וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניר רייכמן תובע 185 אלף שקל

20.5.2014 / 13:43

מאמן קבוצת הנוער טוען שהוא הוזז מתפקידו ללא סיבה, לא קיבל מכתב פיטורים והפסיק לקבל משכורת. נמשך המו"מ עם חנן ממן

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
עוד תביעה. טביב/מגד גוזני

מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים ניר רייכמן, תובע מהמועדון כ-185 אלף שקלים. רייכמן טוען שהמועדון הזיז אותו מהתפקיד לפני כחצי שנה ללא פיטורים רשמיים, ללא הודעה מוקדמת ובלי לפרט סיבה למהלך, וכל זאת לטענתו תוך הפסקת תשלום משכורת למרות התחייבות לשלם לו אותה עד סוף העונה.

בתביעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים באמצעות עו"ד דניאל פלד וגלעד לסר ממשרד כהן, וילציק קמחי, מציין רייכמן כי בתאריך 24.12.13 וללא כל התראה מוקדמת, פנה אליו ניר שלום, המשמש כנציג הבעלים של המועדון - ולמעשה כממונה הישיר עליו - והודיע לו כי הוא נדרש "לזוז הצידה", ולא לעסוק עוד בפועל באימון הקבוצה, אם כי שכרו ישולם לו עד סוף העונה. עוד נמסר לרייכמן, כי במקומו ימלא את תפקיד המאמן עומר עצמוני, מנהל מחלקת הנוער.

לטענת רייכמן ששימש בתפקיד מאמצע 2008, לא נמסר לו כל נימוק לפשר הצעד ולא נמסר לו כל הסבר באשר למעמדו הנוכחי בקבוצה. מצד אחד נטען, לא נאמר לו דבר אודות פיטורים ואף פיצויי פיטורים לא שולמו לו, ואף נמסר לו במפורש כי שכרו ימשיך להיות משולם; ומצד שני - החל מחודש פברואר 2014 (חודש לאחר "הזזתו") הוא הפסיק לקבל את שכרו. במצב דברים זה, טוען רייכמן, לא מן הנמנע להניח, שמטרתה של הקבוצה הייתה להביא אותו להתפטר בעצמו, ובכך לחסוך מעצמה תשלום פיצויי פיטורין.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: לא קיבלנו כתב תביעה שכזה. כשנקבל אותו, נלמד את הדברים ונגיב עליהם בהתאם".

בינתיים בקבוצה ממשיכים לעסוק בצד המקצועי כאשר במועדון מעוניינים מאוד בחנן ממן. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט השחקן והבעלים של בית"ר, אלי טביב, החלו מו"מ בסוף השבוע שעבר כשנפגשו ודנו על פרטי החוזה. כעת העביר ממן הצעה נגדית באמצעות סוכנו דודו דהאן, לפיה הוא יחתום לעונה אחת עם אופציה לשתיים נוספות והוא מחכה לתשובתו של טביב.

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
בדרך לטדי. ממן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully