וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-90: קווינס פארק ריינג'רס חזרה לפרמיירליג

דרבי קאונטי היתה עדיפה בהרבה, אוניל הורחק (60), ובכל זאת בובי זאמורה סידר ללונדונים 0:1 ענק. בניון לא היה בסגל

שחקני קווינס פארק ריינג'רס חוגגים. רויטרס
חוזרים לליגה של הגדולים אחרי שנת גלות. קווינס פארק ריינג'רס חוגגת/רויטרס

אחרי שנת גלות, חזרה הערב (שבת) קווינס פארק ריינג'רס לפרמיירליג - ועשתה זאת בצורה הכי דרמטית ומתוקה שיש. זה קרה בדקה ה-90, כשבובי זאמורה הוותיק, שעלה כמחליף בדקה ה-57, שלח את הבעיטה הראשונה של הלונדונים למסגרת הישר לרשת של לי גרנט, קבע 0:1 ענק בוומבלי, והשיב את הארי רדנאפ ושחקניו לליגה של הגדולים. יוסי בניון לא נכלל בסגל, אך גם השתתף בחגיגה הגדולה אל מול 87 אלף איש (שיא לגמר פלייאוף). בכך בניון מסיים עונה של 16 הופעות ליגה ו-3 שערים. "עוד רגע מיוחד לקריירה", צייץ הישראלי. "למרות שלא שותפתי בגמר מרגיש חלק מהעלייה, אחרי עונה לא פשוטה שמח מאוד לסיים בצורה הזו".

הרגע הגדול הראשון במשחק הגיע בדקה ה-28, כששחקן דרבי וויל יוז חדר לרחבה, ספק הוכשל על ידי ריצ'רד דאן, אך השופט לי מייסון לא שרק לפנדל. בדקה ה-40 מתח שוער ק.פ.ר רוברט גרין את איבריו לראשונה, כשהדף כדור מסובב של ג'יימי וורד, אך לחדרי ההלבשה ירדו הקבוצות ב-0:0 אפרורי משהו. ההזדמנות הראשונה של הלונדונים קרתה רק בדקה ה-56, כשניסיון הבעיטה של צ'רלי אוסטין אמנם לא הכניע את לי גרנט, אך הקפיץ את יושבי וומבלי.

שלוש דקות חלפו, ו.ק.פ.ר הסתבכה בגדול: גארי אוניל הכשיל את ג'וני ראסל מאחור, הורחק בכרטיס אדום ישיר והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. העונש כמעט הגיע בדקה ה-74, אך רוב גרין הצליח להציל נהדר את הבעיטה של קרייג ברייסון. דרבי המשיכה ללחוץ, אך בדקה ה-90 טעות איומה בהגנה אפשרה לכדור הרוחב של דייויד הוילט להגיע לזאמורה, שבעט בנגיעה אחת מתוך הרחבה הישר אל הרשת, כדי לחגוג את שערו הרביעי בלבד העונה. לא מספיק? ובכן, גם ב-2005 החלוץ בן ה-33 כבש שער ניצחון בגמר הפלייאוף - אז לזכות ווסטהאם מול פרסטון.

על פי דיווחים, ק.פ.ר, שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי (והפכה למדורגת רביעית הראשונה שמעפילה לפרמיירליג מאז 1998), תשלשל לכיסה לא פחות מ-135 מיליון דולר בזכות הניצחון הגדול היום. ב-2010/11 עלו ה"הופס" מהמקום הראשון בליגת המשנה ונשרו בחזרה לצ'מפיונשיפ בחלוף שנתיים בלבד, האם הפעם הם יחזיקו מעמד לאורך זמן ממושך יותר בפמריירליג? ימים יגידו.

שחקן קווינס פארק ריינג'רס בובי זמורה חוגג. רויטרס
ווינר ענק. זאמורה/רויטרס
שחקני קווינס פארק ריינג'רס חוגגים עלייה לפרמיירליג. רויטרס
שחקני קווינס פארק ריינג'רס חוגגים עלייה לפרמיירליג/רויטרס
יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. אינסטגרם של יוסי בניון, צילום מסך
על אזרחי, אבל עם גביע/צילום מסך, אינסטגרם של יוסי בניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully