וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה עלתה לליגת העל

חלומם של הכחולים התגשם ואחרי שנתיים בלאומית הם שבו לקדמת הבמה אחרי 0:3 על נצרת עילית. פרננדס (4, פנדל) וצמד של דויד גומז (25, 69) כבשו

one

צפו בהפועל פתח תקוה ואוהדיה חוגגים עלייה לליגת העל

הפועל פתח תקוה חזרה לליגת העל. אחרי שנתיים בליגה הלאומית, שנתיים ארוכות וקשות עבור מועדון הפאר מאם המושבות, הכחולים סוף סוף עשו את זה. שחקניו של ניסן יחזקאל סיפקו הצגה על כר הדשא, אלפי האוהדים ביציע סיפקו תפאורה מושלמת, והמלאבסים הביסו את נצרת עילית 0:3 והבטיחו היום (שישי) את חזרתם למקום הראוי להם: ליגת העל.

זאת הייתה עונה קשה מאוד עבור הפועל פתח תקוה. אחרי ההדחה המבישה מגביע המדינה לאחר הפסד למעלות תרשיחא מליגה ב', ונוכח הקשיים הכספיים בהם נמצא המועדון, היו שהטילו ספק ביכולת של הכחולים לעשות את זה. אבל בישורת האחרונה, למרות כל הקשיים, הם עשו זאת, ובגדול. אמנם בתקופה האחרונה הפועל פתח תקוה קרטעה והזיעה לא מעט עד שהגיעה לרגע הזה, בו היא זקוקה לניצחון כדי להבטיח את העפלתה, אבל כשהגיע הרגע היא עמדה בו בכבוד. הפועל פתח תקוה חוזרת לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, וליום אחד אוהדי הרבים ייקחו פסק זמן מהטרדות הקיומיות של המועדון ויחגגו את היום הגדול. מגיע להם.

חגיגה בכחול: ”העלייה הזאת היא נס, זה שיא השיאים”

עתידה לוט בערפל: להפועל פ"ת יש לאן להמשיך מכאן?

העונה שהחייתה את המיתוס של הפועל פתח תקוה

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עלייה לליגת העל. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
רבותיי, הם עשו את זה/יוסי ציפקיס, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
שנתיים הם חיכו לרגע הזה. אוהדי הפועל פתח תקוה/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל פתח תקוה אדריאן פרננדס חוגג שער. יוסי ציפקיס
פתיחה חלומית. פרננדס/יוסי ציפקיס

הפועל פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 0:3

אוהדי הפועל פתח תקוה עברו עונה ארוכה וקשה, אבל אולי סוף סוף, רגע לפני סיומה, הם ירוו נחת. שחקניו של ניסן יחזקאל יודעים שניצחון על נצרת עילית יבטיח להם בוודאות העפלה לליגת העל. למרות חוסר הוודאות הכלכלית ולמרות שבתקופה האחרונה הקבוצה קרטעה עקב יכולתה המקצועית, המלאבסים ואוהדיהם יודעים שעתה הכול תלוי בידיהם ועליהם להשיג את המטרה אותה סימנו בתחילת העונה.

אוהדי הכחולים יצרו מפגן כוח מרשים לפני פתיחת המשחק והאווירה במושבה הייתה מחשמלת. השחקנים גמלו להם בפתיחה מצוינת, כששחר בלילטי הוכשל ברחבה בדקה ה-3 ברחבת נצרת עילית. אדריאן פרננדס דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 להפועל פתח תקוה. בדקה ה-25 אלפי האוהדים במושבה שוב שאגו משמחה. שי רביבו הרים קרן מאף ימין, שוער נצרת עילית הדף רע, משפתי נגח למרכז הרחבה ודויד גומז המשיך במספרת יפהפייה פנימה וקבע 0:2 לכחולים.

פתח תקוה פתחה את המחצית השנייה רגועה יותר, ובדקה ה-59 ליאור אסולין היה קרוב לכיבוש השלישי של קבוצתו, אך הכדור שבעט נעצר בקורה של נצרת עילית. בדקה -69 דויד גומז הבטיח את הניצחון, כשהקדים את שוער נצרת עילית לכדור עומק שמסר ליאור אסולין, הרשית מקרוב וקבע 0:3. בדקה ה-80 החליף ניסן יחזקאל את השוער והקפטן של הפול פתח תקוה אבי איבגי, ואלפי האוהדים קמו והריעו לו כשזה ירד מכר הדשא. שריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות ביציעים ועל כר הדשא. הפועל פתח תקוה עלתה לליגת העל. סוף סוף.

שחקם הפועל פתח תקוה דויד גומז כובש במספרת. יוסי ציפקיס
עולים בסטייל. גומז מרשית במספרת/יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
האווירה במושבה הייתה מחשמלת/יוסי ציפקיס
מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל. יוסי ציפקיס
אחרי עונה כל כך קשה, סוף סוף לניסן יחזקאל ושחקניו יש קצת נחת/יוסי ציפקיס
שוער הפועל פתח תקוה אבי איבגי. יוסי ציפקיס
סטנדינג אוביישן במושבה. אבי איבגי/יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
הצבא הכחול חוזר למקום הראוי לו: ליגת העל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully