וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה: גלבוע השוותה ל-1:1 את הסדרה מול מכבי ת"א

עמית שמחון הצטיין, השווה את שיא הקריירה (20 נק') והוליך את הביתיים ל-71:75 ענק. בלו וטיוס היחידים שהופיעו אצל בלאט

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל גלבוע גליל ג'ראלד רובינסון. אדריאן הרבשטיין
חומר למחשבה לקראת הפיינל פור. יוגב אוחיון עם ג'ראלד רובינסון/אדריאן הרבשטיין

9 ימים נותרו עד לפיינל פור היורוליג, ומכבי תל אביב בצרות צרורות. אחרי שניצחו בשיניים את המשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף מול גלבוע גליל, הצהובים ספגו הערב (רביעי) הפסד סנסציוני לקבוצה של שרון דרוקר, שהשוותה ל-1:1 את הסדרה.

עמית שמחון, שהצטיין גם במשחק הקודם אך לא הצליח להוביל את גלבוע גליל לניצחון ביד אליהו, עשה זאת שוב והפעם, הוא גם הצליח לעשות את הפעולות הגדולות לקראת הסיום כדי להעניק לקבוצתו ניצחון. הגארד הישראלי, במשחק חייו, השווה את שיא הקריירה בליגה וסיים עם 20 נקודות. המשחק הבא יתקיים כבר ביום שבת הקרוב, ולמכבי תל אביב תהיה הזדמנות לתקן את הרושם הרע שהותירה, רגע לפני המשחק מול צסק"א במילאנו. החדשות הרעות מבחינתה: ההפסד יגרור את קיומו של משחק מספר 4 ביום שני, והצהובים ימריאו למילאנו מאוחר מכפי שתוכנן.

דייויד בלאט קיבל בחזרה את דווין סמית', ששב מפציעה ופתח בחמישייה, אך העניק לו דקות משחק לא מרובות כדי לשמור אותו לפיינל פור, ושילם במזומן. ג'ו אינגלס שקיבל דקות משחק מרובות השיב עם עוד משחק אנמי, סילבן לנדסברג עשה פרצופים על הספסל וריקי היקמן סיים משחק חלש. רק אלכס טיוס (19 נקודות) ודייויד בלו (15) סיפקו את הסחורה, אך גם הם לא הושיעו.

עמית שמחון שחקן גלבוע/גליל. מגד גוזני
משחק חייו. עמית שמחון/מגד גוזני

מהלך המשחק

דווין סמית' פתח בחמישייה וקלע ארבע נקודות מהירות, אך רובינסון ויאנגר השיבו אש והעלו את גלבוע גליל ליתרון 6:10. גליל המשיכה לצלוף מחוץ לקשת ועלתה ליתרון 14:18. ריקי היקמן עם מהלך של סל ועבירה קבע 18:19 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון. הרבע השני נפתח עם שלשה של בלו ושני סלים נוספים של טיוס, שהגיע ל-8 נקודות. מכבי תל אביב כבר הובילה 22:30, אבל עמית שמחון המשיך את היכולת הנהדרת מהמשחק הקודם והוריד בעצמו ל-30:29 בלבד. במחצית מכבי תל אביב הובילה 31:32.

הרבע השלישי נפתח עם ריצה צהובה. טיוס הגיע ל-11 אישיות ובלו צלף שלשה נוספת שהעלתה את מכבי תל אביב ל-31:37. יאנגר עם שלשה הפך ל-37:38 לגלבוע גליל. מכבי תל אביב המשיכה להתקשות ושלשה של בוינטון העלתה את גלבוע גליל ל-45:47. ארבע רצופות של טייריס רייס העלו את מכבי תל אביב ליתרון 49:52, אך גלבוע גליל סיימה את הרבע ביתרון 52:53.

הרבע הרביעי נפתח בריצת 0:5 של גלבוע, אך רייס עם חדירה ושני אסיסטים החזיר את היתרון למכבי תל אביב. שמחון עם מהלך ענק של סל ועבירה העלה את גליל ליתרון 56:63, ארבע וחצי דקות לסיום. שמחון עם עוד סל גדול העלה את גלבוע גליל ליתרון 63:67. יאנגר דייק פעם אחת מהקו, וג'קסון חסם את היקמן בהתקפה הבאה. רייס צימק ל-70:65 חצי דקה לסיום, אך שלשה ענקית של עמית שמחון - מי אם לא הוא - כמעט סגרה עניין. פניני צלף שלשה, ג'קסון ביצע עבירה מטופשת על נסיון שלשה של היקמן, שהוריד ל-74:71 בלבד, עשר שניות לסיום. יאנגר דייק פעם מהקו, ומכבי תל אביב בזבזה את הכדור בדרך לאיבוד ולהפסד 71:75.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
סימנים מדאיגים. דייויד בלאט/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל גלבוע גליל: עמית שמחון 20 (6 מ-8 משתיים, 2 מ-5 משלוש), ג'ראלד רובינסון 17 (5 אסיסטים), טוני יאנגר 15, קני בוינטון 9, ריק ג'קסון 8, דשון סימס 4, נמרוד טישמן 2.

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 19 (4 מ-9 משלוש), אלכס טיוס 15 (8 ריבאונדים), טייריס רייס 14 (4 אסיסטים), דווין סמית' 9, ריקי היקמן 6, אנדריאה ז'יז'יץ' וגיא פניני 4 כל אחד. סילבן לנדסברג שותף ולא קלע.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מול גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
רייס מול דגלאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully