וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' מאושר: "עוד ענק מצטרף לפ.ס.ז'"

השבדי בירך את דויד לואיז, הצרפתים ממשיכים ללעוג לפלאטיני. וגם: המקדמה על אדן הזאר והמבוכה הגדולה של ז'וזה מוריניו

דויד לואיז, שחקן פ.ס.ז', אילוסטרציה. טוויטר, צילום מסך
הבלם היקר בהיסטוריה, השיער היקר בהיסטוריה. דויד לואיז/צילום מסך, טוויטר

בצרפת וברזיל ממשיכים לעסוק ללא הרף בהעברת הענק שנסגרה אמש (שישי) בין צ'לסי לפריס סן ז'רמן, שרכשה תמורת 49.5 מיליון יורו את דויד לואיז. בלם נבחרת ברזיל, שרצה להשלים את העסקה במהירות כדי להתפנות לענייני המונדיאל, יהפוך ב-10 ביוני לשחקן אלופת צרפת באופן רשמי ויהיה שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה.

אנשי פ.ס.ז' הגיעו במיוחד לסאו פאולו כדי להחתים את השחקן בן ה-27 על חוזה וכדי לראות אותו עובר את הבדיקות הרפואיות. האיש המאושר ביותר היה כמובן חברו הטוב טיאגו סילבה, קפטן פ.ס.ז' שלחץ על המועדון לצרף את האיש שניצב לצידו במרכז ההגנה של נבחרת ברזיל. גם זלאטן איברהימוביץ' בירך על הרכש וצייץ בטוויטר: "עוד ענק הצטרף להגנה של פ.ס.ז'. אני כבר מצפה לעונה הבאה, והחופשה רק החלה".

שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה: פ.ס.ז' רכשה את דויד לואיז

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן לורן בלאן. Michel Euler, AP
מברכים. לורן בלאן עם זלאטן איברהימוביץ'/AP, Michel Euler

באשר לסכום הכסף המופרז ששילמה פ.ס.ז', בצרפת טוענים כי כמה מיליונים מההעברה הזו משמשים למעשה כמקדמה שהועברה לצ'לסי לקראת הרכישה הנוצצת הבאה - זו של אדן הזאר. מדובר בלעג נוסף מצד הצרפתים למדיניות הפייר פליי הפיננסי של אופ"א, שאף הטילה על המועדון סנקציות רק לפני שבוע. "נקנה את השחקנים שאנחנו רוצים", השיב הנשיא נאסר אל חלאיפי בתגובה לעונש בשבוע שעבר. אחרי המילים, הגיעה הרכישה של לואיז כתגובה מעשית.

אגב, בצ'לסי מכחישים בתוקף אפשרות שהזאר יימכר, אך היו מי שהזכירו איך לפני כמה חודשים התפאר ז'וזה מוריניו בראיון לערוץ הטלוויזיה של המועדון ואמר: "איבנוביץ', לואיז ומאטה לא עוזבים את צ'לסי. אנחנו לא מועדון שמוכר שחקנים, אנחנו לא ארסנל". הברזילאי בפ.ס.ז', הספרדי כבר מינואר במנצ'סטר יונייטד, האם המגן הסרבי הוא הבא בתור?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדן הזאר צ'לסי בועט פנדל מול פ.ס.ז'. AP
היעד הבא? אדן הזאר/AP

האיש שצפוי לפנות את המקום בסגל לטובת לואיז, הוא בן ארצו אלכס, שלא האריך את חוזהו ועשוי לעבור למילאן. מרקיניוס הצעיר אמור להמשיך כגיבוי ללואיז וטיאגו סילבה, אם כי יש הסבורים כי הוא יעבור לברצלונה. דני אלבס מתוכנן להיות הברזילאי הבא שיצטרף לחבורת הסלסאו בעיר האורות.

מי שעזב באופן רשמי את פריס סן ז'רמן הוא עוזר המאמן קלוד מאקללה, שחתם לשנתיים כמאמן באסטיה. שחקן העבר, שכיכב בקישור של ריאל מדריד ונבחרת צרפת, שימש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי והמשיך לעבוד לצד לורן בלאן, אך בשבוע שעבר החליט לפרוש כנפיים, דחה את ההצעה להאריך את חוזהו והיום חתם רשמית בקבוצה מקורסיקה. יהיה זה ג'וב ראשון של מאקללה כמאמן ראשי.

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן (משמאל) לצד עוזרו קלוד מאקללה. רויטרס
רוצה לנסות לבד. קלוד מאקללה בימיו לצד קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully