה במונדיאל, שיחקנו כמו גברים ויצאנו ווינרים".

קובי מויאל שחקן נבחרת ישראל מול רוג'ר אספינוסה. GettyImages
"זאת הרגשה עילאית". קובי מויאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully