וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו אינזאגי מונה למאמן מילאן

עידן חדש בסן סירו: חלוץ העבר המיתולוגי של הרוסונרי קיבל את המושכות מההנהלה ויחליף את קלרנס סיידורף בתפקיד

פיליפו אינזאגי שחקן מילאן. Dino Panato, GettyImages
מקבל את המושכות. איזאגי/GettyImages, Dino Panato

עידן חדש בסן סירו: פיליפו אינזאגי מונה למאמן מילאן. חלוץ העבר המיתולוגי של הרוסונרי נפגש עם הבעלים ונשיא המועדון סילביו ברלוסקוני בביתו כשגם סגנו אדריאנו גליאני נוכח, ואחרי כשלוש שעות של דיונים יצאה הבשורה - אינזאגי יחליף את קלרנס סיידרוף ויאמן את מילאן. בגיל 40 סופר-פיפו מקבל לידיו את מועדון הפאר האיטלקי וינסה להחזירו למקומו הטבעי בטופ של הכדורגל האירופי.

פריצת הדרך במשא ומתן הגיעה אמש (שני) אחר הצהריים אחרי פגישה בין הנהלת המועדון לאינזאגי, והפרטים הסופיים סוכמו עם ברלוסקוני וגליאני. גליאני ואינזאגי יצאו מהפגישה אל צבא העיתונאים שחיכה להם מחוץ לווילה של ברלוסקוני, אולם לא אמרו דבר והמועדון יודיע היום רשמית על המינוי.

אליסה ונטורה. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
ינסה להחזיר את מילאן למקומה הטבעי בטופ של הכדורגל האירופי/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

ביולי 2012, אחרי קריירה ארוכה ומפוארת שנמשכה כ-20 שנה, פיליפו אינזאגי תלה את הנעליים. אינזאגי עבר מיובנטוס למילאן ב-2001 ושיחק בה 11 שנה עד שפרש ונענה להצעת הרוסונרי להתמנות למאמן קבוצת הנוער של המועדון. לאחר פיטוריו של מאסימיליאנו אלגרי עלה שמו של אינזאגי כמחליף אפשרי ולם לבסוף התפקיד ניתן לקלרנס סיידרוף. למרות שההולנדי החל לצבור ניצחונות בתחילת דרכו, מילאן המשיכה לא להרשים ואיבדה גובה בהמשך. קברניטי המועדון החליטו לבצע שינוי שיפיח רוח חיים במועדון הפאר שזכה ב-7 אליפויות אירופה ויחזק את הקשר עם האוהדים הממורמרים בסן סירו, שהתרגלו במשך שנים להיות בטופ של אירופה ובשנים האחרונות חווים רצף של אכזבות.

סופר-פיפו נחשב לאחד החלוצים הגדולים בתולדות הכדורגל האיטלקי. "האיש שנולד בעמדת נבדל" הפך לסמל של מילאן, וזכה איתה בשתי אליפויות אירופה (2003, 2007) כשהוא תמיד מספק את הסחורה במאני-טיים ומתהדר בשיא של שמונה שערים במעמדי גמר. אינזאגי, שנחשב לסקורר מחונן, רשם גם 25 שערים ב-57 משחקים בנבחרת איטליה, איתה זכה בגביע העולמי ב-2006.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פיליפו אינזאגי חלוץ מילאן חוגג. Claudio Villa, GettyImages
אוהדי מילאן יקוו שקריירת האימון תהיה מוצלחת כמו קריירת המשחק. אינזאגי בחגיגת שער אופיינית/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully