וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הישג עצום". אדלשטיין: "גאה, עשינו עונה גדולה"

15.5.2014 / 22:25

מאמן אילת חוגג פיינל פור, מאמן האדומים מסכם עונה: "הפסדנו את הסדרה במשחק הראשון". מכבי חיפה מלקקת את הפצעים

21 שחקני הפועל אילת חוגגים. מגד גוזני
בפיינל פור. הפועל אילת חוגגת/מגד גוזני

הפועל אילת ניצחה הערב (חמישי) 73:83 את הפועל תל אביב, השלימה 1:3 נפלא בסדרת רבע הגמר, והפכה לעולה השניה לפיינל פור. בחצי הגמר המשימה של הדרומיים תהיה קשה עוד יותר, כאשר יפגשו את מכבי תל אביב, אך בינתיים, אילת עסוקה בעיקר בחגיגות.

"בסדרה הזאת היה דבר אחד חשוב - להיות אגרסיביים", אמר עודד קטש. "הפועל עשתה עונה גדולה, היא קבוצה מצוינת. לא יודע מאיפה הביאו שאנחנו פייבוריטים. זה הישג עצום עבור המועדון הזה. העונה עוד לא הסתיימה, אבל אני בהחלט גאה במה שקורה פה. זו רק שנה שניה של הפרויקט הזה. היה לנו קשה, אבל האמנו בדרך שלנו. לאלישי כדיר היתה תקופה קשה, אבל אין בו מאמין גדול ממני. הוא שחקן שמשחק בשני צידי המגרש, וכשהוא בא מפוקס הוא אחד הישראלים הטובים בארץ. הוא מאוד דומיננטי, ואני כל כך שמח שהצלחנו ליישר איתו את העניינים במאני טיים. אני אשמח שמכבי תחזור עם הגביע, ואם זה יגרום לה לנפילת מתח אשמח עוד יותר".

אלישי כדיר, שהצטיין עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, סיכם: "כל הסדרה האמנו, אבל כל הקרדיט להפועל תל אביב. הם פייטרים. משחק כזה אגרסיבי לא היה לי שנים. אנחנו ניקח יום יומיים חופש, ונסתכל על השלב הבא. אנחנו מחכים לזה. החודש האחרון בפלייאוף התחתון היה סיוט, אני קצת השתגעתי, אבל אני שמח שהגעתי מוכן לפלייאוף".

ארז אדלשטיין סיכם את העונה של קבוצתו, ואמר: "אנחנו קצרים ועייפים, לא הצלחנו להשכיל לאורך כל העונה להגדיל את הרוטציה. היה ברור שתהיה נפילה. זה קרה ברבע הרביעי. נלחמנו עד הרגע האחרון, היינו יכולים לעשות עבודה יותר טובה, אבל מגיע כל הכבוד לאילת. הם שמרו חזק, פוצצו בלי התייחסות ראויה. הם עשו דברים יפים, לא הצלחנו לעצור את אלישי כדיר, הוא השתלט על המשחק בתחילת הרבע הרביעי".

"השחקנים שלנו צעירים, ואולי סוף סוף הם מבינים מה זה פלייאוף", הוסיף המאמן המפסיד. "הפסדנו את הסדרה הזאת במשחק הראשון, בבית. אילת לא גנבו אותו, כמו שכולם חושבים - הם פשוט נכנסו הביתה, הדלת היתה פתוחה, ולקחו אותו. זה לעתיד, שאנשים ילמדו. אבל צריך להודות פה לכולם, הם עשו עונה גדולה. היו הרבה רגעים יפים בעונה הזאת, המון כדורסל מהנה, הקהל אהב אותנו, ואנחנו מאוד גאים להיות הפועל תל אביב".

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין. מגד גוזני
"היו הרבה רגעים יפים בעונה הזאת". אדלשטיין/מגד גוזני

נדב זילברשטיין: "נוצר פה משהו לא ייאמן"

במשחק הנוסף של הערב מחצה עירוני נס ציונה 65:92 את מכבי חיפה והשוותה את הסדרה המרתקת ל-2:2. המצטיין היה דווקא גיל אמיתי שעלה מהספסל בדרך ל-17 נקודות ב-18 דקות, ובסיום אמר: "אני בא לעבוד, לוקח את ההזדמנויות כשצריך ודברים באו לכיוון שלי. אני שמח שזה יצא טוב ושניצחנו, זה הכי חשוב, כי היינו עם הגב אל הקיר. נשתדל לשחק ככה גם ברוממה, אבל עד עכשיו התקשנו שם. אם אנחנו רוצים לעלות, אין ברירה - חייבים לנצח שם".

נדב זילברשטיין פרגן לרכז המחליף שלו כשאמר: "הוא עשה היום משחק מצוין אחרי תקופה לא פשוטה, אני מאוד שמח בשבילו. גם אנחנו חיכינו לזה, הוא קיבל צ'אנס ולקח אותו בשתי ידיים, אבל שם המשחק הוא המשכיות. הרבה זמן אני מחכה שנתפוצץ התקפית, כי אנחנו קבוצת התקפה טובה. באימונים האחרונים עשינו התאמות מאוד יפות, והשחקנים הבינו יפה מאוד איפה אפשר להתקיף את ההגנה של חיפה. הגענו למקומות שרצינו, ושאפו גדול לשחקנים אחרי יומיים לא פשוטים שעברו עלינו. אין לי מילים על הקהל המדהים הזה. נוצר פה משהו שהוא לא ייאמן, זה רק הולך ומתקדם. אנחנו קבוצה צנועה וקטנה. לא יצאנו בהצהרות עד עכשיו, ולא נצא גם עכשיו. חיפה קבוצה יוצאת מהכלל, עוד לא ניצחנו שם. אנחנו נבוא עם ביטחון, אבל להבין שעדיין למשחק של היום לא תהיה שום השפעה על המשחק החמישי. יהיה קרב קשוח, ונצטרך להביא את עצמנו טוב עוד פעם אחת".

המאמן המפסיד דני פרנקו אמר: "זה היה העתק מושלם של משחק 2, לצערי הרב. רצינו לשחק אחרת אבל לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים, נשאיר את הראש למעלה, ונבוא למשחק החמישי כדי לעשות את העבודה ולעלות לחצי הגמר"

בן רייס הוסיף: "האינטנסיביות שלהם היתה הרבה יותר גבוהה והם שיחקו עם הגב לקיר. נצטרך להתנער מההפסד המתסכל הזה. יש לנו עבודה ביום שני ברוממה ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. ברני ארדוב
איך מתאוששים ממפלה כזאת? פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully