וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "המאמן הבא יצטרך להכנס לנעליים ענקיות"

30.5.2014 / 8:51

אחרי עזיבת אדלשטיין, האדומים מפרגנים למאמן העוזב. בקבוצה צפויים לפנות לדני פרנקו, אך הסיכוי שיגיע אינו גבוה

מאמן הפועל תל אביב בכדורסל, ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
לאן פניו? ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

הפועל תל אביב נפרדה אתמול (חמישי) מארז אדלשטיין אחרי פגישה בין המאמן ליושב ראש רמי כהן. אדלשטיין הוביל את האדומים במשך שלוש עונות מהליגה הלאומית ועד המקום הרביעי וחצי גמר גביע המדינה העונה, ובתקופה הקרובה נדע האם יתרכז בעונה הבאה אך ורק בנבחרת ישראל או ימשיך לאמן בליגת העל או אפילו באירופה.

המקורבים להפועל תל אביב לא הופתעו מהמהלך, שכן כפי שהגדירו זאת רבים, שני הצדדים חשו מיצוי מהקשר, לפחות לנקודת הזמן הזו. "ארז לקח קבוצה אחרי עונה שהיא לא הצליחה לעלות והחזיר אותה לצמרת של הכדורסל הישראלי", אמרו בסביבת המועדון, "בסופו של יום, גם הקשרים המקצועיים הטובים ביותר נגמרים, והקשר עם ארז היה גם מעבר למקצועי. המאמן הבא של הפועל יצטרך להיכנס לנעליים ענקיות של מאמן שעשה הרבה מעבר מסתם לאמן".

הפועל תל אביב: ארז אדלשטיין עוזב

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקבל פנייה בסוף העונה. דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

בהפועל תל אביב היו רוצים מאוד לראות את דני פרנקו מגיע כמחליפו של אדלשטיין, אך ההצלחה שלו במכבי חיפה תקשה על האדומים לבצע את המהלך. בהפועל תל אביב צפויים לפנות אליו בסיום העונה. המועמדים הבולטים האחרים הם ראש האגף המקצועי היוצא ומאמן הנבחרת היוצא אריק שיבק, עוזר מאמן צסק"א מוסקבה דן שמיר, מאמן הפועל אילת עודד קטש וכן עלה שמו של ננו גינזבורג, מאמן נבחרת צ'כיה, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.

במקביל לנושא המאמן יפעלו בהפועל תל אביב בתקופה הקרובה גם בנושא המנויים לאולם הדרייב אין החדש שיכיל 3,400 מקומות, על מנת להגדיל את המסגרת התקציבית. בקבוצה העריכו כי יצליחו להעלות את התקציב ביותר ממיליון שקלים, מה שיעזור בבניית סגל רחב יותר מהעונה הנוכחית. מתן נאור, רביב לימונד, גולן גוט ורום גפן מחזיקים בחוזה וימשיכו, יונתן מור יצטרף מהאקדמיה של איגוד הכדורסל, יותם שירן יעזוב ואילו עתידו של יהונתן שולדברנד לא ברור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully