וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "סוזה יאמן את באזל". מכבי תנסה להחזיר את אוסקר

27.5.2014 / 19:37

בפורטוגל טוענים שהמאמן הנוכחי יעזוב את מכבי תל אביב, שתפוצה ב-400 אלף יורו על ידי באזל. הצהובים מעוניינים בחזרתו של גרסיה, שמועמד גם לסלטיק וקבוצות באנגליה. מקורבו: "הבעיות בגינן עזב את ישראל כבר נפתרו. אם ירצו בכך, הוא יכול לחזור"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נוטש אחרי שנה? פאולו סוזה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב שוב תאבד את המאמן שלה מיד אחרי האליפות? על פי דיווח היום (שלישי) בעיתון "רקורד", אחד העיתונים הגדולים בפורטוגל, פאולו סוזה יעזוב את ישראל כדי לאמן את באזל השוויצרית. אתמול פרסמנו על התחזקות מועמדותו של סוזה אצל אלופת שוויץ, אחרי ששני מאמנים מקומיים ירדו מהפרק והתמיכה של הנשיא ברנרד הויסלר במאמן הפורטוגלי רק עלתה.

על פי דיווחים נוספים, סוזה סיכם את תנאיו האישיים מול באזל, שבניגוד לאספניול אף יכולה ומוכנה לשלם למכבי תל אביב את 400 אלף היורו הנדרשים כפיצוי על היציאה של המאמן מהחוזה. אם העסקה אכן תצא אל הפועל, יצטרך ג'ורדי קרויף לאתר מאמן חדש לאלופה, בדיוק כפי שעשה בקיץ הקודם, אז אוסקר גרסיה ביקש לעזוב בגלל סיבות אישיות ולאחר מכן חתם בברייטון.

באזל, כזכור, זכתה לפני כשבועיים באליפות החמישית ברציפות שלה, והשנייה תחת שרביטו של מוראט יאקין, שהחליט לעזוב. הקבוצה השוויצרית פגשה ארבע פעמים העונה את מכבי תל אביב: היא ניצחה 0:1 במוקדמות האלופות ועלתה בזכות 3:3 בגומלין בבלומפילד, ולאחר מכן בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית הסתיים המשחק הראשון בישראל ב-0:0, ואילו בשני ניצחה באזל 0:3 והמשיכה הלאה.

אוסקר גרסיה מאמן ספרדי. ניב אהרונסון
הביקור שסלל את הדרך בחזרה לקרית שלום? אוסקר גרסיה מגיע לחתונתו של איתן טיבי/ניב אהרונסון

במכבי תל אביב קיימת דריכות גדולה בעקבות הידיעות המתרבות ב-24 השעות האחרונות בדבר מינויו המסתמן של סוזה לפ.צ באזל. מרבית הבכירים במועדון נמצאים בחו"ל, בחופשות וביקורי מולדת, ובשעות האחרונות מקיימים שיחות התייעצות לאחר שנודע גם להם כי ביומיים האחרונים חלה התקדמות גדולה בין באזל למאמנם הפורטוגלי.

הודעה רשמית ממכבי תל אביב עדיין אין - לא בדבר עזיבתו של סוזה ולא באשר לאפשרות שיישאר בסופו של דבר. כך או אחרת, אם המגעים יקרמו עור וגידים והמועדונים יסתדרו בנוגע לפיצוי הכספי, ייתכן מאוד כי אוסקר גרסיה ישוב למכבי תל אביב. מקורב למאמן הספרדי סיפר לוואלה! ספורט: "הבעיות שבגינן עזב אוסקר את ישראל לפני שנה כבר נפתרו וזה לא רלוונטי. אם מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס וג'ורדי קרויף ירצו בכך, אוסקר יחזור ויאמן את מכבי תל אביב".

יש לציין כי לאורך כל העונה שמר אוסקר על קשר עם קרויף ואנשים אחרים במכבי תל אביב. בחודש האחרון, כאשר היה ברור לו שהוא צפוי לעזוב את ברייטון, הוא אף עדכן את הגורמים במכבי תל אביב. בשבוע שעבר הגיע אוסקר, די במפתיע, לחתונתו של איתן טיבי ויש שייחסו זאת להתפתחות בגזרת סוזה.

בביקור החטוף בארף נפגש אוסקר עם קרויף ונראה כי יש לו סיכוי טוב לקבל את התפקיד אם אכן סוזה יעזוב, אך ראוי לציין שהמאמן הספרדי עדיין ממתין להצעות ונחשב למועמד מוביל לאמן את סלטיק, כשגם מלאגה, ווסט ברומיץ' וסאות'המפטון הוזכרו בעניינו.

באשר לעוזריו, שהיו מאוד דומיננטיים במכבי תל אביב - מאמן הכושר חואן טוריחו ועוזר המאמן רובן מרטינס - אוסקר הנחה אותם לא לעזוב מיוזמתם את אנגליה ולא לוותר על החוזים בברייטון. למרות זאת, ברור שאם הוא יחזור גם הם צפויים לנחות בקרית שלום יחד איתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוסקר גרסיה, מאמן הכושר חואן טוריחו נבארו, מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הצוות המוערך עשוי לחזור. חואן טוריחו, משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully