וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: צביקה שרף סיכם עקרונית על המשך דרכו

7.5.2014 / 16:06

התנאים הכספיים של המאמן סוכמו, והוא יחתום אחרי שיתברר גודל התקציב לעונה הבאה. חג'ג' אמור לעזוב, סולומון מתנדנד

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
מעוניין שהכתומים יחזרו לשחק באירופה, אך לא ברור האם הדבר ייצא לפועל. צביקה שרף/ברני ארדוב

אם לא יקרו תקלות בלתי צפויות, צביקה שרף ימשיך גם בעונה הבאה כמאמן מכבי ראשון לציון. כבר לפני כחודשיים פרסמנו שבקבוצה מעוניינים להמשיך עם המאמן הוותיק שהגיע באמצע העונה, ובישיבת הנהלה שנערכה לקראת סוף העונה עברה המשך העסקתו, אך לא פה אחד. בראשון לציון כבר ישבו עם שרף על התנאים הכספיים, כשרוב הדברים כבר סוכמו, כשמה שמונע בשלב זה את החתימה הוא הרצון של המאמן לדעת מה יהיה התקציב בעונה הבאה. שרף אף מעוניין שהכתומים יחזרו לשחק באירופה, אך לא ברור האם הדבר ייצא לפועל.

אור סולומון שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
קיימים פערים לגבי המשך דרכו. אור סולומון/ניב אהרונסון

"צביקה רוצה לדעת בוודאות שיעמדו בפניו תנאים מספיק טובים כדי להצליח", אמר היום (רביעי) אחד ממקורביו. "הוא נהנה לעבוד בראשון במהלך חצי העונה שלו שם, מקבל תנאים מעולים, אבל צריך לראות מה יהיה התקציב לעונה הבאה. בסופו של יום, הוא ימשיך בראשון, אלא אם יקרה משהו מאוד משונה".

שני שחקנים בלבד מחזיקים בחוזים לעונה הבאה בראשון לציון: שון דאוסן ודרור חג'ג'. בעוד הראשון יהיה אחד משחקני המפתח בעונה הבאה, השני לא שיחק בעשרת המחזורים האחרונים של העונה מסיבות מקצועיות, והוא יעזוב אם שרף יחתום. אור סולומון סיים חוזה, ובשלב הזה קיימים פערים לגבי המשך דרכו, ועדיין לא ידוע האם הכתומים יבחרו להשאיר את הקפטן עמית בן דוד. איגור נסטרנקו אמור להמשיך, כשבגזרת הזרים תנסה ראשון לציון להאריך את חוזיהם של טריי ג'ונסון, שהגיע במהלך העונה, וטזמין מיטשל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully