וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אזור, טבריה ומגדל העמק עלו, קביליו יפו בחוץ

פלייאוף: אזור (1:4 על מרמורק) תפגוש בגמר של הדרום את בית"ר כפר סבא (0:1 על יפו). בצפון: טבריה מול מגדל העמק

שי מאור מאמן הפועל אזור. קובי אליהו
השלימו בליץ נפלא. שי מאור, מאמן הפועל אזור/קובי אליהו

הקרב על המקום בליגה הלאומית נמשך היום (רביעי) עם משחקי חצי גמר הפלייאוף העליון כאשר שמונה קבוצות החלו בהתמודדות על המקום במבחנים מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 את הליגה השנייה.

עירוני טבריה והפועל מגדל העמק העפילו לגמר של ליגה א' צפון. טבריה שסיימה את העונה הסדירה במקום השני גברה 1:2 על מכבי דליית אל כרמל. נביל נסראלדין כבש ראשון לזכות דליה בדקה ה-32, אבל לירון אלימלך (49) ושער של שלום עקיבא בתוספת הזמן סידרו ניצחון גדול לטבריה. מגדל העמק השיגה 0:2 בחוץ על כרמיאל צפת משערים של בני סימן טוב (56) ומאור ג'נח (68).

במחוז הדרומי, הפועל אזור נזקקה להארכה כדי לגבור 1:4 על הפועל מרמורק. עידו חג'ג' כבש ראשון לזכות הקבוצה מרחובות אחרי עשר דקות, ורפי סגל איזן בדקה ה-40. את שער היתרון לזכות אזור הבקיע אסף חקאק בדקה ה-93, ומכאן הגיעה ההתפרקות של מרמורק כאשר גל גבע (112) וחקאק (117) השלימו. היריבה הבאה של אזור תהיה בית"ר כפר סבא, שניצחה בשכונת התקווה 0:1 את מכבי קביליו יפו, בזכות שער של יוני רביבו (30). שי ביטון הורחק בדקה ה-74, אך זה לא מנע מהקבוצה של חיים סירוטקין להפתיע את זו שסיימה שנייה בליגה ושוב נותרה מאוכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully