וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה 2:4 את הונדורס

אחרי שנה שלמה ללא ניצחונות, נבחרת ישראל הציגה יכולת טובה וחגגה במשחק הידידות ביוסטון. זהבי (34), עצמי של פיגרואה (53), דמארי (60) והמצטיין ורמוט (74) כבשו, אספינוסה (47) וקוסטלי (83) צימקו. הופעות בכורה לדאבור ומויאל

שחקני נבחרת ישראל עם ערן זהבי. רויטרס
פעם שלישית גלידה. ערן זהבי/רויטרס

שנה שלמה (פחות יום) חיכתה נבחרת ישראל לטעום שוב את טעם הניצחון. אחרי שבעה משחקים, מתוכם הפסידה ארבעה וסיימה שלושה בתיקו, הנבחרת חזרה לנצח ובצורה משכנעת למדי, כשגברה 2:4 על הונדורס במשחק הכנה ביוסטון. אותה הונדורס שהייתה שם גם ביוני אשתקד, אז חן עזרא ושמעון אבוחצירא המחליפים קבעו 0:2 בניו יורק. הבוקר (שני) היו אלה ערן זהבי (34), עצמי של מיינור פיגרואה (53), עומר דמארי (60) וגילי ורמוט (74) שמצאו את הרשת ונתנו לאלי גוטמן תקווה לקראת מוקדמות יורו 2016 שיחלו בחודש ספטמבר.

אלי גוטמן ביצע ארבעה שינויים בהרכב, כשבין היתר רענן את הקישור עם הצבתם של ביברס נאתכו וורמוט. אחרי 25 דקות בשליטה של הונדורס, השניים העירו את המשחק של הנבחרת. עד אז, היה זה אריאל הרוש ששיקם את הביטחון עם עצירה אחת טובה אחרי הטראומה שעבר באצטקה. כאשר ישראל החלה להכתיב את הקצב, זהבי היה זה שהגיע למצבים, ובפעם השלישית הוא גם מצא את הרשת עם בעיטה מרחוק ותגובה מאוחרת של דוניס אסקובר, שוער המשנה של הונדורס. עומר דמארי, שפתח לבדו בחוד ההתקפה, עוד פספס שתי הזדמנויות להגדיל את התוצאה לפני ההפסקה.

כנהוג במשחקי ידידות, המחצית השנייה הייתה עמוסה בחילופים, אך במקרה הזה גם בשערים. דווקא אחרי השוויון המרהיב ביופיו של אספינוסה בדקה ה-47 ופרץ התלהבות של הונדורס, ישראל הגיבה מצוין. בעיטה של טל בן חיים הסתיימה בשער עצמי בדקה ה-53, שבע דקות לאחר מכן ורמוט ירה לקורה ודמארי עט על הריבאונד כדי לחגוג את הרביעי שלו במדי הנבחרת, ורבע שעה לסיום הקורה כבר סייעה לוורמוט להשיג שער משלו ולחתום הופעה מצוינת. שני הכובשים האחרונים גם הוחלפו מיד לאחר השער שלהם, כשבמקומם עלו להופעת בכורה מונס דאבור וקובי מויאל. גם שיאן ההופעות יוסי בניון שותף בפעם ה-96 במדי הנבחרת, שתחזור לישראל מעודדת עם ניצחון ראשון אחרי שנה לא פשוטה. והונדורס? לה מצפים חיים קשים בעוד כשבועיים, אבל לפחות היא תהיה שם, במונדיאל בברזיל.

אלי גוטמן בסיום: "היינו יכולים להבקיע יותר, אבל זה בסדר"

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל. AP
היה ראוי לשער. גילי ורמוט/AP

מהלך המשחק

דקה 4: קומדיה של טעויות בהגנת ישראל, אך למזלו של הרוש ג'רי פלאסיוס נבלם ובעט חלש לידיו.

דקה 15: רבע שעה של כדורגל מנומנם ביוסטון. ישראל בקושי עוברת את קו מחצית המגרש, הונדורס מסתפקת בהנעת כדור סתמית.

דקה 19: הגבהה מצד ימין ניצלה את חוסר התיאום בהגנה הישראלית. הרוש יצא, הבלם בן חיים הקדים אותו וזה הסתיים בקרן, ממנה הונדורס יצרה חצי מצב ונגיחה החוצה.

דקה 21: מרווין צ'אבס התקדם ובעט חזק בימין מ-20 מטרים, אבל הרוש זינק מצוין והדף לקרן. זריקת ביטחון לשוער הנבחרת.

דקה 23: התקפה נדירה של ישראל. בן חיים פרץ בצד שמאל וניסה לסחוט פנדל אחרי ספק תפיסה של אוסמן צ'אבס, אך לא קיבל שריקה.

דקה 25: איזו החמצה של זהבי. מלך שערי ליגת העל קיבל כדור מצוין ברחבה, אבל משמונה מטרים בעט גבוה מעל השער.

דקה 28: רגע אחרי טעות של טיבי שלא נוצלה, ביצעה גם הגנת הונדורס שגיאה משלה, אבל הבעיטה של ורמוט נבלמה.

דקה 29: זהבי הוציא כדור קרן לאחור לעבר נאתכו, שמ-22 מטרים בעט חזק למרכז השער וסחט הדיפה מאסקובר.

דקה 31: עוד החמצה גדולה של זהבי. ורמוט קיבל ממנו קרן קצרה ופרץ נפלא על הקו בצד ימין. כדור הרוחב שלו הורחק לעבר זהבי, שמשבעה מטרים בעט חזק, אך רק ליד הקורה.

דקה 34: גול! דווקא מרחוק זהבי כבש. ייני מסר לחברו ממכבי תל אביב, שמ-25 מטרים בעט כדור שמדויק שהכניע את אסקובר שהיה מחוץ לשערו. שער שני של זהבי במד הנבחרת, 0:1 לישראל.

דקה 35: דמארי יכול היה לעשות את השני, אבל נגח מקרוב החוצה.

דקה 39: שוב דמארי, הפעם אחרי שקיבל כדור עומק נהדר מנאתכו, אך הוא הקשית מעל אסקובר החוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. AP
הפעם הוא ספג פעמיים. אריאל הרוש/AP

דקה 47: גול! איזה ביצוע מרהיב של אספינוסה. הקשר קיבל כדור ממרווין צ'אבס, התקדם ומ-25 טרים ירה כדור שחלף מעל היד של הרוש, פגע בקורה הימנית וטס פנימה. הונדורס איזנה ל-1:1.

דקה 53: גול! ההתקפה הראשונה של הנבחרת במחצית השנייה הניבה שער. זהבי שלח את בן חיים בצד שמאל, והקיצוני של מכבי תל אביב העביר לימין ובעט כדור שפגע בפיגרואה המחליף, הטעה את השוער ונעצר רק ברשת. שער עצמי, 1:2 לישראל.

דקה 56: אספינוסה הכניס כדור גדול לבנגטסון, אבל החלוץ בעט מול הרוש למשקוף. בכל מקרה, המהלך נפסל בגלל נבדל.

דקה 60: גול! ורמוט המצוין הדביק כדור לקורה, דמארי הגיע לריבאונד ומול השוער לא נכשל וחגג שער רביעי במדי הנבחרת. 1:3 לישראל.

דקה 61: דמארי פינה את מקומו מיד לאחר השער, ובמקומו נכנס להופעת בכורה מונס דאבור.

דקה 74: גול! השחקן הטוב על המגרש גם כבש. הפעם ורמוט קיבל מסירה מנאתכו ובעט כדור חזק מצד ימין ששוב פגע בקורה, אבל המשיך פנימה. 1:4 משכנע לישראל.

דקה 82: עוד הופעת בכורה בנבחרת ישראל: קובי מויאל נכנס במקום ייני.

דקה 83: גול! אספינוסה הגביה מצד שמאל וקוסטלי התגנב בין הבלמים כדי לנגוח פנימה ולצמק ל-4:2.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל מול בריאן בקלס שחקן נבחרת הונדורס. AP
אחראי על השער השני. טל בן חיים/AP

הרכבים

נבחרת הונדורס: דוניס אסקובר, בריאן בקלס, אוסמן צ'אבס (ויקטור ברנרדס, 46), חואן פאבלו מונטס (מיינור פיגרואה, 46), חואן קרלוס גרסיה, ווילסון פלאסיוס (לואיס גארידו, 64), רוג'ר אספינוסה, מרווין צ'אבס, מריו מרטינס (חורחה קלארוס, 64), ג'רי פלאסיוס (ג'רי בנגטסון, 46), רוני מרטינס (קרלו קוסטלי 46).

נבחרת ישראל: אריאל הרוש, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, שרן ייני (קובי מויאל, 82), ביברס נאתכו (יוסי בניון, 78), גילי ורמוט (ליאור רפאלוב, 75), ערן זהבי (אבי ריקן, 58), טל בן חיים (אליניב ברדה, 68), עומר דמארי (מונס דאבור, 61).

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל מול חואן פאבלו מונטס. GettyImages
גם הוא חגג. עומר דמארי/GettyImages
שחקני נבחרת ישראל חוגגים שער מול נבחרת הונדורס. GettyImages
השנה הקשה הסתיימה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully