וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודו אוואט הראה למה הוא לא שיחק כל העונה"

שוער מאיורקה חזר להרכב, אבל ביצע טעות קשה. בתקשורת המקומית תקפו. אוואט: "בדרך כלל אני לא יוצא לכדורים כאלו"

דודו אוואט שוער מאיורקה. GettyImages
שש הופעות ליגה בלבד העונה. אוואט/GettyImages

תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון ושני ניצחונות בלבד ב-18 המשחקים האחרונים, הביאו את מאיורקה למרחק נגיעה מירידת ליגה שנייה ברציפות, הפעם לליגה השלישית בספרד. הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד התארחה אתמול (ראשון) אצל ג'ירונה, אבל נפרדה ממנה ב-1:1 והיא מדורגת רק נקודה מעל הקו האדום. עד לסיום העונה נותרו שני מחזורים ובקבוצה מפאלמה יודעים ש-שש נקודות יספיקו בשביל לשרוד.

אוואט לא ירצה לזכור את המשחק הזה. השוער בן ה-36 בילה העונה בעיקר על הספסל (שש הופעות בסף הכול), אבל אתמול חזר להרכב לראשונה אחרי 11 משחקים. בדקה ה-43 הוא יצא לא טוב לכדור קרן וספג. בתקשורת המקומית נכתב: "אוואט הציג חוסר יעילות. השוער הישראלי היה הדמות הראשית ממש לפני ההפסקה, כשייציאה נוראית שלו הביאה לשער הראשון במשחק. אוואט הראה למה הוא לא שיחק כל העונה וחבל שהמחיר של הצבתו בשער היה כל כך גבוה".

השוער עצמו סיכם אחרי המשחק: "יחקנו טוב מאוד, הנענו את הכדור ויצרנו הזדמנויות. משריקת הפתיחה נלחמנו בשביל לנצח והגענו ל-10 מצבים טובים. ג'ירונה הסתמכה על מתפרצות וכבשה אחרי כדור קרן. טעיתי ביציאה, במצבים כאלו אני בדרך כלל מעדיף להישאר בשער. אנחנו צריכים לנצח את לאס פלמאס במחזור הבא. השחקנים אופטימיים ומתכוננים להשאיר את הנשמה שלהם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully